Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
19:08 26 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

„Tot ce-i mai bun din România, tot ce-i mai bun din Europa" Lidl intră astăzi pe piaţa constănţeană (galerie foto)

ro

14 Nov, 2011 01:00 6563 Marime text
cap_3.jpgPrimul magazin Lidl din Constanţa se deschide astăzi.Concomitent se va lansa şi magazinul din Târgu Jiu. Astfel, reţeaua Lidl din România însumează 124 de magazine.

Inaugurarea noilor magazine Lidl continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor, în zone din imediata lor proximitate, produse de calitate la cel mai bun preţ, direct de la producători, într-o largă varietate de sortimente. Magazinul Lidl din Constanţa, din zona Tomis III, amplasat pe locul fostei autogări, oferă clienţilor 86 de locuri de parcare, două accese şi 1.300 mp spaţiu de desfacere. „Oferim clienţilor noştri produse de foarte bună calitate, 80-90% brand-uri proprii Lidl. Vrem să venim aproape de clienţii noştri şi să le oferim toate produsele de care au nevoie", au declarat Mihaela Udroiu, director de vânzări Lidl Discount, şi Dragoş Ionescu, director regional de expansiune. Magazinul care se va inaugura luni este primul din Constanţa. În Năvodari, Medgidia şi Mangalia există deja magazine Lidl, fostele Plus.

Lidl promovează cu consecvenţă colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în reţeaua Lidl fiind produse în România.

Evitând intermediarii, oferta Lidl asigură produse în acelaşi timp proaspete, de calitate şi la cele mai competitive preţuri. Având acces direct la cele mai bune produse din fiecare ţară în care activează, Lidl propune clienţilor săi mărci de calitate superioară din întreaga Europă, venind direct de la producătorii din Italia, Franţa, Germania, Spania şi alte ţări.

Începând cu data de 10 octombrie, cu ocazia inaugurării primelor 11 noi magazine, Lidl a lansat şi prima sa campanie de imagine, axată pe evidenţierea specificurilor regionale din portofoliul său de articole. Campania de imagine se derulează în toate mediile de informare, atât în România, cât şi în Polonia, Cehia şi Slovacia. Lidl va continua investiţiile în România, în paralel cu crearea de noi locuri de muncă la nivel naţional. Lidl are în prezent peste 2.000 de angajaţi în reţeaua de magazine, în centre regionale de distribuţie şi în sediul central.

Lidl este unul dintre cele mai mari lanţuri de magazine din Europa, activând în peste 20 de ţări europene şi având peste 100 de centre logistice care asigură aprovizionarea celor aproximativ 9.000 de magazine. Cu peste 170.000 de angajaţi, Lidl se numără printre primii 10 comercianţi de produse alimentare la nivel mondial.

Lidl pregăteşte, pentru anul viitor, lansarea unui nou magazin, în zona Baba Novac. Reprezentanţii Lidl au precizat că terenurile pe care au fost construite magazinele din Constanţa sunt proprietatea companiei. Programul de funcţionare al magazinului este de luni până sâmbătă între 8.00 şi 22.00, iar duminică între 9.00 şi 20.00.

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii