Tranzacția prin care Profi Rom Food SRL preia spații comerciale ale Pram Maya SRL, autorizată de Consiliul Concurenței
Tranzacția prin care Profi Rom Food SRL preia spații comerciale ale Pram Maya SRL, autorizată de Consiliul Concurenței
16 Dec, 2019 15:25
ZIUA de Constanta
1853
Marime text
Consiliul Concurenței a autorizat tranzacția prin care Profi Rom Food SRL intenționează să preia optsprezece spații comerciale aflate sub controlul unic al companiei Pram Maya SRL.
Profi este deținută de compania luxemburgheză MEP Retail Luxco Sarl, care face parte din grupul de investiții de tip private equity Mid Europa. Principalul obiect de activitate al Profi îl reprezintă comerțul cu amănuntul în magazine nespecializate, cu vânzare predominantă de produse alimentare, băuturi și tutun. În România, Profi își desfășoară în prezent activitatea prin magazine nespecializate de tip super/hipermarket și magazine de proximitate.
Pram Maya SRL are ca obiect principal de activitate comerţul cu amănuntul în magazine nespecializate, cu vânzare predominantă de produse alimentare, băuturi şi tutun. Spațiile comerciale Maya se încadrează în categoria magazinelor de proximitate.
În urma analizei acestei concentrări economice, Consiliul Concurenţei a constatat că operaţiunea propusă nu ridică obstacole semnificative în calea concurenţei efective pe piaţa romȃnească sau pe o parte substanţială a acesteia și nu există îndoieli serioase privind compatibilitatea sa cu un mediu concurenţial normal.
Sursă foto: Arhivă ZIUA de Constanța
Profi este deținută de compania luxemburgheză MEP Retail Luxco Sarl, care face parte din grupul de investiții de tip private equity Mid Europa. Principalul obiect de activitate al Profi îl reprezintă comerțul cu amănuntul în magazine nespecializate, cu vânzare predominantă de produse alimentare, băuturi și tutun. În România, Profi își desfășoară în prezent activitatea prin magazine nespecializate de tip super/hipermarket și magazine de proximitate.
Pram Maya SRL are ca obiect principal de activitate comerţul cu amănuntul în magazine nespecializate, cu vânzare predominantă de produse alimentare, băuturi şi tutun. Spațiile comerciale Maya se încadrează în categoria magazinelor de proximitate.
În urma analizei acestei concentrări economice, Consiliul Concurenţei a constatat că operaţiunea propusă nu ridică obstacole semnificative în calea concurenţei efective pe piaţa romȃnească sau pe o parte substanţială a acesteia și nu există îndoieli serioase privind compatibilitatea sa cu un mediu concurenţial normal.
Sursă foto: Arhivă ZIUA de Constanța
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii