Trei terenuri aflate în concesiunea CNAPMC trec în administrarea Primăriei Limanu, Administraţia Rezervelor de Stat şi Inspectoratul General al Poliţiei Române
Trei terenuri aflate în concesiunea CNAPMC trec în administrarea Primăriei Limanu, Administraţia Rezervelor
14 Sep, 2022 14:50
ZIUA de Constanta
1538
Marime text
Președintele Consiliului de Administraţie al CN APM - SA, Constanţa anunță completarea ordinea de zi a şedinţei ordinare a Adunării Generale a Acționarilor convocată în data de 03.10.2022, ora 11.00, la sediul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii din Bd. Dinicu Golescu nr. 38, Bucureşti, respectiv 04.10.2022 - a doua convocare.
Pe ordinea de zi se regăsesc următoarele:
1. Luare act de încetare mandat/revocare membri provizorii.
2. Numire membri provizorii în Consiliul de Administraţie pentru o perioadă de 4 (patru) luni, cu posibilitatea prelungirii, pentru motive temeinice, până la 6 (şase) luni.
3. Stabilirea indemnizaţiei fixe brute lunare a membrilor provizorii numiţi în Consiliul de Administraţie.
4. Aprobarea formei şi conţinutului contractului de mandat ce urmează a fi semnat cu membrii provizorii.
5. Mandatarea reprezentanţilor acţionarilor companiei să semneze contractul de mandat cu membrii provizorii.
6. Aprobarea distribuţiei sumei de 210.000.000 lei din rezervele societăţii către acţionarii societăţii proporţional cu participarea la capitalul social al societăţii. Aceste sume reprezintă alocări din profitul nerepartizat anterior anului 2022 şi care au constituit sursă proprie de finanţare conform O.G. nr. 64/2001, art. 1, alin. g).
7. Aprobarea distribuţiei sumei de 89.000.000 lei din rezultatul reportat reprezentând surplus realizat din rezerve din reevaluare către acţionarii societăţii proporţional cu participarea la capitalul social al societăţii.
8. Aprobarea ca plata sumelor reprezentând surplus realizat din rezerve din reevaluare şi din rezervele societăţii să se realizeze până la data de 30 octombrie 2022.
9. Propunere pentru transferul unui teren în suprafaţă de 3.656 mp din administrarea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii şi concesiunea Companiei Naţionale Administraţia Porturilor Maritime - S.A. Constanţa în administrarea Administraţiei Naţionale a Rezervelor de Stat şi Probleme Speciale.
10. Propunere pentru transferul unui teren din administrarea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii şi concesiunea Companiei Naţionale Administraţia Porturilor Maritime - S.A. Constanţa în domeniul public al Comunei Limanu.
11. Propunere pentru transferul unui teren din administrarea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii şi concesiunea Companiei Naţionale Administraţia Porturilor Maritime - S.A. Constanţa în proprietatea Ministerului Afacerilor Interne, Inspectoratul General al Poliţiei Române.
Ca urmare a completării ordinii de zi, conform celor menţionate mai sus, şedinţa Adunării Generale Ordinare a Acţionarilor, convocată pentru data de 03.10.2022, respectiv, 04.10.2022, va avea următoarea ordine de zi:
1. Aprobarea BVC 2022, rectificat.
2. Distribuirea rezultatului reportat la 31.12.2021.
3. Mandatarea Directorului General al societăţii pentru a îndeplini toate formalităţile cerute de lege pentru înregistrarea şi asigurarea opozabilităţii către terţe persoane a hotărârilor adoptate de Adunarea Generală a Acţionarilor. Persoana împuternicită va putea delega altor persoane mandatul cu privire la îndeplinirea formalităţilor menţionate mai sus.
4. Luare act de încetare mandat/revocare membri provizorii.
5. Numire membri provizorii în Consiliul de Administraţie pentru o perioadă de 4 (patru) luni, cu posibilitatea prelungirii, pentru motive temeinice, până la 6 (şase) luni.
6. Stabilirea indemnizaţiei fixe brute lunare a membrilor provizorii numiţi în Consiliul de Administraţie.
7. Aprobarea formei şi conţinutului contractului de mandat ce urmează a fi semnat cu membrii provizorii.
8. Mandatarea reprezentanţilor acţionarilor companiei să semneze contractul de mandat cu membrii provizorii.
9. Aprobarea distribuţiei sumei de 210.000.000 lei către acţionarii societăţii proporţional cu participarea la capitalul social al societăţii. Menţionăm că aceste sume reprezintă alocări din profitul nerepartizat anterior anului 2022 şi care au constituit sursă proprie de finanţare conform O.G. nr. 64/2001, art. 1, alin. g).
10. Aprobarea distribuţiei sumei de 89.000.000 lei din rezultatul reportat reprezentând surplus realizat din rezerve din reevaluare către acţionarii societăţii proporţional cu participarea la capitalul social al societăţii.
11. Aprobarea ca plata sumelor reprezentând surplus realizat din rezerve din reevaluare şi din rezervele societăţii să se realizeze până la data de 30 octombrie 2022.
12. Propunere pentru transferul unui teren în suprafaţă de 3.656 mp din administrarea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii şi concesiunea Companiei Naţionale Administraţia Porturilor Maritime - S.A. Constanţa în administrarea Administraţiei Naţionale a Rezervelor de Stat şi Probleme Speciale.
13. Propunere pentru transferul unui teren din administrarea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii şi concesiunea Companiei Naţionale Administraţia Porturilor Maritime - S.A. Constanţa în domeniul public al Comunei Limanu.
14. Propunere pentru transferul unui teren din administrarea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii şi concesiunea Companiei Naţionale Administraţia Porturilor Maritime - S.A. Constanţa în proprietatea Ministerului Afacerilor Interne, Inspectoratul General al Poliţiei Române.
Dreptul de vot se poate exercita direct, prin reprezentant, prin corespondenţă sau prin mijloace electronice, conform statutului companiei.
Hotărârea a fost publicată în Monitorul Oficial partea a IV-a cu nr. 3818 din data de 09.09.2022.
Componența Consiliului de Administrație
Pachetul majoritar de acțiuni al CN APM Constanța SA, de 80%, este deținut de Ministerul Transporturilor, în timp ce Fondul Proprietatea are o cotă de participare la beneficii și pierderi de 20%.
În ce privește Consiliul de Administrație, componența actuală - provizorie - este următoarea: președinte CA este Adrian Daniel Gavruță, membru provizoriu, numit la data de 16 aprilie 2022, mandatul urmând să îi expire pe data de 15 octombrie 2022.
Din 26 aprilie 2022, Adrian Daniel Găvruţa, şef serviciu la Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice Timişoara, exercită, cu caracter temporar, prin detaşare, funcţia publică vacantă din categoria înalţilor funcţionari publici de secretar general adjunct al Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii pentru o perioadă de 6 luni.
Găvruță Adrian, președinte provizoriu al CA-ului Portului Constanța, are aceeași funcție la Telecomunicații CFR SA, este în consiliul de conducere al Club Sportiv Rapid București și membru în Comisia Națională a Bibliotecilor și până de curând a administrat Poșta Română, fiind și membru în CA Institutului Național de Cercetare și Dezvoltare în Informatică.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii