Trenurile spre Constanța ar putea fi mutate într-o altă gară din București. Ce avantaje ar aduce această variantă
Trenurile spre Constanța ar putea fi mutate într-o altă gară din București. Ce avantaje ar aduce această
21 Jul, 2024 15:30
ZIUA de Constanta
1432
Marime text
Un site al pasionaților de infrastructură prezintă ultimele propuneri privitoare la Studiul de Fezabilitate al Complexului Feroviar București. Trenurile spre Constanța mutate într-o altă gară din București, informează Clubferoviar.ro
Astfel, site-ul forum.peundemerg.ro prezintă ultimele livrabile predate CFR de către autorii studiului de fezabilitate Complex Feroviar București, respectiv asocierea Baicons Impex – ISPCF SA, lucrare aflată într-un stadiul de execuție de aproximativ 50%.
Potrivit documentului se dorește mutarea traficului spre și dinspre Constanța spre Gara Băneasa, cu ocolirea Gării de Nord.
Problematica aglomerației este abordată la punctul 4 al capitolului „analiza problemelor”. Acestea sunt „lipsă de capacitate pe linia București Nord – București Băneasa, lipsa unei legături între stația București Grivița cap Y și stația București Băneasa și lipsa unei stații de călători care să preia din traficul stației București Nord”.
Propunerile care se fac:
Articol preluat de pe clubferoviar.ro
Citește și:
Programul Trenurile Soarelui s-a pus în mișcareCălătorii ajunși la Constanța au avut impresii pozitive
Astfel, site-ul forum.peundemerg.ro prezintă ultimele livrabile predate CFR de către autorii studiului de fezabilitate Complex Feroviar București, respectiv asocierea Baicons Impex – ISPCF SA, lucrare aflată într-un stadiul de execuție de aproximativ 50%.
Potrivit documentului se dorește mutarea traficului spre și dinspre Constanța spre Gara Băneasa, cu ocolirea Gării de Nord.
Problematica aglomerației este abordată la punctul 4 al capitolului „analiza problemelor”. Acestea sunt „lipsă de capacitate pe linia București Nord – București Băneasa, lipsa unei legături între stația București Grivița cap Y și stația București Băneasa și lipsa unei stații de călători care să preia din traficul stației București Nord”.
Propunerile care se fac:
- dublarea liniei București Nord – București Băneasa;
- redeschiderea liniei de legătură între stația București Grivița cap Y și stația București Băneasa;
- dezvoltarea stației București Băneasa prin extinderea acesteia pe partea opusă clădirii de călători (stație cu 9 linii + linii de tragere și remizare). Se va realiza o clădire de călători nouă.
- creșterea capacității de circulație pe linia București Nord – București Băneasa, eliminându-se staționările cauzate de așteptările pentru încrucișări cu trenuri din alte direcții;
- se va putea face circulație direct între București Grivița și București Băneasa și între București Nord – București Băneasa în cazurile accidentale în care va fi închisă linia 800. În Băneasa se vor primi trenurile de călători de Constanța, degrevând astfel București Nord și, de asemenea, va crește și capacitatea de remizare.
- crește capacitatea de primire-expediere și garare în stația București Băneasa, iar prin posibilitatea remizării locomotivelor se va putea face schimbul personalului de tren în București Băneasa și garare;
- în stația București Băneasa, prin posibilitatea remizării locomotivelor se va putea face schimbul personalului de tren în această stație și asigurarea de locomotive tampon pentru eventuale înlocuiri ale locomotivelor defecte;
- crește calitatea serviciilor oferite călătorilor prin noua clădire de călători.
Articol preluat de pe clubferoviar.ro
Citește și:
Programul Trenurile Soarelui s-a pus în mișcareCălătorii ajunși la Constanța au avut impresii pozitive
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii