Turistii incep sa-si cunoasca drepturile de consumator
Turistii incep sa-si cunoasca drepturile de consumator
12 Jul, 2003 00:00
ZIUA de Constanta
1002
Marime text
Sase reclamatii, in doar trei zile, la Eforie Sud
Centrul de Consultanta si Informare a Consumatorilor - Eforie Sud, din cadrul Agentiei pentru Protectia Consumatorului, a primit, in ultimele trei zile, sase sesizari.Astfel, Irina Rusu a sesizat faptul ca la terasa "Pyramid", din Eforie Nord, nu se elibereaza nota de plata scrisa pe chitanta fiscala. Un alt turist, Adrian Tudose, s-a plans si el de faptul ca nici restaurantul "Han Dobrogea" din Eforie Sud nu elibereaza nota de plata pe chitanta fiscala. Aurel Birtu a sesizat faptul ca a fost nevoit sa plateasca taxa de statiune, la cazarea in hotel "Gloria", pentru doua bilete rezervate, desi doar o singura persoana s-a cazat, cealalta persoana nemaivenind pe litoral. Venit in concediu, Dan Popescu a povestit angajatilor APC ca a fost nemultumit de serviciile si alimentele oferite de catre terasa "Mobius" din Eforie Sud, iar Diana Tamas a sesizat faptul ca tarabele din Bazarul Eforie Sud comercializeaza produse de patiserie si cofetarie expuse in soare. Florin Dumitrescu a sesizat faptul ca, desi locuinta sa beneficiaza de existenta unui apometru, acesta nu a fost citit in perioada 6 martie - 5 aprilie si 6 aprilie - 5 mai, in facturile eliberate, aferente acestei perioade, fiind inregistrat un consum de 46 mc lunar, consum calculat la pausal. Ca urmare a acestei situatii, reclamantul a solicitat regularizarea acestor facturi cu facturile urmatoare. Iata ca acest centru nu numai ca a fost infiintat, dar turistii au invatat faptul ca, atunci cand au ceva de reclamat, problemele lor pot fi si rezolvate.Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii