Un avion Tarom, reținut la sol în Amsterdam, din cauza neplății compensațiilor
Un avion Tarom, reținut la sol în Amsterdam, din cauza neplății compensațiilor
31 Oct, 2024 10:49
ZIUA de Constanta
418
Marime text
Un avion TAROM a fost reținut temporar la sol, la Amsterdam, de o companie specializată pe recuperarea compensațiilor, din cauza neplății compensațiilor, a scris boardingpass.ro.
Zborul TAROM RO362 Amsterdam – București, din data de 25 octombrie 2024, a decolat spre capitala României cu o oră și jumătate întârziere, dintr-un motiv atipic.
O companie olandezi, specializată în recuperarea compensațiilor pentru pasagerii afectați de anulări și întârzieri, a reținut aproape 8.000 de litri de combustibil destinați alimentării unui avion TAROM.
Motivul în baza căruia acesta a obținut sechestrul pe combustibil a fost refuzul companiei aeriene de stat de a plăti compensațiile pasagerilor, desi aceste obligații au fost confirmate de instanțele de judecată între 2017 și 2021.
După ani întregi de solicitări (compania) nu a avut altă soluție decât să recurgă la sechestrarea a 7.841 de litri de combustibil dintr-un avion TAROM, pentru a asigura despăgubirile datorate pasagerilor afectați, a transmis compania olandeză.
Aceasta a explicat că anterior a avut numeroase încercări de a obține de la compania aeriană de stat plata compensațiilor, inclusive promisiuni din partea TAROM care, însă, nu au fost respectate.
Ca reacție la acest incident, echipajul a informat conducerea TAROM, care ar fi transferat suma restantă către compania olandeză la aproximativ 40 de inute după intervenția olandeză la aproximativ 40 de minute după intervenția reprezentanților acesteia.
De asemenea, compania specializată pentru recuperarea compensațiilor declară că mai reprezintă alți aproximativ 100 de pasageri cu drepturi de compensație față de TAROM.
Speram că acest sechestru va asigura că și aceste cazuri vor fi plătite rapid, fără să fie nevoie să mergem la extreme, conchide compania olandeză.
În industrie, TAROM are reputația de a nu respecta plățile compensatorii legale, motiv pentru care în instanțele de judecată din România sunt deschise câteva mii de dosare prin care pasagerii solicit aceste drepturi.
Cu toate acestea, Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor nu a anunțat, în ultimii ani, vreo investigație oficială asupra practicilor companiei aeriere de stat în pofida nemulțumirilor exprimate de pasageri.
După publicare articolului pe site-ul boardingpass.ro, TAROM a reacționat și confirm incidental de vineri. Aceasta afirmă că nu a fost contactată de compania olandeză și nici notificată în prealabil.
Zborul TAROM RO362 Amsterdam – București, din data de 25 octombrie 2024, a decolat spre capitala României cu o oră și jumătate întârziere, dintr-un motiv atipic.
O companie olandezi, specializată în recuperarea compensațiilor pentru pasagerii afectați de anulări și întârzieri, a reținut aproape 8.000 de litri de combustibil destinați alimentării unui avion TAROM.
Motivul în baza căruia acesta a obținut sechestrul pe combustibil a fost refuzul companiei aeriene de stat de a plăti compensațiile pasagerilor, desi aceste obligații au fost confirmate de instanțele de judecată între 2017 și 2021.
După ani întregi de solicitări (compania) nu a avut altă soluție decât să recurgă la sechestrarea a 7.841 de litri de combustibil dintr-un avion TAROM, pentru a asigura despăgubirile datorate pasagerilor afectați, a transmis compania olandeză.
Aceasta a explicat că anterior a avut numeroase încercări de a obține de la compania aeriană de stat plata compensațiilor, inclusive promisiuni din partea TAROM care, însă, nu au fost respectate.
Ca reacție la acest incident, echipajul a informat conducerea TAROM, care ar fi transferat suma restantă către compania olandeză la aproximativ 40 de inute după intervenția olandeză la aproximativ 40 de minute după intervenția reprezentanților acesteia.
De asemenea, compania specializată pentru recuperarea compensațiilor declară că mai reprezintă alți aproximativ 100 de pasageri cu drepturi de compensație față de TAROM.
Speram că acest sechestru va asigura că și aceste cazuri vor fi plătite rapid, fără să fie nevoie să mergem la extreme, conchide compania olandeză.
În industrie, TAROM are reputația de a nu respecta plățile compensatorii legale, motiv pentru care în instanțele de judecată din România sunt deschise câteva mii de dosare prin care pasagerii solicit aceste drepturi.
Cu toate acestea, Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor nu a anunțat, în ultimii ani, vreo investigație oficială asupra practicilor companiei aeriere de stat în pofida nemulțumirilor exprimate de pasageri.
După publicare articolului pe site-ul boardingpass.ro, TAROM a reacționat și confirm incidental de vineri. Aceasta afirmă că nu a fost contactată de compania olandeză și nici notificată în prealabil.
Text: boardingpass.ro
Citește și:
TAROM și-a desființat agenția din Constanța. Ce alte decizii au mai fost luate
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii