Un funcționar din cadrul Compartimentului Implementare Proiecte al CJC a solicitat întreruperea raporturilor de serviciu pentru o perioadă de 2 ani (DOCUMENT)
Un funcționar din cadrul Compartimentului Implementare Proiecte al CJC a solicitat întreruperea raporturilor
31 Dec, 2023 11:25
ZIUA de Constanta
2075
Marime text
Prin dispoziția nr. 513/2023 președintele CJC, Mihai Lupu a aprobat suspendarea raportului de serviciu, prin acordul părților, pentru un interes personal al unui funcționar public din cadrul Compartimentului Implementare Proiecte, Serviciul Management Proiecte, Direcția Generală de Proiecte, începând cu data de 01.01.2024, pe o perioadă de doi ani.
Funcționarul public este Anca Radu, Inspector, clasa I, grad profesional Superior, gradaţie 5 în cadrul Compartimentului Implementare Proiecte, Serviciul Management Proiecte - Direcția Generală de Proiecte.
Până la momentul suspendării raportului de serviciu, funcționarul va preda bunurile și lucrările care i-au fost încredințate cu respectarea termenelor și procedurilor stabilite.
Pentru reluarea activității, funcționarul are obligația să solicite în scris acest lucru, cu 15 zile înainte de data încetării motivului de suspendare prin acordul părților, nu mai târziu de data luării la cunoștință de motivul încetării suspendării, vezi secțiunea „documente".
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
LIVE TEXT Consiliul Județean Constanța, în ședință pentru dezbaterea unui amplu set de proiecte (FOTO +VIDEO)
Funcționarul public este Anca Radu, Inspector, clasa I, grad profesional Superior, gradaţie 5 în cadrul Compartimentului Implementare Proiecte, Serviciul Management Proiecte - Direcția Generală de Proiecte.
Până la momentul suspendării raportului de serviciu, funcționarul va preda bunurile și lucrările care i-au fost încredințate cu respectarea termenelor și procedurilor stabilite.
Pentru reluarea activității, funcționarul are obligația să solicite în scris acest lucru, cu 15 zile înainte de data încetării motivului de suspendare prin acordul părților, nu mai târziu de data luării la cunoștință de motivul încetării suspendării, vezi secțiunea „documente".
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
LIVE TEXT Consiliul Județean Constanța, în ședință pentru dezbaterea unui amplu set de proiecte (FOTO +VIDEO)
Tags: Mihai Lupu
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii