Undă verde pentru reabilitarea tunelului pietonal din Gara CFR Constanţa
Undă verde pentru reabilitarea tunelului pietonal din Gara CFR Constanţa
24 Jul, 2019 00:00
ZIUA de Constanta
2575
Marime text
Sucursala Regională CF Constanţa a mai făcut un pas în obţinerea avizelor necesare reabilitării şi modernizării tunelului pietonal din Gara CFR Constanţa.
Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA , Sucursala Regional[ CF Constanţa prin Dorin Maer, a obţinut pe data de 22 iulie de la Primăria Constanţa, certificatul de urbanism nr. 2601, care constă în „Reparaţie capitala tunel pietonal km 224+883 şi liniile I-IV subtraversate, din staţia CF Constanţa“. Reamintim că în luna aprilie, Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA a atrbuit societăţii Wiebe România SRL contractul „Reparaţie capitală tunel pietonal km 224+883 din staţia CF Constanţa - proiectare şi execuţie“. Valoarea contractului atribuit este 10.413.792,92 de lei. Tunelul pietonal din staţia de cale ferată Constanţa începe de la marginea clădirii de călători şi traversează normal (pe sub) peronul principal al staţiei (linia I-a) şi continuă pe sub liniile 1, 2, 3, şi 4 şi pe sub peronul corespunzător liniilor 4 şi 5; tunelul este încheiat de un perete portal zid de sprijin care susţine linia 5, scările de acces la peronul liniilor 4 şi 5 şi care înglobează şi o încăpere în care într-o vreme au funcţionat pompele care evacuau apele care se adunau în pasaj în timpul ploilor abundente. Tunelul pietonal a fost executat în perioada 1959-1960.
În anul 2002, a fost întocmită o expertiză de ISPCF, dar, din lipsa fondurilor, nu s-au putut executa lucrări de reparaţii la tunelul pietonal. În anul 2002, a fost întocmită o expertiză tehnică a pasajului de către inginerul Teodor Iftimie. Din lipsa fondurilor nu s-au putut însă executa reparaţii la tunelul pietonal. Problemele semnalate la pasaj sunt cele privind infiltraţiile din tavanul şi pereţii tunelului. În plus, s-au observat fisuri în pereţii verticali la scările de acces, din cauza tasărilor neuniforme a structurilor şi a lipsei unei canalizări, aceasta din cauza drenurilor, în special a celor din lungul căii, toate acestea având ca rezultat inundarea tunelului la ploi torenţiale. Conform prevederilor caietului de sarcini se va elabora proiectul tehnic şi detaliile de execuţie în baza expertizei şi DALI existente, care vor fi verificate de verificator de proiecte autorizat conform Ordinului MDRAP 2264/2018, se vor obţine avizele şi autorizaţia de construire în numele autorităţii contractante, se vor executa lucrările de reparaţie capitală a tunelului pietonal km 224+883 ce constau în refacerea hidroizolaţiei tunelului, refacerea finisajelor, refacerea drenurilor de preluare a apelor pluviale, înlocuirea suprastructurii şi sudarea liniilor cf 1,2,3,4, din staţia Constanţa care supratraversează tunelul. În valoarea estimată nu au fost incluse cheltuielile diverse si neprevăzute în valoare de 992.999,72 de lei care vor putea fi utilizate pe parcursul execuţiei lucrărilor, pentru situaţiile excepţionale neprevăzute la întocmirea proiectului, prin încheierea unui act adiţional la contractul iniţial, conform art.241 din Legea 99/2016.
Înfiinţată în anul 2003, Wiebe Romania SRL are sediul social în Bucureşti. Capitalul social subscris, de 5.698.925 lei, integral vărsat, este compus din 30.805 părţi sociale. Wiebe Romania SRL este controlată de Wiebe Holding GMBH & CO KG, cu sediul în Germania, cu 0,0032% din capitalul social, SC Wiebe International GMBH, cu sediul în Germania, cu 99,9968% din capitalul social. Persoane împuternicite ale societăţii, care se ocupă de lucrări de construcţie a căilor ferate de suprafaţă şi subterane, sunt Marco Alpert şi Daniel Bârsan. În anul fiscal 2016, societatea cu 140 de salariaţi a raportat o cifră de afaceri de 33.067.999 de lei şi o pierdere de 711.553 de lei. Situaţia financiară pe anul 2017 arată astfel: 120 de salariaţi, cifră de afaceri de 17.483.962 de lei şi o pierdere de 7.439.457 de lei.
Citeşte şi:
Au fost constatate zeci de probleme Tunelul pietonal din staţia CF Constanţa va fi reabilitat (document + galerie foto)
Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA , Sucursala Regional[ CF Constanţa prin Dorin Maer, a obţinut pe data de 22 iulie de la Primăria Constanţa, certificatul de urbanism nr. 2601, care constă în „Reparaţie capitala tunel pietonal km 224+883 şi liniile I-IV subtraversate, din staţia CF Constanţa“. Reamintim că în luna aprilie, Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA a atrbuit societăţii Wiebe România SRL contractul „Reparaţie capitală tunel pietonal km 224+883 din staţia CF Constanţa - proiectare şi execuţie“. Valoarea contractului atribuit este 10.413.792,92 de lei. Tunelul pietonal din staţia de cale ferată Constanţa începe de la marginea clădirii de călători şi traversează normal (pe sub) peronul principal al staţiei (linia I-a) şi continuă pe sub liniile 1, 2, 3, şi 4 şi pe sub peronul corespunzător liniilor 4 şi 5; tunelul este încheiat de un perete portal zid de sprijin care susţine linia 5, scările de acces la peronul liniilor 4 şi 5 şi care înglobează şi o încăpere în care într-o vreme au funcţionat pompele care evacuau apele care se adunau în pasaj în timpul ploilor abundente. Tunelul pietonal a fost executat în perioada 1959-1960.
În anul 2002, a fost întocmită o expertiză de ISPCF, dar, din lipsa fondurilor, nu s-au putut executa lucrări de reparaţii la tunelul pietonal. În anul 2002, a fost întocmită o expertiză tehnică a pasajului de către inginerul Teodor Iftimie. Din lipsa fondurilor nu s-au putut însă executa reparaţii la tunelul pietonal. Problemele semnalate la pasaj sunt cele privind infiltraţiile din tavanul şi pereţii tunelului. În plus, s-au observat fisuri în pereţii verticali la scările de acces, din cauza tasărilor neuniforme a structurilor şi a lipsei unei canalizări, aceasta din cauza drenurilor, în special a celor din lungul căii, toate acestea având ca rezultat inundarea tunelului la ploi torenţiale. Conform prevederilor caietului de sarcini se va elabora proiectul tehnic şi detaliile de execuţie în baza expertizei şi DALI existente, care vor fi verificate de verificator de proiecte autorizat conform Ordinului MDRAP 2264/2018, se vor obţine avizele şi autorizaţia de construire în numele autorităţii contractante, se vor executa lucrările de reparaţie capitală a tunelului pietonal km 224+883 ce constau în refacerea hidroizolaţiei tunelului, refacerea finisajelor, refacerea drenurilor de preluare a apelor pluviale, înlocuirea suprastructurii şi sudarea liniilor cf 1,2,3,4, din staţia Constanţa care supratraversează tunelul. În valoarea estimată nu au fost incluse cheltuielile diverse si neprevăzute în valoare de 992.999,72 de lei care vor putea fi utilizate pe parcursul execuţiei lucrărilor, pentru situaţiile excepţionale neprevăzute la întocmirea proiectului, prin încheierea unui act adiţional la contractul iniţial, conform art.241 din Legea 99/2016.
Wiebe Romania SRL, în datele Registrului Comerţului
Înfiinţată în anul 2003, Wiebe Romania SRL are sediul social în Bucureşti. Capitalul social subscris, de 5.698.925 lei, integral vărsat, este compus din 30.805 părţi sociale. Wiebe Romania SRL este controlată de Wiebe Holding GMBH & CO KG, cu sediul în Germania, cu 0,0032% din capitalul social, SC Wiebe International GMBH, cu sediul în Germania, cu 99,9968% din capitalul social. Persoane împuternicite ale societăţii, care se ocupă de lucrări de construcţie a căilor ferate de suprafaţă şi subterane, sunt Marco Alpert şi Daniel Bârsan. În anul fiscal 2016, societatea cu 140 de salariaţi a raportat o cifră de afaceri de 33.067.999 de lei şi o pierdere de 711.553 de lei. Situaţia financiară pe anul 2017 arată astfel: 120 de salariaţi, cifră de afaceri de 17.483.962 de lei şi o pierdere de 7.439.457 de lei.
Citeşte şi:
Au fost constatate zeci de probleme Tunelul pietonal din staţia CF Constanţa va fi reabilitat (document + galerie foto)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii