Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
01:08 25 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Unitatea Militară 02022 anunţă o licitaţie pentru repararea navei tip dragor maritim. Ce valoare are contractul de achiziţie (document)

ro

09 May, 2018 00:00 3555 Marime text
Ministerul Apărării Naţionale - Unitatea Militară 02022 intenţionează să repare nava tip dragor maritim. În acest scop, va fi organizată o licitaţie pentru atribuirea contractului „Reparaţii şi andocare la nava tip Dragor Maritim proiect 1073/3 şi 1370“, în valoare estimată de 4.703.030,79 de lei.
 
Ofertele sau cererile participare vor fi depuse până pe data de 14.06.2018, ora 9.00, alături de lista cu principalele servicii prestate efectuate în ultimii cinci ani, din care să rezulte prestarea unor servicii similare cu cele care fac obiectul acordului-cadru - servicii de reparaţii nave, în valoare cumulată egală sau mai mare decât 3.135.353,86 de lei la nivelul unui contract sau al mai multor contracte (cerinţă minimă).
 

Responsabili de atribuirea contractului

 
Persoanele cu funcţie de decizie din cadrul UM 02022 responsabile de atribuirea procedurii publice sunt: conducătorul autorităţii contractante, Victor Gîdiuţă - comandant; Valentin Munteanu - locţiitor comandant, Marius Secrieru - şef centru de sprijin logistic pentru resurse materiale, Florin Alexandru - contabil-şef, Mădălina Preda - consilier juridic. Comisia de evaluare/negociere are următoarea componenţă: Octavian Pătraşcu, Cristian Oniscu, George Drăgan, Bogdan Rusu, Laura Anghel, Marian Cutoveanu (membru de rezervă), Lucian Ponov (membru de rezervă), Denis Giubernea (membru de rezervă), Mihaela Gavrilă (membru de rezervă).
 

Date din anunţul de participare

 
Execuţia serviciilor se va efectua la bordul navei şi la sediul prestatorului, iar prelucrările necesare componentelor se vor executa la sediul prestatorului. Recepţia serviciilor se va face de către reprezentanţii beneficiarului. Transportul navei la şi de la sediul prestatorului, pentru predarea / primirea navei în / din reparaţie, se va executa în mod normal de către beneficiar. La cererea beneficiarului, nava se poate deplasa remorcată, situaţie în care serviciile de remorcaj şi tranzit canal vor fi executate de către prestator.
 
Orice alte cheltuieli de rermorcaj, pilotaj etc. pentru intrarea navei în şantier/doc, mutarea navei în perimetrul sediului prestatorului, la cererea prestatorului sau ca urmare a necesitaţii finalizării reparaţiilor cuprinse în prezentul caiet de sarcini, vor fi suportate de către prestator. Transportul subansamblurilor pentru prelucrare (reparaţii) ce nu pot fi reparate la bordul navei, la şi de la sediul atelierelor de reparaţii, se va executa de către prestator. Cheltuielile de transport vor fi suportate de prestator. Garanţia pentru servicii de reparaţii, furnizare şi instalare echipamente este de 24 de luni de la semnarea procesului-verbal de recepţie finală de către comisia de supraveghere şi recepţie a serviciilor contractate, cu excepţia cazurilor în care este prevăzută o durată mai mare în condiţiile tehnice minimale înscrise în caietul de sarcini.
 
Materialele necesare executării serviciilor vor fi asigurate în totalitate prin grija prestatorului, acesta fiind obligat să înainteze beneficiarului documentele privind certificarea calităţii emise de fabricant. Predarea-recepţia serviciilor se vor face la bordul navei, cu materialele şi piesele necesare asigurate de către prestator, conform planurilor şi rapoartelor de testare întocmite de prestator, precum şi prin completarea fişelor de testare/măsurători, în prezenţa beneficiarului.
 
Prestatorul va prezenta, odată cu oferta tehnică, un grafic de execuţie a serviciilor cuprinse în caietul de sarcini/propunerea tehnică. Graficul va cuprinde şi termenele de livrare, respectiv instalare pentru echipamentele majore cuprinse în caietul de sarcini (Diesel generatoare, sistemul integrat de navigaţie, sistem monitorizare şi control motoare principale şi auxiliare, macarele hidraulice, vinci dragaj, caldarină, compresoare aer, TPD, TDA, TIA etc.). După caz, termenele de livrare pot fi cuprinse într-un grafic separat, anexă la graficul de execuţie a serviciilor.
 
Etapele tehnologice ale serviciilor se vor stabili de comun acord cu beneficiarul. Trecerea de la o etapă la alta se face numai cu avizul acestuia. Orice modificare a graficului de execuţie a serviciilor rezultate în timpul derulării contractului va fi documentată cu acte de acceptare din partea autorităţii contractante, susţinute de documente justificative din partea prestatorului, a autorităţii contractante şi a comisiei de supraveghere şi recepţie.

 
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii