Universitatea Maritimă din Constanța alocă peste un milion de euro pentru achiziția unui simulator. Când are loc licitația (DOCUMENT)
Universitatea Maritimă din Constanța alocă peste un milion de euro pentru achiziția unui simulator. Când are
18 Jul, 2024 12:39
ZIUA de Constanta
742
Marime text
Universitatea Maritimă din Contanța a lansat un anunț de participare la licitație, conform anunțului apărut astăzi, 18 iulie 2024, pe licitatiapublica.ro.
Obiectul achiziției este „simulator compartiment mașină”, iar suma pusă pe masă de către autoritatea contractantă este de 1.105.572 de euro, fără TVA.
Licitația pentru atribuirea contractului este programată în data de 30 august 2024, ora 15:00.
Conform descrierii contractului, se urmărește dotarea cu echipamente noi și moderne a laboratoarelor de electromecanică, conform evoluției din domeniu, adaptate la tendințele prezente șii viitoare din domeniul maritim, domeniu cu o dinamică foarte mare și o sferă de activitate globală. Achiziția este necesară pentru îmbunătățirea proceselor de învățare și instruire a studenților prin modernizarea și extinderea simulatorului existent și dotarea lui cu echipamente digitale inovative de instruire și pregătire practică a studenților și adaptarea la normele și standardele europene, în vederea pregătirii specialiștilor necesari activităților de transport maritim. Primul termen în care autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări cu privire la conținutul documentației de atribuire, adresate de operatorii economici: în a 23-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor (nu se ia în calcul termenul limtă de depunere a ofertelor). Termenul pentru operatorii economici de solicitare de clarificări/informații suplimentare cu privire la conținutul documentației de atribuire: până în a 18-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor (nu se ia în calcul termenul limtă de depunere a ofertelor). Cel de-al doilea termen în care autoritatea contractantă va răspunde la clarificări cu privire la conținutul documentației de atribuire: în a 11-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor (nu se ia în calcul termenul limtă de depunere a ofertelor).
Persoanele cu funcție de decizie: Gabriel Mărgărit Raicu - Rector; Remus Zăgan - Președinte Senat; Cristian Tițoiu - Director General Administrativ; Mariana Rotariu - Contabil Șef; Liviu Constantin Stan - Decan; Adrian Sabău - Prorector; Cristalina Stoian - Administrator patrimoniu; Cecilia-Marcela Bălănescu - Administrator financiar; Ion Șerbănescu - Cadru didactic; Florentina Ciocoi - Administrator patrimoniu; Dorina Șeuleanu - Administrator financiar.
Universitatea Maritimă din Constanța solicită furnizarea, vânzarea, livrarea integrală a echipamentelor și a accesoriilor necesare acestora pentru montarea și punerea în funcțiune a sistemului de simulare.
Pentru ofertanții înregistrați pe teritoriul României se cer:
- servicii de montare și punere în funcțiune a Sistemului de simulare
- realizarea probelor funcționale/inspecție inițială după punerea în funcțiune a Sistemului de simulare
- instruirea unui număr de maxim 6 persoane cu privire la modul de funcționare a Sistemului de simulare
Perioada de garanție solicitată este de minim 24 de luni de la data semnării Procesului verbal de recepție cantitativă, calitativă și funcțională a sistemului de simulare și a serviciilor accesorii prestate.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Contract de peste 100.000 lei Universitatea Maritimă din Constanța caută o firmă care va obține autorizație de securitate la incendiu pentru sediul central (DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii