Va achita peste un milion de lei. CERONAV cumpără două bărci de salvare (document)
Va achita peste un milion de lei. CERONAV cumpără două bărci de salvare (document)
22 Apr, 2020 00:00
ZIUA de Constanta
2071
Marime text
Centrul Român pentru Pregătirea şi Perfecţionarea Personalului din Transporturi Navale anunţă organizarea unei proceduri publice pentru achiziţia a două bărci de salvare de tip total închis cu motor şi grui cu curenţi şi vinci. Valoare estimată a achiziţiei este de 1.350.000 lei.
Ofertele sau cererile de participare vor fi depuse până pe data de 25.05.2020, ora 15:00, urmând să fie deschise în aceeaşi zi şi la aceeaşi oră. Cele două bărci sunt necesare pentru realizarea unui flux mai mare de echipamente Tempsc disponibile de a fi folosite la cursuri. În perioadele foarte aglomerate trebuie asigurat numărul minim de echipamente conform standardelor Opito şi procedurilor Ceronav. Asigurarea minimului de echipament cerut de menţinerea acreditării cursurilor desfăşurate sub standard Opito sau Stcw, utilizate în desfăşurarea zilnică a cursurilor sub acreditare Opito. Autoritatea contractanta va încheia un contract pe o perioadă de maximum şase luni calendaristice cu un singur operator economic, în urma aplicării procedurii de licitaţie deschisă, pentru furnizarea „Barca de salvare de tip total închis cu motor şi grui cu curenţi şi vinci” – 2 (două) bucăţi, necesare în baza de instruire pentru prestarea de servicii de instruire de calitate personalului din transporturi navale, precum şi conforme cu prevederile legale naţionale şi internaţionale in domeniu.
Toate produsele trebuie să fie acoperite de garanţie pentru cel puţin perioada solicitată. Furnizorul va oferi garanţie de minimum 24 de luni pentru produs de la data recepţionării produsului de către beneficiarul final. Furnizorul va instala, va testa şi va pune în funcţiune cele două ansambluri de bărci cu sisteme de lansare aferente, toate costurile acestor operaţiuni fiind incluse în preţul ofertat. Furnizorul este responsabil pentru instruirea la faţa locului a personalului desemnat de Ceronav. Scopul instruirii este de a transfera cunoştinţele necesare pentru a opera produsul.
Responsabili de atribuirea
Persoanele ce detin funcţii de decizie în cadrul autorităţii contractante sunt: director general Ovidiu Sorin Cupşa, director general adjunct Emil Luca; director de studii Teodor Popa; director comercial Dan Pisică; director economic Claudia Gheorghe; şef Birou achizitii publice ec. Diana Andreea Zainea; sef Serviciu juridic si asistenta managerială Nicolae-Iulian Trandafir; şef Serviciu Inginerie şi nave cu caracteristici speciale George Adrian Laurenţiu Martinaş; şef Serviciu logistică Gabriel Iorga.
În secţiunea Documente puteţi consulta anunţul de participare la această licitaţie.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii