Valoare de peste 46 de milioane de lei Licitaţii la DRDP Constanţa pentru întreţinerea pe timp de iarnă a drumurilor naţionale (documente)
Valoare de peste 46 de milioane de lei: Licitaţii la DRDP Constanţa pentru întreţinerea pe timp de iarnă a
20 Oct, 2015 00:00
ZIUA de Constanta
3345
Marime text
Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) a demarat proceduri de achiziţii publice prin licitaţie deschisă pentru încheierea unor acorduri-cadru ce vizează activitatea de deszăpezire pentru iarna 2015-2016. În acest sens, pe licitatiapublica.ro au fost publicate mai multe anunţuri de participare pentru atribuirea contractelor care au ca obiect „Servicii de întreţinere a drumurilor pe timp de iarnă 2015-2016“.
Valoarea estimată a contractelor pentru întreţinerea drumurilor naţionale din subordinea DRDP Constanţa - SDN Brăila, DRDP Constanţa - SDN Călăraşi, DRDP Constanţa - Autostrada A2-A4, DRDP Constanţa - SDN Constanţa şi DRDP Constanţa - Autostrada A2 este de 46.879.948 de lei, fără TVA.
Potrivit anunţului de participare numărul 163534/13.10.2015, contractul „Întreţinere pe timp de iarnă 2015-2016 - DRDP Constanţa - SDN Brăila“ are o valoare estimată de 7.013.955,33 de lei, fără TVA. Se va încheia un acord-cadru cu un singur agent economic, pe o durată de şase luni. Societăţile interesate de acest contract pot depune ofertele de participare până pe data de 24 noiembrie, ora 9.00, urmând ca acestea să fie deschise în aceeaşi zi, la ora 11.50, la sediul Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri Constanţa. Garanţia de participare care va fi depusă are o valoare de 70.139 de lei.
Societăţile participante trebuie să aibă o medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani de minimum 6.724.000 de lei. Ofertantul trebuie să facă dovada că a prestat în ultimii trei ani servicii similare cu cele care fac obiectul prezentei achiziţii, respectiv servicii de deszăpezire pe infrastructură de transport rutier, în valoare cumulata de minimum 1.769.000 de lei, la nivelul a maximum trei contracte. De asemenea, ofertantul va face dovada că dispune (dotare proprie/închiriere/alte forme de punere la dispoziţie) de cel puţin următoarele autoutilaje şi echipamente pentru îndeplinirea contractului: utilaj multifuncţional cu echipamente (1 bucată), tractor de mare capacitate cu echipament (1 bucată), ATB (4X4, 6X4, 8X4) dotate cu lamă şi RSP (17 bucăţi), ATB (cisternă) (4X4; 6X4; 8X4;) dotată cu lamă (1 bucată), buldoexcavator (4 bucăţi), încărcător frontal (4 bucăţi), autoremorcher (1 bucată), staţie preparare CaCl2 (1 bucată), autogreder (1 bucată) şi automacara (1 bucată).
Autoutilajele trebuie să fie dotate cu telefoane mobile pentru deservenţi, girofar cu lumină galbenă şi marcaj pentru delimitarea gabaritului, sculele necesare intervenţiilor accidentale, sistem de monitorizare GPS. Pentru a nu deteriora marcajele termoplastice, butoanele retroreflectorizante, precum şi alte dotări specifice de pe unele sectoare DN şi autostrăzi, lamele de deszăpezire ale autoutilajelor care vor acţiona pe aceste sectoare vor fi dotate cu benzi de cauciuc cu inserţie metalică.
Contractul „Întreţinere pe timp de iarnă 2015-2016 - DRDP Constanţa - SDN Călăraşi“ are o valoare estimată de 7.163.687,62 de lei. Societăţile interesate au putut depune ofertele de participare la licitaţie până pe data de 12 octombrie. Acestea au fost deschise a doua zi, la sediul Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri Constanţa. Pentru îndeplinirea acestui contract, ofertantul trebuie să dispună de următoarele autoutilaje şi echipamente: utilaj multifuncţional cu echipamente (3 bucăţi), tractor de mare capacitate cu echipament (2 bucăţi), ATB (4X4, 6X4, 8X4) dotate cu lamă şi RSP (15 bucăţi), ATB (cisternă) (4X4, 6X4, 8X4) dotate cu lamă (3 bucăţi), buldoexcavator (2 bucăţi), încărcător frontal (4 bucăţi), autoremorcher (1 bucată), staţie preparare CaCl2 (1 bucată), autogreder (1 bucată), automacara (1 bucată). Autoutilajele trebuie să fie dotate cu telefoane mobile pentru deservenţi, girofar cu lumină galbenă şi marcaj pentru delimitarea gabaritului, sculele necesare intervenţiilor accidentale, sistem de monitorizare GPS. Pentru a nu deteriora marcajele termoplastice, butoanele retroreflectorizante precum şi alte dotări specifice de pe unele sectoare DN şi autostrăzi, lamele de deszăpezire ale autoutilajelor care vor acţiona pe aceste sectoare vor fi dotate cu benzi de cauciuc cu inserţie metalică.
Contractul „Întreţinere pe timp de iarnă 2015-2016 DRDP Constanţa - Autostrada A2-A4“ are o valoare estimată de 9.136.342,5 lei. Ofertele de participare au putut fi depuse până pe data de 8 octombrie, acestea fiind deschise pe data de 9 octombrie. Pentru îndeplinirea contractului, ofertantul trebuie să dispună de următoarele autoutilaje şi echipamente: utilaj multifuncţional cu echipamente (6 bucăţi), tractor de mare capacitate cu echipament (2 bucăţi), ATB (4X4, 6X4, 8X4) dotate cu lamă şi RSP (16 bucăţi), ATB (cisternă) (4X4, 6X4, 8X4) dotate cu lamă (2 bucăţi), buldoexcavator (2 bucăţi), încărcător frontal (5 bucăţi), autoremorcher (1 bucată), autoutilitară (1 bucată), staţie preparare CaCl2 (1 bucată), autogreder (1 bucată), automacara (1 bucată), autoturism 4X4 (1 bucată). Autoutilajele trebuie să fie dotate cu telefoane mobile pentru deservenţi, girofar cu lumină galbenă şi marcaj pentru delimitarea gabaritului, sculele necesare intervenţiilor accidentale, sistem de monitorizare GPS. Pentru a nu deteriora marcajele termoplastice, butoanele retroreflectorizante, precum şi alte dotări specifice de pe unele sectoare DN şi autostrăzi, lamele de deszăpezire ale autoutilajelor care vor acţiona pe aceste sectoare vor fi dotate cu benzi de cauciuc cu inserţie metalică.
Valoarea estimată a contractului „Întreţinere pe timp de iarnă 2015 - 2016 DRDP Constanţa - SDN Constanţa“ este de 12.746.914,14 lei. Potrivit caietului de sarcini, se va încheia un acord-cadru pe o durată de şase luni. Ofertele de participare au fost depuse pe data de 7 octombrie şi deschise a doua zi, pe data de 8 octombrie. Pentru a duce la bun sfârşit acest contract, ofertantul trebuie să dispună de: utilaj multifuncţional cu echipamente (5 bucăţi), tractor de mare capacitate cu echipamente, autobasculantă cu lamă şi RSP (24 de bucăţi), autocisternă cu lamă (4 bucăţi), buldoexcavator (7 bucăţi), încărcător frontal (11 bucăţi), autoremorcher (1 bucată), autogreder (1 bucată), automacara (1 bucată). Autoutilajele trebuie să fie dotate cu telefoane mobile pentru deservenţi, girofar cu lumină galbenă şi marcaj pentru delimitarea gabaritului, sculele necesare intervenţiilor accidentale, sistem de monitorizare GPS. Pentru a nu deteriora marcajele termoplastice, butoanele retroreflectorizante precum şi alte dotări specifice de pe unele sectoare DN şi autostrăzi, lamele de deszăpezire ale autoutilajelor care vor acţiona pe aceste sectoare vor fi dotate cu benzi de cauciuc cu inserţie metalică.
Contractul „Întreţinere pe timp de iarnă 2015-2016 - DRDP Constanţa - Autostrada A2“ are o valoare de 11.109.005,68 de lei. Agenţii economici au putut depune ofertele de participare până pe data de 9 octombrie, acestea fiind deschise pe data de 12 octombrie. Pentru realizarea prezentului contract, ofertantul trebuie să dispună de următoarele autoutilaje şi echipamente: utilaj multifuncţional cu echipamente (6 bucăţi), tractor de mare capacitate cu echipamente (2 bucăţi), autobasculantă cu lamă şi RSP (20 de bucăţi), autocisternă cu lamă (4 bucăţi), buldoexcavator (2 bucăţi), încărcător frontal (6 bucăţi), autoremorcher (1 bucată), autogreder (2 bucăţi), automacara (1 bucată). Autoutilajele trebuie să fie dotate cu telefoane mobile pentru deservenţi, girofar cu lumină galbenă şi marcaj pentru delimitarea gabaritului, sculele necesare intervenţiilor accidentale, sistem de monitorizare GPS. Pentru a nu deteriora marcajele termoplastice, butoanele retroreflectorizante precum şi alte dotări specifice de pe unele sectoare DN şi autostrăzi, lamele de deszăpezire ale autoutilajelor care vor acţiona pe aceste sectoare vor fi dotate cu benzi de cauciuc cu inserţie metalică.
Responsabili de atribuirea contractului
Persoanele cu funcţii de decizie în cadrul autorităţii contractante responsabile de organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire sunt: director regional - ing. Marin Dima, director economic - ec. Roxana Alexe, director adjunct Investiţii - ing. Neculai Hodorcă, director adjunct Întreţinere - ing. Gabriela Tudor, şef Departament Întreţinere - ing. Iulian Rădulescu, şef Departament Juridic - jr. Adrian Tişa, şef Serviciu Întreţinere Drumuri - ing. Paul Mocanu, şef Serviciu Organizare şi Derulare Achiziţii - Teodora Chirică, şef Serviciu Exploatare auto - ing. Victoraş Andrei, Serviciu Întreţinere Drumuri - ing. Argentina Luţă.În secţiunea „Documente“, puteţi vizualiza anunţurile de participare la licitaţii.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii