Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
10:48 23 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

„Vedere din spital”, o campanie națională a Poliției Rutiere împotriva vitezei excesive

ro

10 Aug, 2021 11:20 1801 Marime text
  • Campania „VEDERE DIN SPITAL” se desfășoară la nivel național, în perioada 10 august 2021 – 30 septembrie 2021.
  • În cadrul acesteia, Poliția Rutieră va realiza acțiuni punctuale, astfel încât cetățenii să conștientizeze care sunt riscurile la care se expun atunci când nu păstrează distanța, nu adaptează viteza de deplasare la condițiile de drum și mai ales, nu respectă limita de viteză.
Poliția Română, împreună cu Mercury 360, lansează campania „VEDERE DIN SPITAL”, o campanie de conștientizare a riscului vitezei excesive.

Cele mai multe accidente grave, cauzate de VITEZA NEADAPTATĂ LA CONDIȚIILE DE DRUM, se întâmplă în lunile de vară, în timpul concediilor. Fie că aleg zona montană sau litoralul, șoferii se grăbesc către destinațiile alese pentru vacanță.

Nu de puține ori, optează pentru cazări cu o vedere spectaculoasă la mare sau la munte, pentru a profita din plin de locația aleasă. Însă, ce nu realizează este că atunci când accelerează către destinație, riscă să privească o altă vedere: vederea din spital.

Campania „VEDERE DIN SPITAL” se desfășoară la nivel național, în perioada 10 august 2021 – 30 septembrie 2021. În cadrul acesteia, Poliția Rutieră va realiza acțiuni punctuale, astfel încât cetățenii să conștientizeze care sunt riscurile la care se expun atunci când nu păstrează distanța, nu adaptează viteza de deplasare la condițiile de drum și mai ales, nu respectă limita de viteză.

rintre acțiuni se numără  distribuirea de flyere, difuzarea la nivel național a unui spot radio, postări pe rețele de socializare și plasări de anunțuri „false” pe site-uri de cazare, respectiv oferte foarte bune care, după accesare, fac trimitere către site-ul www.vederedinspital.ro. Scopul celor din urmă este de a le comunica șoferilor mesajul campaniei chiar înainte să plece la drum, atunci când își caută cazare.

Dorim să devină conștienți de faptul că, dacă accelerează spre vacanță, vederea spectaculoasă la mare sau la munte, către care se grăbesc, se va transforma în vederea din spital.  

De asemenea, pentru ca mesajul campaniei să ajungă mai ușor la public, a fost realizat un material video care prezintă, într-un mod simbolic, riscul și consecințele vitezei excesive în trafic.

„Anual, viteza neadaptată la condițiile de drum este motivul pentru care se produc, în lunile de vară, îngrijorător de multe accidente rutiere grave. Prin această campanie, încercăm să facem conducătorii auto mai conștienți de riscul la care se expun dacă depășesc limita de viteză impusă, dacă ignoră regulile și dacă au atitudini agresive sau teribiliste în conducerea autovehiculului. Așadar, Poliția Română le recomandă șoferilor, pentru a preveni accidentele de circulație și în vederea reducerii gradului de victimizare, să adopte o conduită preventivă, să respecte  regulile de circulație și să circule cu o viteză adaptată în permanență la condițiile de drum.”, a declarat comisar-șef de poliție Grigore George, împuternicit director al Direcției Rutiere din cadrul I.G.P.R.

„Am lansat această nouă campanie având un obiectiv foarte clar conturat: de a determina șoferii să respecte viteza legală pe drumurile naționale și să conștientizeze riscul la care se expun atunci când calcă pedala de accelerație. Suntem în plin sezon estival și cu toții plecăm la drum imaginându-ne cum ne vom distra alături de cei dragi și cum vom admira împreună vederea la mare sau la munte. Dar nicio clipă nu realizăm riscul la care ne supunem atunci când gonim pe șosele. Din păcate, nu percepem faptul că minunata perspectivă a unei vacanțe se poate transforma într-o altă vedere, traumatizantă, cea pe o vom trăi privind prin geamul unui spital, în urma unui nedorit accident rutier. Campania VEDERE DIN SPITAL invită șoferii la o clipă de reflecție și îi îndeamnă să nu accelereze spre vacanță, oricare ar fi destinația pe care o au în această vară.”, a declarat Liviu Țurcanu (Creative Director, Mercury360).


Lansarea campaniei a avut loc la data de 10 august 2021, în benzinăria OMV de pe Autostrada Soarelui.




Sursă foto: Facebook.com / captură video Poliția Română
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii