Virginia Stefanica a ars banii SPIT pe Telegraf Advertising
Virginia Stefanica a ars banii SPIT pe Telegraf AdvertisingVirginia Ştefănică, secretarul general al Ministerului Mediului şi fostă şefă a Serviciului Public de Taxe şi Impozite Locale, a făcut o impresie... strălucită.
După cum am arătat în ediţia de ieri a cotidianului nostru, domnişoara Ştefănică a primit atribuţiuni demne de un ministru în adevăratul sens al cuvântului. Pe scurt, blonda PSD-ului constănţean se ocupă cam de tot ce înseamnă finanţe în ministerul condus doar cu numele de Nicolae Nemirschi, naşul său de cununie. Chiar dacă între timp i-a spus adio celui care i-a fost soţ şi s-a întors la statutul de domnişoară, Virginia a ţinut aproape cu naşul Nemirschi. Care a şi luat-o la Bucureşti. Sau, mai există o variantă. Umblă vorba că de fapt Virginia Ştefănică a fost făcută fată de Capitală pentru a-i sufla în ceafă şefului şi a lua deciziile după bunul plac al PSD-ului Constanţa, în numele lui Nemirschi. O fi adevărat sau nu, nu cunoaştem. Însă, pe lângă competenţele nenumărate pe care le are la Ministerul Mediului, Virginia noastră mai are cu siguranţă şi altele. Spre exemplu, se pricepe la organizat licitaţii, subiect care este în această perioadă punctul nevralgic al Mediului. După scandalul legat de contractul obţinut de ARS Advertising, care a dus la anchetarea lui Nemirschi şi la o eventuală urmărire penală începută împotriva acestuia, se cerea un... specialist în atribuiri de tot felul. Şi Virginia pare omul potrivit la locul potrivit.
Pe urmele lui Mazăre la DNA?!
Este adevărat, site-ul instituţiei pe care actualul secretar general a condus-o nu ne prezintă foarte multe licitaţii organizate, chiar dacă banii pe care îi „învârt" sunt publici. Dar să ne uităm pe http://www.spit-ct.ro/achizitii-publice. Ce vedem? O invitaţie de participare la o licitaţie privind un contract de publicitate media (2007), o atribuire de contract şi un referat de oportunitate (2008), dar şi un raport de evaluare a impactului achiziţiei serviciilor de publicitate (2009). Trebuie menţionat că ultimele două documente sunt semnate de Carmen Trentea, o dată în calitate de director executiv adjunct, atunci când era subordonata Virginiei Ştefănică, şi o dată ca director executiv cu puteri depline, în 2009. Aceleaşi două documente la care facem referire ne arată cine a fost plătit pentru a face publicitate media SPIT-ului Ştefănicăi: SC Telegraf Advertising SRL. Sună cunoscut? Păi cum să nu, din moment ce numele societăţii a apărut de curând în atenţia opiniei publice ca fiind beneficiarul unor contracte babane pe banii constănţenilor, oferite pe tavă de către Primăria condusă de Radu Mazăre. Tot pentru publicitate. Aşadar, firma de suflet a celor din PSD-ul local a mai tras încă o dată spuza pe turta ei. Şi mai ales că şefii Telegraf Advertising nu sunt nişte neica nimeni. Vorbim despre Sorin Strutinsky şi Mihail Cârciog, veşnicii parteneri de afaceri ai tandemului „de aur" Radu Mazăre - Nicuşor Constantinescu. Ba mai mult decât atât, Registrul Comerţului ne mai oferă o informaţie preţioasă: administratorul sucursalei Ploieşti a Telegraf Advertising (SC Conpress Construct SRL Constanţa, Sucursala Ploieşti) este Adrian Constantinescu, fratele lui Nicuşor de la CJC. Numai legături de preţ.
Domnişoara cu salariu de doamnă
Pentru a reveni la Virginia Ştefănică şi la perioada în care era directoare a SPIT, nu trebuie omis un aspect. Potrivit declaraţiei sale de avere, postată pe site-ul Ministerului Mediului pe 13 februarie 2009, în ultimul an de directorat la SPIT, Virginia Ştefănică a câştigat 169.159 de lei, salariu. Adică 14.069 de lei. Ceva mai mult ca preşedintele Băsescu, al cărui venit pe anul fiscal 2008 s-a ridicat la 76.923 de lei. Adică 6.410,25 pe lună. Avantaj Virginia.
{mos_ri:Virginia Stefanica,Telegraf Advertising}Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp