Vladimir Sterescu, primul român numit într-o poziție de top în structura de conducere globală a CGS
Vladimir Sterescu, primul român numit într-o poziție de top în structura de conducere globală a CGS
15 Jan, 2025 13:24
ZIUA de Constanta
257
Marime text
Computer Generated Solutions (CGS), lider global în servicii de outsourcing, aplicații software și soluții de învățare bazate pe AR/VR, anunță numirea lui Vladimir Sterescu în poziția de Președinte al Diviziei Globale de Outsourcing. Acesta devine primul român care accede la o poziție de top în structura de conducere globală a CGS. Mai mult de atât, Vladimir Sterescu este singurul antreprenor român care a reușit să-și vândă afacerea către o companie internațională de anvergură și să avanseze în structura sa de conducere globală, relatează Profit.ro.
În noul său rol, Vladimir Sterescu va coordona echipele globale ale diviziei, care numără peste 8.000 de angajați din țări precum SUA, Chile, Columbia, România, Israel și India, raportând direct către Phil Friedman, Fondatorul și Președintele CGS. De la antreprenor român la lider global În 2003, Vladimir Sterescu a fondat EasyCall, una dintre primele companii de call center din România.
Trei ani mai târziu, în 2006, și-a vândut compania către CGS, rămânând însă la conducerea operațiunilor locale și mai apoi ocupând poziția de Vice-Președinte EMEA (Europa, Orientul Mijlociu și Africa).
În ultimii 21 de ani, Vladimir Sterescu a transformat România într-un hub regional de outsourcing. Sub conducerea sa, CGS România a crescut exponențial, deschizând 7 centre operaționale în București, Brașov, Sibiu, Târgu-Jiu, Miercurea-Ciuc, Constanța și Galați. Aportul său a contribuit la poziționarea CGS ca unul dintre cei mai mari angajatori din România, cu peste 4.000 de angajați.
Cristian Berdilă va prelua operațiunile din România Odată cu această mutare strategică, CGS anunță, de asemenea, că noul Vicepreședinte al Operațiunilor pentru România este Cristian Berdilă. În noua sa funcție, acesta va coordona avansul operațional al companiei și va consolida rolul CGS România ca partener de încredere pentru clienți din sectoare precum IT, telecomunicații, bancar și retail. Berdilă și-a început cariera la CGS în 2005, ca agent de call center, lucrând pentru clienți din SUA, iar ascensiunea sa profesională demonstrează potențialul de creștere al angajaților CGS.
De-a lungul carierei sale, Cristian Berdilă a coordonat strategii operaționale pentru șase centre din România, cu peste 4.000 de profesioniști, oferind servicii de outsourcing de clasă mondială axate pe suport clienți, asistență tehnică, relații cu clienții și telemarketing.
Cu sediul central în New York, CGS are birouri în America de Nord, America de Sud, Europa, Orientul Mijlociu și Asia.
Știre publicată în anul 2019
Amintim că, în anul 2019, Computer Generated Solutions (CGS) România, liderul pieței locale de business process outsourcing, anunța extinderea cu un nou centru în orașul Constanța, în urma unei investiții importante.
“Creșterea business-ului din ultimul an a atras după sine nevoia de majorare a numărului de angajați. Astfel, deschiderea unui nou centru CGS pe piața locală a venit ca un pas firesc, iar alegerea orașului Constanța a fost determinată de disponibilitatea ridicată de pe piața muncii, având în vedere că vom avea nevoie de aproximativ 600 de angajați în următorii trei ani, dar și de proximitatea față de București”, a declarat la acea vreme, Vladimir Sterescu, Country Manager CGS România.
Potrivit acestuia, Constanța a fost un oraș ocolit de către Computer Generated Solutions, și nu numai, în ultimii 10 ani deoarece piața muncii avea o caracteristică sezonieră puternică. Tinerii, segment targetat de companie, preferau să lucreze în domenii precum HoReCa pe perioada verii, de multe ori fără contracte oficiale de muncă, pentru câștiguri cu care o companie plătitoare de taxe greu poate concura. În ultimii ani însă, contextul s-a schimbat, iar piața forței de muncă din Constanța s-a reglementat și ponderea salarizărilor nefiscalizate s-a diminuat. Astfel, perspectiva angajării într-o companie precum CGS România, unde stabilitatea locului de muncă este asigurată, reprezintă un avantaj tot mai mare.
“În acest context suntem de părere că orașul Constanța ne va oferi posibilitatea de a angaja 600 de tineri în următorii ani. Aceștia, vor deservi proiecte similare cu cele pe care le operăm în celelalte șase centre CGS România, din zona financiară, tehnică, de vânzări și customer service. De asemenea, și în Constanța vom oferi salarii și beneficii peste media pieței locale și naționale”, a mai spus la vremea respectivă, Vladimir Sterescu.
Reprezentantul companiei a mai adăugat că CGS România este în plin proces de recrutare pentru noul sediu inaugurat. Compania va angaja, în principal, tineri care își doresc poziții în cadrul cărora să performeze și să aibă acces la un plan de carieră pe termen lung, cu posibilitatea de evoluție. De asemenea, CGS vizează vorbitori de limba engleză, franceză, spaniolă, italiană și turcă, cu abilități de negociere și gestionare a relației cu clienții.
Centru CGS din Constanța este localizat pe Bulevardul Mamaia, nr. 286, fiind o locație închiriată cu o suprafață totală de 2.000 mp. ce a atras o investiție importantă. În noul sediu, toți angajații vor avea aceeași experiență de lucru precum în toate locațiile CGS – spații largi, amenajare verde cu multe plante naturale, mobilier modern și confortabil, spații de relaxare și pentru luat masa.
“Un alt aspect important în ceea ce privește noul centru este reprezentat de investițiile în trainguri deoarece ne dorim ca noii angajați să împărtășească viziunea și valorile companiei. De asemenea, anual vom aloca sume importante pentru instruiri pe produs adresate atât angajaților din zona operațională, cât și celor din middle management”, a subliniat Vladimir Sterescu
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii