Workshop despre proiectul Trans-Tour-Net, la CCINA
Workshop despre proiectul Trans-Tour-Net, la CCINAHigher School International College din Dobrich, în parteneriat cu Muzeul Regional de Istorie din Dobrich, Camera de Comerţ, Industrie, Navigaţie şi Agricultură din Constanţa, Universitatea Ovidius şi Liceul Teoretic Ovidius, implementează proiectul Trans-Tour-Net: Crearea şi marketingul produselor turistice transfrontaliere pilot în Dobrogea.
În acest context, Camera de Comerţ, Industrie, Navigaţie şi Agricultură a organizat, ieri, Workshop-ul de evaluare şi analiză finală a etapei de identificare a celor 50 de obiective turistice din cadrul proiectului, eveniment care se adresează tuturor actorilor locali interesaţi din domeniul turismului, culturii, gastronomiei şi ecologiei. Obiectivul general al proiectului constă în integrarea resurselor naturale, etnice, istorice şi culturale ale Dobrogei în produse turistice, care să scoată în evidenţă identitatea comună a regiunii şi să încurajeze iniţiativele comune, atât în rândul sectorului public, cât şi privat, în scopul valorificării pe piaţă a acestor produse turistice. Printre
obiectivele specifice ale proiectului amintim dezvoltarea a cinci produse turistice pilot integrate (trasee turistice), bazate pe 50 de obiective turistice, creşterea capacităţii administrative a celor 50 de obiective turistice identificate, creşterea gradului de conştientizare în rândul populaţiei şi a potenţialilor turişti privind avantajele turismului din regiunea Dobrogea. Proiectul Trans-Tour-Net este finanţat prin Programul de Cooperare Transfrontalieră România - Bulgaria 2007-2013.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp