Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
15:02 24 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Zece clădiri ale DGASPC Constanţa intră în renovare! Contractul se ridică la peste 1.800.000 de lei (document)

ro

02 Nov, 2016 00:00 2675 Marime text
Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului (DGASPC) Constanţa a depus un anunţ de cerere de ofertă pentru a contracta lucrări de reparaţii generale şi de renovare a mai multor sedii deţinute de instituţie. Valoarea estimată a contractului se ridică la 1.848.464 de lei.
 
Contractul „Lucrări de reparaţii generale şi de renovare“ vizează lucrările necesare pentru zece centre din subordinea DGASPC Constanţa, finanţarea fiind asigurată integral din bugetul Consiliului Judeţean Constanţa, potrivit caietului de sarcini.

Ce clădiri vor fi prinse în reparaţii 

Astfel, va fi prins în lucrări sediul DGASPC de pe bulevardul Ferdinand nr. 97, cu o valoare estimată a cheltuielilor de 7.000 de lei, fără TVA. Lucrările vor consta în: construcţii - repararea unui element arhitectural (stâlp) din exteriorul clădirii, deteriorat din cauza infiltraţiilor de apă şi care afectează faţada sediului (cu denumirea instituţiei), instalaţii - înlocuirea unui calorifer mic de la parter care nu poate asigura căldura necesară şi mascarea ţevilor şi robineţilor de la parter, din holul de aşteptare, pentru protejarea lor de persoanele cu dizabilităţi. Valoarea garanţiei de participare pentru acest lot este de 127 de lei.
 
Lotul 2 constă în repararea apartamentului deţinut de DGASPC pe strada Orhideelor nr. 12 - valoare estimată: 40.235 de lei, fără TVA. Lucrările prevăzute sunt: înlocuirea tuturor uşilor şi ferestrelor, înlocuirea gresiei şi faianţei din bucătărie, baie, hol, balcon, parchetarea încăperilor, igienizarea întregului apartament, precum şi lucrări de instalaţii - repararea instalaţiilor sanitare, repararea instalaţiilor electrice. Pentru acest lot, valoarea garanţiei de participare este de 731 de lei.
 
Lotul 3 cuprinde lucrările necesare renovării Centrului de Plasament Traian, valoarea estimată a contractului fiind de 15.829 de lei, iar garanţia de participare este de 287 de lei. Se vor efectua igienizarea grupului alimentar şi lucrări de instalaţii, necesare în urma schimbării instalaţiei termice pe gaz.
 
Lotul 4 vizează Centrul de Servicii Comunitare „Cristina”, lucrările fiind estimate să ajungă la 244.768 de lei, în timp ce garanţia de participare este de 4.450 de lei. Vor fi înlocuite uşile şi ferestrele de la modulul 2 şi 4, se vor efectua zugrăveli, vor fi recompartimentate holurile modulelor 1 şi 3, va fi amenajat câte un dormitor suplimentar în aceleaşi module, dar vor fi realizate şi alte reparaţii necesare.
 
Lotul 5 vizează locuinţele protejate din Cumpăna. Valoarea estimată a contractului este de 124.874 de lei, iar garanţia de participare este de 2.270 de lei.
 
Lotul 6 vizează Centrul Pilot de Servicii Comunitare pentru Persoane cu Handicap şi Formare Personal Techirghiol, are o valoare de 332.444 de lei, iar garanţia de participare este de 6.044 de lei. Lucrările vor consta: în înlocuirea tâmplăriei (uşi) la corpurile A, B şi C, înlocuirea gresiei şi faianţei în grupurile sanitare şi repararea instalaţiilor sanitare la corpurile A, B şi C, igienizarea corpurilor A, B şi C, refacerea parţială a hidroizolaţiilor, refacerea trotuarelor de gardă, refacerea gardului de la faţada centrului.
 
Lotul 7 cuprinde locuinţele protejate din Techirghiol. Valoarea estimată este de 75.883 de lei, iar garanţia de participare este de 1.379 de lei.

 
Lotul 8 va viza Centrul de Îngrijire şi Asistenţă „Sfântul Andrei” Negru Vodă. Valoare - 270.317 lei, garanţia de participare - 4.914 lei.
 
Lotul 9 este destinat lucrărilor la Centrul de Îngrijire şi Asistenţă „Armonia” Negru Vodă (valoare - 730.436 de lei, garanţie de participare - 13.280 de lei).
 
Lotul 10 vizează locuinţa protejată „Casa Aurelia” din Negru Vodă. Valoarea estimată a lucrărilor este de 6.673 de lei, iar garanţia de participare este de 121 de lei.

Persoane responsabile de atribuirea contractului  

Persoanele care deţin funcţii de decizie în cadrul autorităţii contractante sunt: director general - Petre Dinică; director general adjunct economic - Elena Jipa; director general adjunct Asistenţă Socială - Anca Ghiţulescu; director general adjunct Protecţia Copilului - Mihaela Ristea.
 
Atribuirea contractelor se va face într-o singură etapă, online, criteriul de atribuire fiind cel mai bun raport calitate - preţ, preţul contând în proporţie de 60%, iar durata de execuţie a lucrărilor - 40%. Ofertanţii vor depune ofertele în limba română, vor fi valabile 90 de zile de la termenul-limită de primire a acestora, iar preţul va fi calculat în lei. Data-limită de depunere a ofertelor este 17 noiembrie, ora 15.00, data-limită de evaluare a acestora este 12 decembrie, ora 18.00, iar data-limită de valabilitate a ofertelor este 15 februarie 2017.
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii