Calendarul concursului de proiecte A fost stabilită componența Comisiei care va evalua proiectele de management de la Muzeul de Artă Populară Constanța (DOCUMENT)
Calendarul concursului de proiecte: A fost stabilită componența Comisiei care va evalua proiectele de management
09 Nov, 2023 17:00
ZIUA de Constanta
1481
Marime text
- A fost aprobat Regulamentul de organizare și desfasurare a concursului de proiecte de managment și componența Comisiei de concurs de proiecte de managment, de la Muzeul de Artă Populară Constanța
- Dosarele de concurs şi proiectele de management se depun, la sediul Consiliului Judeţean Constanţa din Bd. Tomis nr.51, la Centrul pentru Informare Cetăţeni până la data de 6 decembrie
- Manager interimar al Muzeului de Artă Populară Constanța până la data începerii executării noului contract de management este Florentin Sîrbu
- Sîrbu a fost inițial numit interimar în funcția de director interimar/manager interimar la Muzeul de Artă Populară Constanța pe 31 mai a.c., după ieșirea la pensie a Mariei Magiru
Prin dispoziția nr. 456, președintele CJC, Mihai Lupu a aprobat Regulamentul de organizare și desfasurare a concursului de proiecte de managment și a Comisiei de concurs de proiecte de managment, de la Muzeul de Artă Populară Constanța, vezi secțiunea „documente".
Comisia de concurs de proiecte de managment, de la Muzeul de Artă Populară Constanța va avea următoarea componență:
Președinte: Ștefan Ciprian – Manager/Director general, Complexul Național Muzeul Astra Sibiu. Membri: Dejeanu Iustin Narcis – Manager/Director general Muzeul Viticulturii și Pomiculturii Golești, Argeș; Țuțui Emilia Georgeta – Director general, Direcția Generală Economico Financiară, Consiliul Județean Constanța. Membru supleant din partea autorității: Acsinte Violeta, inspector superior, Compartimentul Coordonarea Instituțiilor de Cultură Subordonate, Direcția de Turism și Coordonarea Instituțiilor de Cultură Subordonate, Consiliul Județean Constanța.
Secretariatul Comisiei de concurs de proiecte de managment de la Muzeul de Artă Populară Constanța, în următoarea componență:
Musteață Ana – Inspector superior, Compartiment Coordonarea Instituțiilor de Cultură Subordonate, Direcția de Turism și Coordonarea Instituțiilor de Cultură Subordonate, Consiliul Județean Constanța; Dumitru Liliana (membru supleant) - Inspector superior, Compartiment Coordonarea Instituțiilor de Cultură Subordonate, Direcția de Turism și Coordonarea Instituțiilor de Cultură Subordonate, Consiliul Județean Constanța; Alcea Livia Laurenția – Șef Serviciu, Serviciul Resurse Umane, Salarizare, Direcția Generală EconomicoFinanciară, Consiliul Județean Constanța; Pascu Catița Anca (membru supleant) - Inspector superior, Serviciul Resurse Umane Salarizare, Direcția Generală Economico Financiară , Consiliul Județean Constanța; Ivanciu Anca – Consilier, Serviciul Venituri, Buget și Evidența Bugetară, Direcția Generală Economico Financiară , Consiliul Județean Constanța. Nedelcu George Cristian (membru supleant) – Inspector, Serviciul Venituri, Buget și Evidența Bugetară, Direcția Generală Economico Financiară, Consiliul Județean Constanța; Mirică Viviana – Consilier Juridic, Serviciul Juridic și Contencios, Direcția Generală de Administrație Publică și Juridică, Consiliul Județean Constanța; Beca Luminița (membru supleant) – Consilier Juridic, Serviciul Juridic și Contencios, Direcția Generală de Administrație Publică și Juridică, Consiliul Județean Constanța.
Comisia de soluționare a contestațiilor are următoarea componență:
Membri: Pîrvan Rus Lelia Carolina – Manager/ Director Muzeul de Artă Constanța; Tulugea Claudiu – Manager/Director Muzeul Județean „Aurelian Sacerdoteanu” Vâlcea; Caterinici Monica Cristina – Director executiv, Direcția de Turism și Coordonarea Instituțiilor de CulturăSubordonate, Consiliul Județean Constanța. Membru supleant din partea autorității:Costencu Irina Elena, inspector superior Compartiment Coordonarea Instituțiilor de Cultură Subordonate, Direcția de Turism și Coordonarea Instituțiilor de Cultură Subordonate, Consiliul Județean Constanța.
Concursul de proiecte de management de la Muzeul de Artă Populară Constanța, se desfăşoară conform cerinţelor cuprinse în anunţul public, al cărui conţinut este stabilit de autoritate, întocmit cu respectarea prevederilor legale din OUG nr.189/2008, publicat pe pagina de internet a instituţiei şi a autorităţii şi afişat la sediul celor două entităţi.
Calendarul concursului
06 decembrie 2023, ora 12:00 data limită de depunere a proiectelor de management şi a dosarelor de concurs de către candidaţi, la sediul Consiliului Judeţean Constanţa din Bd. Tomis nr.51;
În perioada 06 decembrie 2023 – 8 decembrie 2023 ora 12:00, selecţia dosarelor;
Între 08 decembrie, ora 13:00 – 18 decembrie 2023, analiza proiectelor de management – prima etapă;
Pe 18 octombrie 2023 are loc aducerea la cunoştinţa candidaţilor, în scris, nota obţinută în prima etapă a concursului, precum şi afişarea acesteia la sediul Consiliului Judeţean Constanţa din Bd. Tomis nr.51 şi al instituţiei publice de cultură, precum şi pe pagina de internet a instituţiei publice de cultură, după caz;
Pe19 decembrie 2023, susţinerea proiectelor de management în cadrul interviului – a doua etapă;
În termen de 24 de ore de la încheierea etapei a doua – aducerea la cunoştinţa candidaţilor, în scris, a rezultatului concursului, şi la cunoştinţa publică, a rezultatului concursului prin afişarea acestuia la sediul Consiliului Judeţean Constanţa din Bd. Tomis nr.51, precum şi pe pagina de internet a autorităţii, după caz;
Candidaţii nemulţumiţi pot depune contestaţii asupra modului de respectare a procedurii privind organizarea şi desfăşurarea concursului, la sediul Consiliului Judeţean Constanţa din Bd. Tomis nr.51, în maxim 5 zile lucrătoare de la data aducerii la cunoştinţa candidaţilor a rezultatului concursului;
În termen de 24 de ore de la expirarea termenului în care pot fi depuse contestaţii sau, după caz, de la data soluţionării acestora (maxim 3 zile lucrătoare de la data expirării termenului pentru depunerea contestaţiilor), prin grija autorităţii, sunt aduse la cunoştinţa publică prin afişaj la sediul autorităţii şi al instituţiei, precum şi pe pagina de internet a autorităţii şi a instituţiei publice de cultură, rezultatul final al concursului, lista nominală a candidaţilor şi alte informaţii de interes public.
Florentin Sîrbu, director interimar al Muzeului de Artă Populară
Președintele Consiliului Județean Constanța, Mihai Lupu a emis o dispoziție prin care i-a prelungit începând cu data de 28 septembrie 2023, mandatul de director interimar/manager interimar al lui Florentin Sîrbu la conducerea Muzeului de Artă Populară Constanța până la data începerii executării noului contract de management.
Sîrbu a fost inițial numit interimar în funcția de director interimar/manager interimar la Muzeul de Artă Populară Constanța pe 31 mai a.c., după ieșirea la pensie a Mariei Magiru.
Sîrbu a fost profesor (expert) în cadrul Centrului Cultural Județean Constanța „Teodor T. Burada” cu o intensă activitate artistică și pedagogică, absolvent al Facultății de Arte din cadrul Universității „Ovidius”, absolvent de master în cadrul Universității Naționale de Arte București – Facultatea de Arte Plastice Decorative și Design – secția ceramică. În prezent este doctor în Arte Vizuale, obținând titlul la universitatea Națională de Arte București.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Florentin Sîrbu rămâne director interimar al Muzeului de Artă Populară Constanța (DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii