Când are loc evaluarea finală a raportului de activitate al Leliei Rus Pîrvan, managerul Muzeului de Artă Constanţa (DOCUMENT)
Când are loc evaluarea finală a raportului de activitate al Leliei Rus Pîrvan, managerul Muzeului de Artă Constanţa
25 Oct, 2024 17:00
ZIUA de Constanta
1311
Marime text
- S-a aprobat Regulamentul de organizare și desfășurare a evaluării finale a managementului Muzeului de Artă Constanța și a Comisiei pentru evaluarea finală a managerului Muzeului de Artă Constanța
- Lelia Rus Pîrvan se află la conducerea instituției muzeale din decembrie 2020, la scurt timp după dispariția fulgerătoare a Doinei Păuleanu, fostul director al Muzeului de Artă din Constanța
- În perioada 28 – 4 noiembrie 2024, Comisia de evaluare va analiza raportului de activitate şi a referatelor iar pe 4 noiembrie 2024 are loc susţinerea raportului de activitate de către manager în cadrul unui interviu
- În luna martie 2024, Lelia Rus Pîrvan, s-a aflat în perioada de evaluare a proiectului de management pentru anul anterior și a obținut nota maximă
Prin dispoziția nr. 623, președintele Consiliului Județean Constanța a aprobat Regulamentul de organizare și desfășurare a evaluării finale a managementului Muzeului de Artă Constanța și a Comisiei pentru evaluarea finală a managerului Muzeului de Artă Constanța.
Reamintim că în martie 2024, Lelia Rus Pîrvan, managerul Muzeului de Artă Constanța s-a aflat în perioada de evaluare a proiectului de management pentru anul anterior și a obținut nota maximă (n.r. zece).
Pîrvan se află la conducerea instituției muzeale din decembrie 2020, la scurt timp după dispariția fulgerătoare a Doinei Păuleanu, fostul director al Muzeului de Artă din Constanța.
Prin dispoziție de președinte, vezi secțiunea „documente”, a fost constituită și Comisia pentru evaluarea finală a managerului Muzeului de Artă Constanța, care va funcționa în următoarea componență: Preşedinte - Bălescu Cătălin – Rector – Universitatea Națională de Arte București și membri - Maria Judit Balint – Director General Adjunct Științific – Muzeul Național de Artă al României; Ana Mustață – Inspector – Compartiment Coordonarea Instituțiilor de Cultură Subordonate și Irina Costencu (membru supleant) - Inspector, Compartiment Coordonarea Instituțiilor de Cultură Subordonate.
De asemenea a fost constituită Comisia de soluționare a contestațiilor, care va funcționa în următoarea componență: Preşedinte - Petru Lucaci – Președinte – Uniunea Artiștilor Plastici din România și membri: Călin Alexiu Steregean – Director General– Muzeul Național de Artă al României; Monica Cristina Caterinici– Director Executiv – Direcția de Turism și Coordonarea Instituțiilor de Cultură Subordonate și Liliana Dumitru (membru supleant) - Inspector, Compartiment Coordonarea Instituțiilor de Cultură Subordonate, Direcția de Turism și Coordonarea Instituțiilor de Cultură Subordonate.
Din Secretariatul Comisiei pentru evaluarea managerului Muzeului de Artă Constanța, fac parte: Catița Anca Pascu – Inspector, Serviciul Resurse Umane, Salarizare; Simona Banaga (membru supleant) - Inspector, Serviciul Resurse Umane Salarizare; Eduard Bădilă – Inspector, Compartiment Coordonarea Instituțiilor de Cultură Subordonate; Violeta Acsinte (membru supleant) - Inspector, Compartiment Coordonarea Instituțiilor de Cultură Subordonate; Cristian George Nedelcu - Inspector, Direcţia Generală Economico Financiară; Sibel Memet (membru supleant) – Inspector, Direcţia Generală Economico Financiară; Mihaela Grovu– Inspector, Direcţia Generală de Administraţie Publică şi Juridică și Magdalena Stoian (membru supleant) - Inspector, Direcţia Generală de Administraţie Publică şi Juridică.
Evaluarea managementului se va desfăşura conform următorului calendar:
a) septembrie - octombrie 2024, depunerea raportului de activitate;
b) 24 – 25 octombrie 2024, întocmirea referatelor-analiză de către secretariatul comisiei;
c) 28 – 04 noiembrie 2024, analiza raportului de activitate şi a referatelor - analiză de către comisia de evaluare;
d) 04 noiembrie 2024, susţinerea raportului de activitate de către manager în cadrul unui interviu;
e) aducerea la cunoștința managerului a rezultatului evaluării, a notei şi a concluziilor raportului întocmit de comisia de evaluare, în termen de 24 de ore de la încheierea procedurii de evaluare, conform art. 41 alin. (3) din ordonanţa de urgenţă;
f) depunerea contestaţiilor, în termen de 3 zile lucrătoare de la data comunicării rezultatului;
g) comunicarea rezultatelor finale ale evaluării, prin afişare pe site-ul autorităţii, în termen de 24 de ore de la expirarea termenului în care pot fi depuse contestaţii sau, după caz, de la data soluţionării acestora.
Evaluarea finală a managementului este organizată în două etape, astfel:
a) prima etapă: analiza raportului de activitate finală întocmit de managerul Muzeului de Artă Constanța;
b) a doua etapă: susţinerea raportului de activitate de către manager în cadrul unui interviu, desfăşurat la sediul autorităţii (Consiliul Județean Constanța din Bulevardul Tomis nr. 51), conform deciziei autorităţii.
Evaluarea se face prin acordarea de către fiecare membru al comisiei a unei note - nota A, de la 1 la 10, pentru prima etapă, şi nota B, de la 1 la 10, pentru etapa a II-a, făcându-se media aritmetică a notelor acordate de fiecare membru al Comisiei. La punctajul aferent notei se iau în calcul doar primele două zecimale.
În cazul în care nota finală se situează sub 7, rezultatul evaluării este considerat nesatisfăcător.
Rezultatul evaluării, nota finală şi concluziile raportului întocmit de comisie sunt aduse la cunoştinţa managerului, în scris, în termen de 24 de ore de la încheierea procedurii de evaluare.
Managerul evaluat are dreptul să formuleze contestaţii asupra modului de respectare a procedurii privind organizarea şi desfăşurarea evaluării şi să le depună la compartimentul desemnat de autoritate, în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la data comunicării rezultatului evaluării.
După finalizarea procedurii de evaluare, autoritatea va afişa pe site raportul de activitate final.
Membrii comisiei de evaluare, membrii comisiei pentru soluţionarea contestaţiilor, precum şi membrii secretariatului vor beneficia, conform art. 52 din ordonanţa de urgenţă, de o indemnizaţie în cuantum de 10% din indemnizaţia ordonatorului principal de credite, precum şi de decontarea cheltuielilor de transport, cazare şi diurnă, după caz, plătite din bugetul autorităţii, pe baza unor contracte civile conform prevederilor Codului civil.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Muzeul de Artă Constanța, premiat la Gala Uniunii Artiștilor Plastici din România (GALERIE FOTO)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii