Centrul Naţional de Informare şi Promovare Turistică, un proiect finalizat cu succes la Cernavodă
Centrul Naţional de Informare şi Promovare Turistică, un proiect finalizat cu succes la Cernavodă
15 Sep, 2015 00:00
ZIUA de Constanta
2966
Marime text
În iulie 2013, Primăria oraşului Cernavodă iniţia proiectul „Centrul Naţional de Informare şi Promovare Turistică Cernavodă“, finanţat prin Programul european „Dezvoltarea durabilă şi promovarea turismului“. În septembrie 2014, a fost semnat contractul de finanţare şi au fost demarate lucrările. După doi ani, oraşul Cernavodă se poate mândri că investiţia a fost finalizată cu succes. Obiectivul general al proiectului îl constituie promovarea potenţialului turistic românesc, cu precădere a potenţialului turistic din zona Cernavodă, în ţară şi în străinătate, prin crearea Centrului Naţional de Informare şi Promovare Turistică (CNIPT) în oraşul Cernavodă, în scopul creşterii numărului turiştilor.
Misiunea CNIPT este aceea de a prezenta toate ofertele turistice şi atracţiile turistice locale, regionale şi naţionale, în scopul creşterii numărului turiştilor în localitate, în regiune, dar şi în ţară. „Proiectul a avut o valoare totală de 511.032,32 de lei, din care 443.089,64 de lei reprezintă finanţarea nerambursabilă din Fondul European de Dezvoltare Regională, 37.410,36 de lei a fost contribuţia de la bugetul naţional, iar 9.806,12 lei reprezintă cofinanţarea eligibilă a Unităţii Administrativ-Teritoriale Cernavodă. Alţi 20.726,20 de lei - TVA-ul aferent cheltuielilor eligibile şi neeligibile - reprezintă suma suportată de Unitatea Administrativ-Teritorială Cernavodă“, a explicat primarul oraşului Cernavodă, Gheorghe Hânsă.
Centrul Naţional de Informare şi Promovare Turistică se adresează turiștilor români și străini, dar şi vizitatorilor temporari ai zonei Cernavodă. Inaugurarea oficială a obiectivului este programată pentru sâmbătă.
Misiunea CNIPT este aceea de a prezenta toate ofertele turistice şi atracţiile turistice locale, regionale şi naţionale, în scopul creşterii numărului turiştilor în localitate, în regiune, dar şi în ţară. „Proiectul a avut o valoare totală de 511.032,32 de lei, din care 443.089,64 de lei reprezintă finanţarea nerambursabilă din Fondul European de Dezvoltare Regională, 37.410,36 de lei a fost contribuţia de la bugetul naţional, iar 9.806,12 lei reprezintă cofinanţarea eligibilă a Unităţii Administrativ-Teritoriale Cernavodă. Alţi 20.726,20 de lei - TVA-ul aferent cheltuielilor eligibile şi neeligibile - reprezintă suma suportată de Unitatea Administrativ-Teritorială Cernavodă“, a explicat primarul oraşului Cernavodă, Gheorghe Hânsă.
Centrul Naţional de Informare şi Promovare Turistică se adresează turiștilor români și străini, dar şi vizitatorilor temporari ai zonei Cernavodă. Inaugurarea oficială a obiectivului este programată pentru sâmbătă.
Citeşte şi
Primăria Cernavodă caută director pentru Centrul de Informare şi Promovare TuristicăUrmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii