Cine se ocupă de publicitatea proiectului „Drum transfrontalier Lipniţa - Kainargea"
Cine se ocupă de publicitatea proiectului „Drum transfrontalier Lipniţa - Kainargea"
Suma totală alocată iniţial pentru acest proiect a
fost de
122.461 de lei, fără TVA. În urma licitaţiei, contractul a fost predat
pentru suma totală de 29.003,62
de euro, fără TVA. În afara societăţii care a fost declarată
câştigătoare, la licitaţie s-a mai prezentat şi o altă firmă. Proiectul
se
va derula pe o perioadă de 16 luni, timp în care vor fi realizate
două panouri temporare, trei permanente, şapte panouri turistice,
10.000 de flyere,
5.000 de broşuri, 1.625 de afişe şi trei bannere. De asemenea, se vor
încheia trei contracte în vederea realizării unui clip TV şi a unui spot
radio.
Proiectul este finanţat în cadrul Programului Operaţional de Cooperare Transfrontalieră România - Bulgaria 2007 - 2013, Axa Prioritară 1 Accesibilitate - Îmbunătăţirea mobilităţii şi accesului la infrastructura de transport, informaţii şi comunicaţii în regiunea transfrontalieră, Domeniul Major de Intervenţie 1.1 Îmbunătăţirea infrastructurii de transport.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp