Cine sunt cei mai noi administratori provizorii ai Ecosal SRL. Unul este consilierul primarului Făgădău! (document)
Cine sunt cei mai noi administratori provizorii ai Ecosal SRL. Unul este consilierul primarului Făgădău! (document)
22 Jan, 2019 00:00
ZIUA de Constanta
3588
Marime text
Comisia nr. 5 - pentru administraţie publică, juridică, apărarea ordinii publice, respectarea drepturilor şi a libertăţilor cetăţeanului va analiza proiectul de hotărâre privind completarea Consiliului de Administraţie al SC Ecosal SRL Constanţa cu 2 administratori provizorii, pentru un termen de 4 luni, cu posibilitatea prelungirii, pentru motive temeinice, până la 6 luni (vezi secţiunea „Documente”). Este vorba despre Mihai Petre şi Oana Dobre.
Totodată, aleşii locali vor aproba modelul de contract de mandat încheiat între Consiliul Local al municipiului Constanta, dar şi indemnizaţia acordată membrilor CA-ului SC Ecosal SRL Constanţa, în cuantum de 1.500 de lei/lună/brut, în conformitate cu prevederile art. 37 alin.(2) din OUG nr.109/2011.
Contractele de mandat vor fi semnate de primarul Decebal Făgădău.
Societatea comercială mai are şi o bază de producţie, care include şi un teren în suprafaţă totală de 23.187 mp, cu valoare de inventar de 10.384.979,07 lei, dar şi un atelier mecanic de 1.375 mp, cu valoare de inventar de 466.108 lei, reevaluat în 2015. Acest activ este închiriat către SC Romcronos SA şi SC Nova Spot SRL Constanţa.
Ecosal SRL are în patrimoniu şi un atelier de confecţii metalice, pe aleea Tulcei nr. 2, în suprafaţă totală de 1.484 mp, cu valoare de inventar de 1.018.806,36 de lei, dar şi un atelier mecanic de 302 mp, cu valoare de inventar de 730,50 de lei. Activul este închiriat către SC AMD Expres Service SRL Constanţa şi unei întreprinderi individuale.
Comisia nr. 5 - Comisia pentru administraţie publică, juridică, apărarea ordinii publice, respectarea drepturilor şi a libertăţilor cetăţeanului - are următoarele atribuţii:
a) iniţiază şi întocmeşte regulamentul de funcţionare al consiliului, pe baza statutului şi regulamentului - cadru orientativ elaborat de guvern, modificarea, amendarea sau completarea acestora atunci când se impune, în funcţie de condiţiile locale;
b) avizează statutul personalului, organigramele şi numărul de personal, la propunerea primarului;
c) avizează, din punct de vedere juridic, toate proiectele de hotărâre şi iniţiază de comun acord cu Comisiile 1 şi 3 propuneri privind înfiinţarea de instituţii şi agenţi economici de interes local; avizează asupra concesionării sau închirierii de servicii publice, participării la societăţi comerciale, locaţii de activităţi sau servicii ale administraţiei publice;
d) avizează asupra propunerilor privind numirea şi eliberarea din funcţie a conducătorilor regiilor autonome şi societăţilor comerciale cu capital de stat de interes local;
e) urmăreşte şi controlează activitatea societăţilor comerciale de interes local în colaborare cu Comisia nr. 3, pe perioada existenţei lor, primind trimestrial rapoartele acestora despre care informează plenul Consiliului Local;
f) avizează normele orientative pentru regiile autonome şi societăţile comerciale înfiinţate de consiliul local, iniţiate de Comisiile 1 şi 3;
g) urmăreşte activitatea organelor de apărare a ordinii publice, respectarea drepturilor şi libertăţilor fundamentale ale cetăţenilor din municipiu;
h) iniţiază propuneri în vederea conferirii persoanelor fizice române sau străine, cu merite deosebite, a titlului de cetăţean de onoare al municipiului;
i) analizează şi avizează, după caz, în colaborare cu comisiile pe domenii de specialitate, programele privind asocierea cu alte consilii locale, precum şi cu agenţi economici din ţară şi din străinătate, în baza realizării şi explorării unor lucrări de interes comun;
j) analizează şi avizează posibilităţile de legături de colaborare, cooperare şi înfrăţire cu localităţi din străinătate;
k) urmăreşte activitatea compartimentului juridic în ceea ce priveşte reprezentarea Consiliului Local în instanţele de judecată şi în relaţiile cu terţii;
l) comisia exercită şi alte atribuţii stabilite de lege.
Comisia pentru administraţie publică, juridică, apărarea ordinii publice şi respectarea drepturilor cetăţeanului are următoarea componenţă:
Adriana Arghirescu - PNL - preşedinte
Dede Perodin - PSD - secretar
Costin Avătafului - PNL - membru
Secil Cataragiu - PMP - membru
Cristian Mihăilescu - PSD -membru
Andrei Popescu - consilier independent.
Totodată, aleşii locali vor aproba modelul de contract de mandat încheiat între Consiliul Local al municipiului Constanta, dar şi indemnizaţia acordată membrilor CA-ului SC Ecosal SRL Constanţa, în cuantum de 1.500 de lei/lună/brut, în conformitate cu prevederile art. 37 alin.(2) din OUG nr.109/2011.
Contractele de mandat vor fi semnate de primarul Decebal Făgădău.
De ani buni, Ecosal trăieşte pe seama „chiriaşilor“
Activitatea SC Ecosal SRL s-a rezumat anul trecut doar la închirierea activelor pe care le deţine: sediul, baza de producţie şi un atelier de confecţii metalice. Primul activ este închiriat societăţii comerciale Eco Fire Sistems SRL Constanţa, baza de producţie, formată dintr-un atelier mecanic situat pe strada Someş nr. 28, a fost împărţită între SC Romcronos SA Constanţa şi SC Nova Spot SRL Constanţa, în timp ce o parte din atelierul mecanic de pe aleea Tulcei nr. 2 a fost închiriată de SC AMD Expres Service SRL Constanţa şi de Întreprindere Individuală Bădulescu Mircea Nicolae, din Constanţa.Ce active are în administrare Ecosal SRL
Sediul Ecosal SRL de pe strada Badea Cârţan, plus teren cu suprafaţa totală de 2.500 mp - valoare de inventar de 344.375,00 de lei. Firma deţine şi un depozit de 16,70 mp, cu valoare de inventar de 1.795,87 de lei. Activul este închiriat către SC Eco Fire Sistems.Societatea comercială mai are şi o bază de producţie, care include şi un teren în suprafaţă totală de 23.187 mp, cu valoare de inventar de 10.384.979,07 lei, dar şi un atelier mecanic de 1.375 mp, cu valoare de inventar de 466.108 lei, reevaluat în 2015. Acest activ este închiriat către SC Romcronos SA şi SC Nova Spot SRL Constanţa.
Ecosal SRL are în patrimoniu şi un atelier de confecţii metalice, pe aleea Tulcei nr. 2, în suprafaţă totală de 1.484 mp, cu valoare de inventar de 1.018.806,36 de lei, dar şi un atelier mecanic de 302 mp, cu valoare de inventar de 730,50 de lei. Activul este închiriat către SC AMD Expres Service SRL Constanţa şi unei întreprinderi individuale.
Comisia nr. 5 - Comisia pentru administraţie publică, juridică, apărarea ordinii publice, respectarea drepturilor şi a libertăţilor cetăţeanului - are următoarele atribuţii:
a) iniţiază şi întocmeşte regulamentul de funcţionare al consiliului, pe baza statutului şi regulamentului - cadru orientativ elaborat de guvern, modificarea, amendarea sau completarea acestora atunci când se impune, în funcţie de condiţiile locale;
b) avizează statutul personalului, organigramele şi numărul de personal, la propunerea primarului;
c) avizează, din punct de vedere juridic, toate proiectele de hotărâre şi iniţiază de comun acord cu Comisiile 1 şi 3 propuneri privind înfiinţarea de instituţii şi agenţi economici de interes local; avizează asupra concesionării sau închirierii de servicii publice, participării la societăţi comerciale, locaţii de activităţi sau servicii ale administraţiei publice;
d) avizează asupra propunerilor privind numirea şi eliberarea din funcţie a conducătorilor regiilor autonome şi societăţilor comerciale cu capital de stat de interes local;
e) urmăreşte şi controlează activitatea societăţilor comerciale de interes local în colaborare cu Comisia nr. 3, pe perioada existenţei lor, primind trimestrial rapoartele acestora despre care informează plenul Consiliului Local;
f) avizează normele orientative pentru regiile autonome şi societăţile comerciale înfiinţate de consiliul local, iniţiate de Comisiile 1 şi 3;
g) urmăreşte activitatea organelor de apărare a ordinii publice, respectarea drepturilor şi libertăţilor fundamentale ale cetăţenilor din municipiu;
h) iniţiază propuneri în vederea conferirii persoanelor fizice române sau străine, cu merite deosebite, a titlului de cetăţean de onoare al municipiului;
i) analizează şi avizează, după caz, în colaborare cu comisiile pe domenii de specialitate, programele privind asocierea cu alte consilii locale, precum şi cu agenţi economici din ţară şi din străinătate, în baza realizării şi explorării unor lucrări de interes comun;
j) analizează şi avizează posibilităţile de legături de colaborare, cooperare şi înfrăţire cu localităţi din străinătate;
k) urmăreşte activitatea compartimentului juridic în ceea ce priveşte reprezentarea Consiliului Local în instanţele de judecată şi în relaţiile cu terţii;
l) comisia exercită şi alte atribuţii stabilite de lege.
Comisia pentru administraţie publică, juridică, apărarea ordinii publice şi respectarea drepturilor cetăţeanului are următoarea componenţă:
Adriana Arghirescu - PNL - preşedinte
Dede Perodin - PSD - secretar
Costin Avătafului - PNL - membru
Secil Cataragiu - PMP - membru
Cristian Mihăilescu - PSD -membru
Andrei Popescu - consilier independent.
Citeşte şi:
Consilierii personali ai primarului Făgădău, membri în Consiliul de Administraţie al Ecosal SRL
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii