Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
15:23 22 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Consiliul Județean Constanța cumpără cu 270.000 de euro echipamente digitale pentru CSEI Albatros, CSEI Delfinul, CSEI Maria Montessori și CJRAE (DOCUMENT)

ro

14 Jun, 2024 17:00 1103 Marime text
  • Contractul este împărțit în șase loturi, iar atribuirea se va face prin licitație deschisă.
Consiliul Județean Constanța a deschis procedura pentru achiziționarea de echipamente digitate pentru Centrul Școlar pentru Educație Incluzivă Albatros, CSEI Delfinul, CSEI Maria Montessori, dar și pentru Centrul Județean de Resurse și Asistență Educațională Constanța.
 
Informația a fost publicată în Sistemul Electronic al Achizițiilor Publice, unde se precizează că suma totală estimată pentru aceste achiziții este de 1.342.791,87 de lei fără TVA, adică aproape 270.000 de euro, la cursul actual, finanțarea fiind asigurată din fonduri europene, prin PNRR.
 
Denumirea achiziției este „Furnizare echipamente IT standard și digitale în cadrul proiectului «Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente digitale pentru CSEI Albatros, CSEI Delfinul, CSEI Maria Montessori și Centrul Județean de Resurse și Asistență Educațională Constanța în vederea îmbunătățirii actului educațional cod F-PNRR-Dotari-2023-1998»“.
 
În descriere se precizează că „scopul aplicării prezentei proceduri este atribuirea contractelor de furnizare echipamente IT standard și digitale, inclusiv operațiunile cu titlu accesoriu (transport, instalare, punere în funcțiune, testare echipamente, instruirea utilizatorilor, mentenanța corectivă/preventivă în perioada de garanție și suportul tehnic) din cadrul unităților de învățământ preuniversitar beneficiare ale proiectului“.
 
Contractul este împărțit în șase loturi vizând achiziția de display-uri interactive cu suport (Lot 1 – estimat la 881.873,40 de lei fără TVA), laptop-uri (Lot 2 – 208.700 de lei fără TVA), multifuncționale (Lot 3 -  138.140 de lei fără TVA), scannere documente portabile (Lot 4 – 20.328 de lei fără TVA), sistem sunet + sistem Hi-Fi + boxă (Lot 5 – 31.639,66 de lei fără TVA) și camere videoconferință, videoproiectoare, router și laminator (Lot 6 – 62.110,81 de lei fără TVA).
 
Toate contractele vor fi atribuite prin licitație deschisă.
 
Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 22 iulie 2024, ora 15.00, pentru toate loturile, urmând ca ofertele să fie deschise tot atunci, în SEAP.
 
Ofertele trebuie să fie valabile până la data de 22 noiembrie 2024.

 
Potrivit SEAP, persoanele cu funcție de decizie din cadrul autorității contractante implicate în organizarea, derularea și finalizarea procedurii de atribuire sunt:
1.Lupu Mihai – Președinte;
2.Gima Stelian – Vicepreședinte;
3.Enciu Petre – Vicepreședinte;
4. Monea Gabriel – Adm. public;
5. Geafar Nesrin – Secretar Gen.al jud.;
6. Beca Luminița – Dir.Gen.– Dir.Gen.de Adm.Publică și Juridică;
7. Țuțui Emilia Georgeta – Dir.Gen. – DGEF;

8. Blacioti Georgeta – Șef Serv. Fin.-Conta. – DGEF;
9. Georgescu Elena – Dir.Gen. – Dir. Gen.de Proiecte;
10. Petre Costel Marius – Dir.Gen.Adj. – DGP;
11. Martin Oana-Aurora – Dir.Exec. – Dir.de Dezv.Jud. și Coord.Instit.de Sănătate, Sport şi Înv.;
12.Caterinici Monica-Cristina – Dir.Executiv – Dir. de Turism și Coord. Instit. de Cultură Subord.;
13. Hagea Cristian Adi – Dir.Gen. – DGADPP-AJT.;
14. Voitinovici Diana Roxana – Dir.Gen.Adj. – DGTUAT;
15. Bîrcă Alexandru-Gabriel – Arhitect Şef – DGTUAT;
16. Bănică Marian – Şef Serv. Promovare Proiecte Europene – DGP;
17. Căluț Ciprian Lucian – Şef Serviciu – Serviciul Achiziţii Publice – DGEF;
18. Cîrciu Veronica – Şef Serviciu – Serv. Venituri, Buget și Evid.bugetară – DGEF;
19. Rădulescu Simona-Elena – Şef Serviciu – Serv.Urbanism, Progr.Naționale de Dezv.Locală – DGTUAT;
20. Istrate Gabriela – Șef Serviciu – Serv.Turism, Promov.Turistică și Coord.Centru de Excelență în Turism;
21. Răgălie Dănuț – Șef Serv.Monitorizare Investiții Proiecte, Avizare;
22. Ionescu Adrian Victor – Șef Serv. Aut.Jud.de Transport – DGADPP-AJT;
23. Morariu Raluca Florentina – Şef Serv. Management Proiecte – DGP;
24. Gheorghiu Cristian – Şef Serviciul Investiţii – DGTUAT;
25. Voicu Silvia – Şef Serv. ADPP – DGADPP-AJT;
26. Pedestru Carmen Luminiţa Adriana – Şef Birou Pavilion Expozițional – DGADPP-AJT;
27. Orozan Lăcrămioara-Florentina – Şef Serv. Protecţia Mediului – DGP; 28. Bucur Gheorghe – Șef Serv. Juridic și Contencios – DGAPJ;
29. Ion Constantin – Şef Serv.Dezv. şi Coord. – DDJCISSÎ;
30. Labeș Raluca Andreea – Şef Serv. Adm. Pb., Rel. Intț., Arhivă şi ONG-uri – DGAPJ;
31. Sponte Adrian Doru – Şef Serv.Control;
32. Alcea Livia-Laurenția - Șef Serv. Resurse Umane, Salarizare - DGEF;
33. Caciuc Nicoleta - Șef Birou - Biroul Monit. Implem. Serv.Integrat de Transport Județean, Emitere Licențe - DGADPP;
34. Cenușe Carmen-Magdalena - Șef Serviciu – Serviciul de Analiză Strategică și Creșterea Competitivității.
Consilieri judeţeni: Abdurefi Semiran, Barață Bogdan-Dumitru, Bercaru Nicoleta, Bereș Adrian-Petre, Bucovală Enache, Caprinciu Stelică, Chiriac Ștefan-Cristian, Ciobănel Marius-Costel, Ciobanu Cristina-Elena, Ciobanu Cosmin, Constantinescu Dana-Mariana, Dia Ionel,  Dima Alexandru-Cristian, Donțu Gheorghe, Drăgan Leonard, Dumitrescu Carmen, Epure Petre, Filipescu Răzvan, Gheorghe Veronica-Adriana, Guteanu Stere, Ilie Cătălin-Costel, Lazăr Gilda-Valentina, Nedelcu Ilyus-Edward, Grăniceru Alexandru, Palaz Claudiu-Iorga, Petre Marius-Liviu, Popa Liviu, Rizea Vasile, Roșca Cristian-Gelu, Senopol Virgil-Cristian, Tănase Leonard-Florin, Topolov Gianina-Ionela,Țapliuc Florentin-Adrian, Zahariuc Cristian-Florin.
 
În Secțiunea Document poate fi consultat anunțul publicat în SEAP.
 
PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
 
Citește și
Cumpărări directe Constanța
Ravelti Star SRL și Mihaly Spedition SRL, contracte cu Prefectura Constanța pentru transportarea buletinelor de vot la judecătorii (DOCUMENTE)

 
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii