ACIA atrage atenţia Contractul încheiat de Primăria Constanţa cu firma ce ridică maşini expiră la 1 aprilie
ACIA atrage atenţia: Contractul încheiat de Primăria Constanţa cu firma ce ridică maşini expiră la 1 aprilie
25 Mar, 2015 00:00
ZIUA de Constanta
2414
Marime text
Asociaţia Constanţa Ia Atitudine (ACIA) atrage atenţia asupra faptului că, la data de 1 aprilie, contractul încheiat între Primăria Constanţa şi SC Litoral Connect SRL pentru serviciul de transportare şi depozitare a maşinilor parcate neregulamentar va expira.
„Serviciul a fost prestat timp de doi ani de către SC Litoral Connect SRL şi a fost (este) unul dintre cele mai controversate contracte atribuite de autoritatea locală, din cel puţin două motive. Primul: niciun leu din cei 600, cât încasează firma pentru ridicarea unei maşini parcate neregulamentar nu ajunge în conturile primăriei, deci nu se întoarce în beneficiul locuitorilor, prin crearea de locuri de parcare sau alte beneficii. În al doilea rând, firma care ridică maşinile a fost acuzată în mai multe rânduri de abuzuri, atât de constănţeni, cât şi de către turişti. Constanţa suferă din cauza lipsei locurilor de parcare, iar oamenii acuză faptul că hingherii de maşini stau la pândă pentru a interveni la cea mai mică greşeală“, se arată într-un comunicat de presă semnat de Andrei Popescu, preşedintele ACIA.
Întrebarea pe care o ridică ACIA este ce anume se va întâmpla ulterior datei de 1 aprilie şi critică încă o dată administraţia publică locală pentru ceea ce asociaţia numeşte „lipsă totală de transparenţă“. „Şi contractul iniţial cu SC Litoral Connet a fost încheiat fără nicio dezbatere publică, deşi este un subiect care îi interesează pe toţi constănţenii. Mai mult, sumele încasate de această firmă privată au rămas în conturile acesteia, fără ca niciun leu să fie folosit şi în interesul constănţenilor“, menţionează Popescu. În final, el îşi exprimă speranţa ca primarul Radu Mazăre să nu dubleze sau să tripleze suma percepută pentru serviciul de transportare şi depozitare a maşinilor parcate neregulamentar.
Potrivit SEAP, până la acest moment nu a fost publicat un anunţ de intenţie privind achiziţionarea serviciului de transportare şi depozitare a maşinilor parcate neregulamentar în municipiul Constanţa.
În octombrie 2013, în Monitorul Oficial apare însă o nouă hotărâre, care face referire la retragerea din societate a Ioanei Cristina Tudoran.
În vârstă de doar 30 de ani, Nicolae Florin Toma mai deţine o societate. Potrivit Registrului Comerţului, Toma este unic asociat şi administrator al Terra Office SRL. Societatea a fost înfiinţată pe 15 octombrie 2007, atunci când Toma avea doar 23 de ani.
„Serviciul a fost prestat timp de doi ani de către SC Litoral Connect SRL şi a fost (este) unul dintre cele mai controversate contracte atribuite de autoritatea locală, din cel puţin două motive. Primul: niciun leu din cei 600, cât încasează firma pentru ridicarea unei maşini parcate neregulamentar nu ajunge în conturile primăriei, deci nu se întoarce în beneficiul locuitorilor, prin crearea de locuri de parcare sau alte beneficii. În al doilea rând, firma care ridică maşinile a fost acuzată în mai multe rânduri de abuzuri, atât de constănţeni, cât şi de către turişti. Constanţa suferă din cauza lipsei locurilor de parcare, iar oamenii acuză faptul că hingherii de maşini stau la pândă pentru a interveni la cea mai mică greşeală“, se arată într-un comunicat de presă semnat de Andrei Popescu, preşedintele ACIA.
Întrebarea pe care o ridică ACIA este ce anume se va întâmpla ulterior datei de 1 aprilie şi critică încă o dată administraţia publică locală pentru ceea ce asociaţia numeşte „lipsă totală de transparenţă“. „Şi contractul iniţial cu SC Litoral Connet a fost încheiat fără nicio dezbatere publică, deşi este un subiect care îi interesează pe toţi constănţenii. Mai mult, sumele încasate de această firmă privată au rămas în conturile acesteia, fără ca niciun leu să fie folosit şi în interesul constănţenilor“, menţionează Popescu. În final, el îşi exprimă speranţa ca primarul Radu Mazăre să nu dubleze sau să tripleze suma percepută pentru serviciul de transportare şi depozitare a maşinilor parcate neregulamentar.
Potrivit SEAP, până la acest moment nu a fost publicat un anunţ de intenţie privind achiziţionarea serviciului de transportare şi depozitare a maşinilor parcate neregulamentar în municipiul Constanţa.
Cine sunt „băieţii cu maşinile“
SC Litoral Connect a fost înfiinţată pe 2 aprilie 2013 şi se ocupă cu „activităţi de servicii anexe pentru transporturi terestre“. Conform datelor disponibile la Registrul Comerţului, asociaţi persoane fizice în această firmă sunt Marian Popescu şi Nicolae Florin Toma, cel din urmă ocupând şi funcţia de administrator al societăţii. Fondatori ai firmei au fost însă Nicolae Florin Toma şi Ioana Cristina Tudoran. Câteva luni mai târziu, în societate a fost cooptat Marian Popescu, potrivit unei hotărâri publicate în Monitorul Oficial.În octombrie 2013, în Monitorul Oficial apare însă o nouă hotărâre, care face referire la retragerea din societate a Ioanei Cristina Tudoran.
În vârstă de doar 30 de ani, Nicolae Florin Toma mai deţine o societate. Potrivit Registrului Comerţului, Toma este unic asociat şi administrator al Terra Office SRL. Societatea a fost înfiinţată pe 15 octombrie 2007, atunci când Toma avea doar 23 de ani.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii