Control la Spitalul de ortopedie din Eforie Sud la solicitarea Camerei de Conturi Constanța! (DOCUMENT)
Control la Spitalul de ortopedie din Eforie Sud la solicitarea Camerei de Conturi Constanța! (DOCUMENT)
26 Mar, 2023 16:14
ZIUA de Constanta
3025
Marime text
Președintele Consiliului Județean Constanța a emis dispoziția nr. 114 privind efectuarea unei misiuni de audit ad-hoc la solicitarea Camerei de Conturi Contanța în cadrul Spitalului de Ortopedie, Traumatologie, Recuperare Medicală (S.O.T.R.M) din Eforie Sud, vezi secțiunea „DOCUMENTE".
Misiunea de audit ad-hoc se desfășoară în perioada 23.03.2023 – 19.04.2023, de către echipa de audiori din cadul Compartimentului Audit
Public Intern, formată din Nemeș Anișoara – Supervizor și Ludoșianu Aurelia – Auditor.
Misiunea de audit vizează verificarea aspectelor semnalate în petițiile înregistrate la nivelul Camerei de Conturi Contanța, pentru perioada 2013 – 2022, în raport cu specificul activităților desfășurate în cadrul Spitalului de Ortopedie, Traumatologie, Recuperare Medicală S.O.T.R.M și
legislația specifică incidentă, după cum urmează: verificarea modului de realizare a predării-primirii inventarului cu ocazia reorganizării
S.O.T.R.M, Eforie Sud şi integrarea acestuia în cadrul Spitalului Judeţean de Urgenţă Constanţa (SCJU Constanţa), aprobată prin HCJ nr. 4/31.01.2013; prezentarea modului de realizare a predării bunurilor din patrimoniu, cu menţionarea rezultatelor inventarierii, inclusiv a eventualelor plusuri/minusuri constatate cu această ocazie; înregistrarea în contabilitate a bunurilor preluate; analizarea modului de desfăşurare a inventarierii anuale a patrimoniului public al S.O.T.R.M. Eforie Sud în perioada 2013 - 2022, sub aspectul asigurării integrităţii bunurilor aferente
ambulatoriului de recuperare (lipsa bunuri, casare, alte forme de înstrăinare active fixe si obiecte de inventar); situaţia scriptică şi faptică a bunurilor preluate şi înregistrate în contabilitate în 2013(verificarea existenţei bunurilor), la data de 31.12.2022 şi concluzionarea cu privire la eventuale lipsuri sesizate, în funcţie de caz; modalitatea de gestiune a personalului în perioada 2018 - 2022, respectiv angajarea, stabilirea şi acordarea drepturilor de natură salarială, pentru un angajat (îndeplinirea condiţiilor de ocupare a postului raportat la cerinţe şi vechimea în specialitate, respectarea legislaţiei specifice privind asigurarea efectuării instructajului PSI pentru angajaţii secţiei externe); derularea contractului de muncă al Silvia Camelia Năstase, angajată pe funcţia asistentă şefa, în raport cu fişele de post şi pontajele întocmite; analizarea după caz a altor documente interne din care să rezulte evaluarea unor situaţii cu privire la state/pontaje fictive, fără prestaţii; verificarea asigurării condiţiilor de siguranţă pentru desfăşurarea activităţii medicale în cadrul Secţiei de Recuperare, Medicină Fizică şi Balneologie din cadrul Ambulatoriului Integrat Eforie Sud — SCJU Constanţa(prezentarea stadiului în care se află clădirile din cadrul ambulatoriului, stare fizică plafon/pereţi, atestată prin acte de reglementare, avize de funcţionare/acte de suspendare/întrerupere a activităţii — emise de DSP, ISU etc.); situaţia investiţiilor efectuate în perioada 2013 — 2022, la imobilele în care se desfăşoară activitatea secţiei externe, proiecte iniţiate şi derulate atât de SCJU Constanţa cât şi de UATJ Constanţa, cu prezentarea cazurilor în care se fac intervenţii la investiţii anterior derulat (cauze, justificări tehnice şi economice, necesităţi de refacere); verificarea respectării legalităţii în atribuirea şi derularea serviciilor de spălătorie, catering(furnizare hrană pacienţi), curăţenie, dezinsecţie, întreţinere spaţii verzi (tăiere arbori) în perioada 2019 — 2022, îndeosebi a preţului/tarifului la care s-a realizat atribuirea şi a cantităţilor plătite/executate raportate la nevoi/paturi/pacienţi; verificarea stabilirii fondului de salarii precum şi a efectuării cheltuielilor cu salariile în concordanţă cu numărul de paturi aprobate/paturi ocupate (număr efectiv de pacienţi), prezentarea stadiului procesual al dosarul nr. 4800/P/2019 (comunicări cu privire la dosar, persoane implicate, solicitare de documente/informaţii, rezoluţii, ordonanţe, sentinţe, după caz), precum şi dacă mai există alte litigii în legătură cu activitatea S.O.T.R.M, precum și a documentelor întocmite de alte organe cu atribuţii de control (ITM, DSP, ISU, ISC etc.) ce au efectuat inspecţii/controale/verificări la S.O.T.R.M.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Misiunea de audit ad-hoc se desfășoară în perioada 23.03.2023 – 19.04.2023, de către echipa de audiori din cadul Compartimentului Audit
Public Intern, formată din Nemeș Anișoara – Supervizor și Ludoșianu Aurelia – Auditor.
Misiunea de audit vizează verificarea aspectelor semnalate în petițiile înregistrate la nivelul Camerei de Conturi Contanța, pentru perioada 2013 – 2022, în raport cu specificul activităților desfășurate în cadrul Spitalului de Ortopedie, Traumatologie, Recuperare Medicală S.O.T.R.M și
legislația specifică incidentă, după cum urmează: verificarea modului de realizare a predării-primirii inventarului cu ocazia reorganizării
S.O.T.R.M, Eforie Sud şi integrarea acestuia în cadrul Spitalului Judeţean de Urgenţă Constanţa (SCJU Constanţa), aprobată prin HCJ nr. 4/31.01.2013; prezentarea modului de realizare a predării bunurilor din patrimoniu, cu menţionarea rezultatelor inventarierii, inclusiv a eventualelor plusuri/minusuri constatate cu această ocazie; înregistrarea în contabilitate a bunurilor preluate; analizarea modului de desfăşurare a inventarierii anuale a patrimoniului public al S.O.T.R.M. Eforie Sud în perioada 2013 - 2022, sub aspectul asigurării integrităţii bunurilor aferente
ambulatoriului de recuperare (lipsa bunuri, casare, alte forme de înstrăinare active fixe si obiecte de inventar); situaţia scriptică şi faptică a bunurilor preluate şi înregistrate în contabilitate în 2013(verificarea existenţei bunurilor), la data de 31.12.2022 şi concluzionarea cu privire la eventuale lipsuri sesizate, în funcţie de caz; modalitatea de gestiune a personalului în perioada 2018 - 2022, respectiv angajarea, stabilirea şi acordarea drepturilor de natură salarială, pentru un angajat (îndeplinirea condiţiilor de ocupare a postului raportat la cerinţe şi vechimea în specialitate, respectarea legislaţiei specifice privind asigurarea efectuării instructajului PSI pentru angajaţii secţiei externe); derularea contractului de muncă al Silvia Camelia Năstase, angajată pe funcţia asistentă şefa, în raport cu fişele de post şi pontajele întocmite; analizarea după caz a altor documente interne din care să rezulte evaluarea unor situaţii cu privire la state/pontaje fictive, fără prestaţii; verificarea asigurării condiţiilor de siguranţă pentru desfăşurarea activităţii medicale în cadrul Secţiei de Recuperare, Medicină Fizică şi Balneologie din cadrul Ambulatoriului Integrat Eforie Sud — SCJU Constanţa(prezentarea stadiului în care se află clădirile din cadrul ambulatoriului, stare fizică plafon/pereţi, atestată prin acte de reglementare, avize de funcţionare/acte de suspendare/întrerupere a activităţii — emise de DSP, ISU etc.); situaţia investiţiilor efectuate în perioada 2013 — 2022, la imobilele în care se desfăşoară activitatea secţiei externe, proiecte iniţiate şi derulate atât de SCJU Constanţa cât şi de UATJ Constanţa, cu prezentarea cazurilor în care se fac intervenţii la investiţii anterior derulat (cauze, justificări tehnice şi economice, necesităţi de refacere); verificarea respectării legalităţii în atribuirea şi derularea serviciilor de spălătorie, catering(furnizare hrană pacienţi), curăţenie, dezinsecţie, întreţinere spaţii verzi (tăiere arbori) în perioada 2019 — 2022, îndeosebi a preţului/tarifului la care s-a realizat atribuirea şi a cantităţilor plătite/executate raportate la nevoi/paturi/pacienţi; verificarea stabilirii fondului de salarii precum şi a efectuării cheltuielilor cu salariile în concordanţă cu numărul de paturi aprobate/paturi ocupate (număr efectiv de pacienţi), prezentarea stadiului procesual al dosarul nr. 4800/P/2019 (comunicări cu privire la dosar, persoane implicate, solicitare de documente/informaţii, rezoluţii, ordonanţe, sentinţe, după caz), precum şi dacă mai există alte litigii în legătură cu activitatea S.O.T.R.M, precum și a documentelor întocmite de alte organe cu atribuţii de control (ITM, DSP, ISU, ISC etc.) ce au efectuat inspecţii/controale/verificări la S.O.T.R.M.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii