Cui plăteşte Primăria Constanţa peste 15.000 de euro pentru acţiuni de conştientizare a populaţiei privind spaţiile verzi publice urbane? (document)
Cui plăteşte Primăria Constanţa peste 15.000 de euro pentru acţiuni de conştientizare a populaţiei privind
08 Jul, 2017 00:00
ZIUA de Constanta
3934
Marime text
Municipalitatea a încheiat, pe 12.06.2017, contractul cu numărul 74992 - de prestări servicii privind achiziţia serviciului ce vizează conştientizarea populaţiei cu privire la prevederile legale în vigoare vizând spaţiile verzi publice urbane - cu SC W3 Marketing Technology SRL.
Prin intermediul Direcţiei de Gospodărire Comunală, Serviciul Administrare Spaţii Verzi din cadrul Primăriei Constanţa a consultat piaţa în vederea achiziţiei serviciului centrat pe „Conştientizarea populaţiei cu privire la prevederile legale în vigoare vizând spaţiile verzi publice urbane“ încă din luna aprilie.
Achiziţia serviciului cuprinde şi realizarea de materiale informative şi promoţionale, precum şi promovarea altor acţiuni şi iniţiative pentru conştientizarea populaţiei cu privire la prevederile legale în vigoare vizând spaţiile verzi publice urbane.
Primăria a pus la bătaie 66.000 de lei fără TVA, aproximativ 15.000 de euro, respectiv 5.500 de lei pe lună, fără TVA, conform ofertei financiare. Contractul se derulează pe o perioadă de 12 luni.
Asociaţia, care are drept scop dezvoltarea spiritului civic, promovarea valorilor culturale specifice, prin acţiuni care implică participarea activă a cetăţenilor la viaţa comunitară, a organizat evenimentul „Revelion 2017“, în urma unei selecţii desfăşurate de municipalitate.
Totodată, Mihai Cristian Bocai, fost angajat al IBM pentru Europa de Est, mai deţine şi Evonomix, companie specializată în marketing şi tehnologie, branding digital, comerţ electronic şi trade marketing.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta contractul la care facem referire în articolul de faţă.
Prin intermediul Direcţiei de Gospodărire Comunală, Serviciul Administrare Spaţii Verzi din cadrul Primăriei Constanţa a consultat piaţa în vederea achiziţiei serviciului centrat pe „Conştientizarea populaţiei cu privire la prevederile legale în vigoare vizând spaţiile verzi publice urbane“ încă din luna aprilie.
Achiziţia serviciului cuprinde şi realizarea de materiale informative şi promoţionale, precum şi promovarea altor acţiuni şi iniţiative pentru conştientizarea populaţiei cu privire la prevederile legale în vigoare vizând spaţiile verzi publice urbane.
Primăria a pus la bătaie 66.000 de lei fără TVA, aproximativ 15.000 de euro, respectiv 5.500 de lei pe lună, fără TVA, conform ofertei financiare. Contractul se derulează pe o perioadă de 12 luni.
Despre SC W3 Marketing Technology SRL
SC W3 Marketing Technology SRL a fost înfiinţată în 2012, are sediul social pe strada Mircea cel Bătrân şi un capital social subscris de 10.000 de lei. Asociat unic şi administrator al firmei este Mihai Cristian Bocai. Domeniul de activitate al societăţii vizează activităţi ale agenţiilor de publicitate. Asociatul firmei, Mihai Cristian Bocai, este, alături de Dorina Maxim şi Daniela Alexa, fondator al Asociaţiei „Descoperă Constanţa“.Asociaţia, care are drept scop dezvoltarea spiritului civic, promovarea valorilor culturale specifice, prin acţiuni care implică participarea activă a cetăţenilor la viaţa comunitară, a organizat evenimentul „Revelion 2017“, în urma unei selecţii desfăşurate de municipalitate.
Totodată, Mihai Cristian Bocai, fost angajat al IBM pentru Europa de Est, mai deţine şi Evonomix, companie specializată în marketing şi tehnologie, branding digital, comerţ electronic şi trade marketing.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta contractul la care facem referire în articolul de faţă.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii