Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
20:24 20 07 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Cum se va lucra în stil european la Primăria Techirghiol prin Ghişeul Electronic

ro

02 Aug, 2011 21:14 1412 Marime text
proiect-Techirghiol.jpgChiar dacă data de închidere a proiectului recepţionat ieri „Îmbunătăţirea furnizării serviciilor publice în cadrul Primăriei Techirghiol" este 10 august, ieri, primarul oraşului, Adrian Stan a prezentat concluziile implementării acestuia pe parcursul celor 15 luni cât a durat procesul.

La finalul a mai bine de un an de când, în cadrul administraţiei locale, a fost demarat acest proiect, rezultatele, după spusele edilului oraşului, sunt foarte bune. „Am avut o relaţie bună cu cei care au pus în practică proiectul, şi-au îndeplinit obiectivele precizate în contract. A fost nevoie să mărim perioada de implementare cu trei luni, aceasta a fost singura mică schimbare produsă în proiect. În rest, ne-am făcut temele. Am folosit bani din bugetul local, acum trebuie să ne recuperăm banii", a explicat primarul. Despre beneficiul proiectului cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Dezvoltarea Capacităţii Administrative 2007 - 2013, primarul Adrian Stan ne-a spus că cel mai important lucru, la finalul proiectului este faptul că acum răspunsul la petiţiile ori cererile care sunt înregistrate la primărie pot fi mult mai uşor rezolvate, dar şi mai mult, acum cetăţenii îşi pot verifica foarte uşor unde se află cererea lor cu ajutorul Ghişeului Electronic, la intrarea în primărie cererile fiind scanate şi introduse în sistemul electronic. „Întotdeauna când se întârziau răspunsurile la cereri, se spune că sunt la semnat la şefu', la primar. Acum cetăţenii vor vedea exact unde se află cererea lor", a mai adăugat primarul.

Valoarea totală a proiectului a fost de 1.196.389 lei, din care cofinanţatea eligibilă a beneficiarului, în speţă primăria, a fost de 23.927,78 de lei. În urma implementării 30 de funcţionari publici din cadrul primăriei au fost instruiţi şi au participat la cinci module de instruire, aceştia obţinând 30 de diplome şi 15 certificate de absolvire recunoscute CNFPA. Programul de formare a cuprins şi un curs de Dezvoltare Durabilă la care au participat 20 de funcţionari de la nivelul primăriei. De asemenea, a devenit funcţional în interiorul primăriei şi Ghişeul Electronic. Practic, în tot acest răstimp, a fost redus timpul de livrare a serviciilor publice din cadrul primăriei prin combinarea activităţilor de formare profesională cu iniţiative de simplificare administrativă.

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii