Cum va arăta viitorul cimitir din Mangalia? (DOCUMENT)
Cum va arăta viitorul cimitir din Mangalia? (DOCUMENT)
24 Sep, 2022 00:00
ZIUA de Constanta
2877
Marime text
- Dezbaterea publică a raportului privind impactul asupra mediului va avea loc în municipiul Mangalia, șoseaua Constanței nr. 13, la sediul UAT Mangalia
Agenția pentru Protecția Mediului Constanța anunţa recent publicul asupra faptului că se va organiza o dezbatere publică pentru realizarea cimitirului din localitate, care va avea loc în aproxmativ trei săptămâni.
Totodată, conform APM Constanța, am atașat în secțiunea „Documente” memorandumul de prezentare al proiectului dezvoltat la Mangalia.
Conform Certificatului de urbanism nr. 462 /05.08.2021, eliberat de catre Primaria Municipiului Mangalia, terenul este situat in intravilanul localitatii, este domeniu privat al U.A.T. Mangalia, intabulat cu drept de proprietate, conform adeverinței nr. 23460 din 11.08.2006, emisă de către Primăria Municipiului Mangalia, terenul, conform actelor are suprafața de 108.300 mp. și conform măsuratorilor de 133.105 mp.
Accesul rutier și pietonal în incinta cimitirului va fi realizat prin intermediul a doua artere carosabile, una principală (str. A) și celalaltă secundară (str. G), dispuse fiecare la câte un capăt al amplasamentului pe latura de nord, ambele racordate rutier la carosabilul străzii Oituz.
Artera principală are un traseu care se desfășoară pe două direcții:
- o direcție este în prelungirea accesului principal (str. A)
- cu traseu perpendicular pe cel al străzii Oituz – se desfășoară pe lungimea de 386,69 ml, este paralel și amplasat la limită împrejmuirii existente de pe latura de est ;
- a doua direcție (str. C), este perpendiculară pe prima și paralelă cu traseul străzii Oituz, ea desfășurându-se pe lungimea de 240 ml, până la intersecția cu traseul arterei secundare de acces în cimitir (str. G), în acest fel asigurându-se o legatură rutieră directă între ele.
Hotărârea nr. 294 din 20.12.2018 a Consiliului Local al Municipiului Mangalia, privind aprobarea „Regulamentului de organizare și funcționare a cimitirelor din Municipiul Mangalia” , stipulează la art.12: „Locurile de înhumare vor avea suprafața standard de 4,50 mp (1,50 x 3,00 m)“. Incinta cimitirului a fost împărțită în aproximativ 209 parcele, „complete” și „incomplete”.
În cadrul unei parcele, circulația pietonală între locurile de înhumare (morminte), va fi de 30 cm, rezultând astfel în cadrul unei parcele „complete”, un număr total de 24 de locuri de înhumare (morminte). În total, cimitirul va avea 4.147 de locuri de înhumare.
Dezbaterea publică a raportului privind impactul asupra mediului va avea loc în municipiul Mangalia, șoseaua Constanței nr. 13, la sediul UAT Mangalia, în data de 14.10.2022, ora 10.00, jud. Constanța. Mediul a decis, în vară, că este necesară efectuarea evaluării impactului asupra mediului, pentru proiectul: „Înființare cimitir – Mangalia str. Oituz nr. 107, cu respectarea prevederilor regulamentului de urbanism înscris în prezentul certificat de urbanism”, propus a fi amplasat în municipiul Mangalia, str. Oituz nr.107, judetul Constanța.
Raportul privind impactul asupra mediului poate fi consultat la sediul APM Constanța din municipiul Constanța, str. Unirii, nr.23, judetul Constanta şi la sediul titularului municipiul Mangalia, Soseaua Constanței nr. 13, jud. Constanța, în zilele de luni-vineri, între orele 10.00-14.00.
Valoarea investiției este de 1.204.696 lei cu TVA. Durata de realizare a investiției este estimate la 12 luni, imediat după obținerea autorizației de construire.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menționează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare și protecția datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Dezbatere publică pentru viitorul cimitir din Mangalia! Când va avea loc
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii