Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
14:16 05 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Făgădău - „După 16 ani, Primăria Constanţa va avea o organigramă nouă şi funcţională!“ Ce departamente se înfiinţează, ce posturi se restructurează? (document)

ro

28 Jul, 2017 00:00 13746 Marime text
Consiliul Local al municipiului Constanţa, care se va întruni în şedinţă ordinară luni, 31 iulie, ora 12.00, în sala „Remus Opreanu“ a Consiliului Judeţean Constanţa, va lua în dezbatere şi va aproba organigrama şi statul de funcţii ale aparatului de specialitate al primarului municipiului Constanţa.
 
Primarul municipiului Constanţa, Decebal Făgădău, a respins acuzaţiile venite din partea consilierilor opoziţiei şi spune că nu are niciun interes să ţină ascunsă organigrama aparatului primarului. „Este adevărat că am mers personal în comisii şi am făcut o prezentare extrem de amănunţită a acest organigrame, repet, a aparatului primarului. Ceea ce îmi doresc foarte mult este să populăm această organigramă, tinerii să vină şi să lucreze în administraţie“, a precizat Decebal Făgădău.
 
Printre noutăţile aduse de noua organigramă sunt: înfiinţarea unui compartiment de comunicare, segment unde Primăria a fost deficitară în ultimul an, a unui compartiment de lucru cu Consiliul Local, care va asigura comunicarea aleşilor cu regiile şi societăţile comerciale, precum şi cu executivul municipalităţii. O altă noutate este crearea unui post de comandant pentru Poliţia Locală, în cadrul căreia vor fi angajate 100 de persoane, şi desfiinţarea celor două funcţii de directori adjuncţi ai Direcţiei Poliţiei Locale, posturi ocupate în prezent de Ionuţ Pripişi şi Daniel Bratu. Postul de comandant al Poliţiei Locale este vacant, potrivit primarului Făgădău, din anul 2005, când această funcţie a fost ocupată de Vasile Bălan.
 
Totodată, prin noua organigramă, edilul-şef al Constanţei doreşte ca fiecare angajat al aparatului primarului să respecte fişa postului, să-şi cunoască obligaţiile şi să le trateze cu maximă responsabilitate.
 
Pe de altă parte, mai mulţi aleşi locali din opoziţie au reclamat faptul că nu au primit, potrivit legii, cu cinci zile înainte de şedinţa de Consiliu Local programată la începutul săptămânii viitoare, proiectul privind organigrama, pentru a-l studia înainte de aprobare.
 
Ultima organigramă completă a Primăriei Constanţa datează din urmă cu 16 ani, mai exact din primul mandat al fostului primar, Radu Mazăre.

Iată cum arată organigrama Primăriei!

Numărul maxim de posturi pentru municipiul Constanţa este de 1.179 şi este repartizat după cum urmează: aparatul de specialitate al Primarului municipiului Constanţa – 800 de posturi, din care 527, structurile din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Constanţa, 249 de posturi la Serviciul Public de Impozite, Taxe şi alte Venituri ale Bugetului Local şi 24 de posturi la Muzeul de Artă Populară; Serviciul Public Comunitar de Evidenţă a persoanelor - 49 de posturi; Compartimentul pentru implementare proiecte cu finanţare din fonduri externe nerambursabile - zece posturi; Poliţia Locală - 320 de posturi, din care la nivelul aparatului de specialitate au fost utilizate 297.
 
În subordinea Primarului municipiului Constanţa se înfiinţează:
a) în vederea asigurării activităţii de asistent manager, secretariat la nivelul cabinetelor primarului şi a celor doi viceprimari: o funcţie contractuală de execuţie de inspector de specialitate, debutant, studii superioare, la Cabinetul Primarului; o funcţie contractuală de execuţie de inspector de specialitate, debutant, studii superioare la Cabinet viceprimar 1; o funcţie contractuală de execuţie de inspector de specialitate, debutant, studii superioare la Cabinet viceprimar 2; Compartimentul Control Intern Managerial, cu trei funcţii publice de execuţie vacante, din care: o funcţie publică de execuţie vacantă de consilier, clasa I, grad principal; două funcţii publice de execuţie vacante de consilier, clasa I, grad debutant; c) Compartimentul Documente Clasificate, cu o funcţie publică de execuţie vacantă de consilier, clasa I, grad asistent; d) Compartimentul Monitorizare Întreprinderi Publice şi ADI-uri cu trei funcţii contractuale de execuţie, după cum urmează: o funcţie de inspector de specialitate, I, nivel studii superioare; o funcţie de inspector de specialitate, II, nivel studii superioare; o funcţie de inspector de specialitate, debutant, nivel studii superioare; e) Compartimentul Strategii de Dezvoltare Locală şi Marketing, cu trei funcţii contractuale; f) Compartimentul Manageri Proiecte, cu trei funcţii contractuale de consilier - manager proiect, IA, nivel studii superioare, înfiinţate ca urmare a desfiinţării funcţiilor publice vacante de consilier, clasa I, grad asistent ID 391364, şi consilier, clasa I, grad asistent ID 391370, din cadrul Serviciului Pregătire şi Implementare Proiecte POR, precum şi a unui post neutilizat până la data prezentă la nivel de UAT.
 

Este schimbată structura Compartimentului Audit Public Intern în Birou Audit Public Intern, ca urmare a suplimentării structurii cu două funcţii publice de execuţie. Biroul Audit Public Intern are şase funcţii publice, după cum urmează: o funcţie publică vacantă de conducere de şef birou, gradul II, nou înfiinţată; o funcţie publică de execuţie vacantă de auditor, clasa I, grad superior; o funcţie publică de execuţie de auditor, clasa I, grad superior, ocupată de Fabiola Iuliana Lăţea; o funcţie de inspector de specialitate, I, nivel studii superioare, o funcţie publică de execuţie de auditor, clasa I, grad principal, ocupată de Felicia Aramă; o funcţie publică de execuţie vacantă de auditor, clasa I, grad asistent, înfiinţată ca urmare a desfiinţării funcţiei publice vacante de auditor, clasa I, grad superior, o funcţie publică de execuţie vacantă nou înfiinţată de auditor, clasa I, grad asistent.
 
În subordinea secretarului municipiului Constanţa se înfiinţează: Compartimentul pentru Comisiile de Specialitate ale CLM se reorganizează în conformitate cu prevederile art. 100, alin. (1), alin. (2) şi alin. (3), după cum urmează: prin reducerea atribuţiilor compartimentului, prin redimensionarea compartimentului de la opt la cinci funcţii publice de execuţie în urma desfiinţării unui număr de trei funcţii publice de execuţie, din care două ocupate şi una vacantă; prin schimbarea denumirii compartimentului în Compartimentul Relaţii Consiliul Local şi Administraţia Locală.
 
Compartimentul Comunicare şi Relaţii Mass-Media va funcţiona cu şase funcţii publice de execuţie, dintre care două funcţii publice de execuţie ocupate, respectiv: 1. Ionela Halciuc, inspector, clasa I, grad asistent, 2. Luminiţa Lare, inspector, clasa I, grad asistent, cu acordul în prealabil al funcţionarului public suspendat pentru creşterea copilului; o funcţie de inspector, clasa I, grad debutant, ca urmare a transformării funcţiei de execuţie vacante de inspector, clasa II, grad superior de la Serviciul Relaţii Internaţionale; o funcţie publică de inspector, clasa I, grad debutant, înfiinţată ca urmare a desfiinţării funcţiei publice de conducere de şef serviciu al Serviciului Relaţii Internaţionale, ocupată de Liviu Tramudana, două funcţii de inspector, clasa I, grad debutant, nou înfiinţate ca urmare a desfiinţării a două posturi de la Serviciul Sprijinire îndrumare Asociaţii de Proprietari şi Direcţia Administraţie Publică Locală.
 
De asemenea, funcţia publică de conducere de şef Serviciu Transport Local şi Organizare Evenimente, ocupată de Liviu Pătraşcu, se reorganizează. În urma desfiinţării funcţiei de şef serviciu, se înfiinţează în cadrul compartimentului o funcţie de execuţie, vacantă, de inspector, clasa I, grad superior.
 
Se modifică, totodată, structura Direcţiei Poliţia Locală în Direcţia Generală Poliţia Locală, potrivit art. 100, alin. (1), lit. d). A. Direcţia Generală va fi condusă de un director general şi de un director general adjunct. Funcţia publică de director general a fost înfiinţată ca urmare a desfiinţării funcţiei funcţii publice de director executiv vacant, iar funcţia publică de director general adjunct a fost înfiinţată ca urmare a desfiinţării funcţiei publice de director executiv adjunct, ocupată de Daniel Bratu, respectiv Ionuţ Pripişi. Funcţia de director executiv adjunct, ocupată de Pripişi, se desfiinţează şi se înfiinţează o funcţie vacantă de poliţist local, clasa I, grad debutant, în cadrul Serviciului Ordine Publică.

 
Proiectul de hotărâre privind organigrama şi statul de funcţii ale aparatului de specialitate al primarului municipiului Constanţa poate fi consultat în secţiunea „Documente“.
 
 
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii