În ce situaţii se refuză închirierea spaţiilor Ce statuează Regulamentul de funcţionare al Pavilionului Expoziţional
În ce situaţii se refuză închirierea spaţiilor: Ce statuează Regulamentul de funcţionare al Pavilionului
25 Feb, 2017 00:00
ZIUA de Constanta
2259
Marime text
În şedinţa de marţi, 28 februarie, consilierii judeţeni vor aproba Regulamentul de organizare şi funcţionare al Pavilionului Expoziţional Constanţa, imobil aflat în domeniul public al Judeţului Constanţa, în administrarea şi operarea CJC, prin Direcţia Generală Administrare Domeniu Public şi Privat - Autoritatea Judeţeană de Transport - Serviciul Pavilion Expoziţional.
Este de notorietate faptul că în cadrul Pavilionului Expoziţional Constanţa se desfăşoară activităţi de interes public organizate atât de Consiliul Judeţean Constanţa, cât şi de alte instituţii sau persoane fizice şi juridice care solicită organizarea de evenimente în interiorul sau exteriorul imobilului.
Regulamentul supus aprobării consilierilor judeţeni statuează regulile de organizare a oricărui tip de eveniment şi o procedură clară. Astfel, pentru închirierea spaţiilor din interiorul Pavilionului Expoziţional, se va depune o cerere care va cuprinde: durata de utilizare temporară a spaţiului, perioada de desfăşurare a evenimentului, durata lucrărilor de amenajare şi dezafectare a spaţiului, suprafaţa ocupată ,amplasarea în cadrul imobilului (parter, etaj, platformă exterioară, săli de conferinţă etc.),denumirea evenimentului. La aceasta vor fi anexate documentele de identificare atât ale solicitantului (CUI, Atestat, CI, Certificat ORC etc.), cât şi ale reprezentantului, inclusiv datele de contact.
Cererea, însoţită de documentele menţionate, se va depune la sediul Consiliului Judeţean Constanţa (bulevardul Tomis nr. 51). Se va răspunde, în scris, oricărei solicitări primite. Răspunsul, dacă va fi aprobator, va cuprinde: perioada de desfăşurare a evenimentului, suprafaţa ocupată şi amplasarea în cadrul imobilului, şi dacă este cazul, amplasarea în teren, denumirea evenimentului, după caz, modalitatea de calcul al taxei de utilizare temporară, cuantumul acesteia, data până la care solicitantul poate achita contravaloarea taxei de utilizare temporare a spaţiului din cadrul Pavilionului Expoziţional şi modalitatea de plată a acesteia; valoarea taxei de utilizare temporară a spaţiului solicitat se va calcula în conformitate cu prevederile hotărârilor de Consiliu Judeţean şi va fi achitată la sediul Consiliului Judeţean Constanţa sau prin ordin de plată, în contul CJC; taxa de utilizare temporară va fi calculată în funcţie de spaţiul ocupat; contravaloarea taxei de utilizare temporară a spaţiului se va achita înainte de accesul pentru amenajare în cadrul Pavilionului Expoziţional Constanţa.
În urma analizei acestor solicitări de către conducerea Consiliului Judeţean Constanţa, va fi întocmit calendarul anual al evenimentelor programate anticipat. După stabilirea calendarului anual al evenimentelor, acesta le va fi comunicat în scris tuturor organizatorilor care au depus solicitări pentru programare anticipată a evenimentelor. Organizatorii au obligaţia de a achita 25% din valoarea tarifului de utilizare temporară cu 30 de zile înainte de fiecare eveniment. Acesta va fi calculat în conformitate cu prevederile hotărârilor Consiliului Judeţean în vigoare şi va fi achitat la sediul Consiliului Judeţean Constanta din bulevardul Tomis nr. 51 sau prin ordin de plată în contul Consiliului Judeţean Constanţa; neplata în termenul stabilit atrage după sine anularea evenimentului şi pierderea priorităţii pentru evenimentele programate anticipat de solicitant. Anularea unui eveniment programat anticipat se poate face cu 60 de zile înainte de perioada de desfăşurare a acestuia.
Pentru evenimentele care nu necesită programare anuală anticipată, solicitările se vor depune cu cel puţin zece zile lucrătoare înainte de desfăşurarea evenimentului. În cazul depunerii mai multor solicitări pentru evenimentele fără programare anuală pentru aceeaşi perioadă de timp, selecţia se va face, după caz, în funcţie de: suprafaţa ocupată; durata evenimentului; anvergura evenimentului; vor avea prioritate solicitanţii care folosesc mobilier/standuri/ pereţi de separare într-o condiţie estetică superioară; numărul de înregistrare al solicitării iniţiale. Evenimentele organizate de Consiliul Judeţean Constanţa au întâietate.
În ceea ce priveşte interiorul Pavilionului Expoziţional Constanţa, se impun următoarele: este interzis fumatul în incintă; este interzisă utilizarea spaţiului de către persoane fizice sau juridice care nu au solicitat şi achitat taxa de utilizare temporară; amenajarea spaţiului se va realiza pe cheltuiala exclusivă a solicitantului cu maximum două zile înainte de eveniment, iar dezafectarea spaţiului se va realiza tot pe cheltuiala exclusivă a solicitantului pe o perioadă de o zi după terminarea evenimentului. Depăşirea numărului de zile de amenajare şi dezafectare a spaţiului se va taxa cu sumele pentru utilizare temporară prevăzute în hotărârile Consiliului Judeţean Constanţa. Spaţiile publice vor fi folosite pentru scopul în care au fost amenajate; se va respecta întocmai planul avizat conform prevederilor legale; nu se vor bloca uşile de acces în incintă; nu se va bloca accesul la tablourile de siguranţă, hidranţi; nu se va bloca accesul la tablourile de siguranţă, hidranţi; nu se vor introduce în incinta Pavilionului Expoziţional Constanţa utilaje sau maşini, fără acordul scris din partea CJC; nu se vor folosi instalaţiile electrice şi/sau de ventilaţie decât de personal autorizat; accesul se va face în ţinută decentă; accesul cu animale de companie este acceptat doar în cazul evenimentelor care permit acest lucru.
Este de notorietate faptul că în cadrul Pavilionului Expoziţional Constanţa se desfăşoară activităţi de interes public organizate atât de Consiliul Judeţean Constanţa, cât şi de alte instituţii sau persoane fizice şi juridice care solicită organizarea de evenimente în interiorul sau exteriorul imobilului.
Regulamentul supus aprobării consilierilor judeţeni statuează regulile de organizare a oricărui tip de eveniment şi o procedură clară. Astfel, pentru închirierea spaţiilor din interiorul Pavilionului Expoziţional, se va depune o cerere care va cuprinde: durata de utilizare temporară a spaţiului, perioada de desfăşurare a evenimentului, durata lucrărilor de amenajare şi dezafectare a spaţiului, suprafaţa ocupată ,amplasarea în cadrul imobilului (parter, etaj, platformă exterioară, săli de conferinţă etc.),denumirea evenimentului. La aceasta vor fi anexate documentele de identificare atât ale solicitantului (CUI, Atestat, CI, Certificat ORC etc.), cât şi ale reprezentantului, inclusiv datele de contact.
Cererea, însoţită de documentele menţionate, se va depune la sediul Consiliului Judeţean Constanţa (bulevardul Tomis nr. 51). Se va răspunde, în scris, oricărei solicitări primite. Răspunsul, dacă va fi aprobator, va cuprinde: perioada de desfăşurare a evenimentului, suprafaţa ocupată şi amplasarea în cadrul imobilului, şi dacă este cazul, amplasarea în teren, denumirea evenimentului, după caz, modalitatea de calcul al taxei de utilizare temporară, cuantumul acesteia, data până la care solicitantul poate achita contravaloarea taxei de utilizare temporare a spaţiului din cadrul Pavilionului Expoziţional şi modalitatea de plată a acesteia; valoarea taxei de utilizare temporară a spaţiului solicitat se va calcula în conformitate cu prevederile hotărârilor de Consiliu Judeţean şi va fi achitată la sediul Consiliului Judeţean Constanţa sau prin ordin de plată, în contul CJC; taxa de utilizare temporară va fi calculată în funcţie de spaţiul ocupat; contravaloarea taxei de utilizare temporară a spaţiului se va achita înainte de accesul pentru amenajare în cadrul Pavilionului Expoziţional Constanţa.
Procedura de selecţie a solicitărilor
În vederea organizării diferitelor tipuri de activităţi la Pavilionul Expoziţional Constanţa şi a programării acestor activităţi, se vor lua în considerare mai multe aspecte de departajare/aprobare a solicitărilor depuse. Pentru o cât mai bună valorificare a capacităţii Pavilionului Expoziţional Constanţa, se pot aproba mai multe solicitări de utilizare temporară, pentru aceeaşi perioadă, cu condiţia ca amplasarea în cadrul imobilului Pavilion Expoziţional a evenimentelor să nu se suprapună (în cazul în care în interior se desfăşoară un tip de eveniment, în exterior se poate aproba solicitarea desfăşurării unui alt eveniment); evenimentele cu programare anuală anticipată: în cazul solicitărilor pentru perioade calendaristice identice, acestea vor fi departajate după caz, în funcţie de mărimea suprafeţei solicitate; mărimea însumată a suprafeţelor solicitate pentru evenimentele organizate pe tot parcursul anului calendaristic de organizatorii ale căror solicitări se suprapun; numărul anual de evenimente solicitate; durata evenimentului; anvergura evenimentelor; istoricul colaborării solicitantului cu Consiliul Judeţean Constanţa; vor avea prioritate solicitanţii care folosesc mobilier/standuri/pereţi de separare într-o condiţie estetică superioară.În urma analizei acestor solicitări de către conducerea Consiliului Judeţean Constanţa, va fi întocmit calendarul anual al evenimentelor programate anticipat. După stabilirea calendarului anual al evenimentelor, acesta le va fi comunicat în scris tuturor organizatorilor care au depus solicitări pentru programare anticipată a evenimentelor. Organizatorii au obligaţia de a achita 25% din valoarea tarifului de utilizare temporară cu 30 de zile înainte de fiecare eveniment. Acesta va fi calculat în conformitate cu prevederile hotărârilor Consiliului Judeţean în vigoare şi va fi achitat la sediul Consiliului Judeţean Constanta din bulevardul Tomis nr. 51 sau prin ordin de plată în contul Consiliului Judeţean Constanţa; neplata în termenul stabilit atrage după sine anularea evenimentului şi pierderea priorităţii pentru evenimentele programate anticipat de solicitant. Anularea unui eveniment programat anticipat se poate face cu 60 de zile înainte de perioada de desfăşurare a acestuia.
Pentru evenimentele care nu necesită programare anuală anticipată, solicitările se vor depune cu cel puţin zece zile lucrătoare înainte de desfăşurarea evenimentului. În cazul depunerii mai multor solicitări pentru evenimentele fără programare anuală pentru aceeaşi perioadă de timp, selecţia se va face, după caz, în funcţie de: suprafaţa ocupată; durata evenimentului; anvergura evenimentului; vor avea prioritate solicitanţii care folosesc mobilier/standuri/ pereţi de separare într-o condiţie estetică superioară; numărul de înregistrare al solicitării iniţiale. Evenimentele organizate de Consiliul Judeţean Constanţa au întâietate.
Refuzul închirierii Pavilionului Expoziţional
Se va refuza desfăşurarea unui eveniment solicitantului care se află într-una dintre următoarele situaţii: nu prezintă autorizaţiile şi/sau avizele legale specifice evenimentului; se află în litigiu cu Consiliul Judeţean Constanţa; anterior solicitării, nu a anunţat în timp util renunţarea sau modificări privind organizarea unui eveniment; nu a respectat prevederile solicitării depuse; nu a respectat regulile de folosinţă a spaţiului interior şi exterior al Pavilionului Expoziţional Constanţa şi a făcut obiectul unor procese-verbale de constatare a contravenţiilor; nu a respectat regulamentul şi regulile de conduită în interiorul şi exteriorul imobilului şi a făcut obiectul capitolului „Reguli de conduită în interiorul şi exteriorul Pavilionului Expoziţional Constanţa“. Este interzisă cu desăvârşire închirierea, subînchirierea spaţiului de către solicitant.În ceea ce priveşte interiorul Pavilionului Expoziţional Constanţa, se impun următoarele: este interzis fumatul în incintă; este interzisă utilizarea spaţiului de către persoane fizice sau juridice care nu au solicitat şi achitat taxa de utilizare temporară; amenajarea spaţiului se va realiza pe cheltuiala exclusivă a solicitantului cu maximum două zile înainte de eveniment, iar dezafectarea spaţiului se va realiza tot pe cheltuiala exclusivă a solicitantului pe o perioadă de o zi după terminarea evenimentului. Depăşirea numărului de zile de amenajare şi dezafectare a spaţiului se va taxa cu sumele pentru utilizare temporară prevăzute în hotărârile Consiliului Judeţean Constanţa. Spaţiile publice vor fi folosite pentru scopul în care au fost amenajate; se va respecta întocmai planul avizat conform prevederilor legale; nu se vor bloca uşile de acces în incintă; nu se va bloca accesul la tablourile de siguranţă, hidranţi; nu se va bloca accesul la tablourile de siguranţă, hidranţi; nu se vor introduce în incinta Pavilionului Expoziţional Constanţa utilaje sau maşini, fără acordul scris din partea CJC; nu se vor folosi instalaţiile electrice şi/sau de ventilaţie decât de personal autorizat; accesul se va face în ţinută decentă; accesul cu animale de companie este acceptat doar în cazul evenimentelor care permit acest lucru.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii