În urma reoganizării vor avea loc testări profesionale Primăria Constanța are o nouă organigramă! De când intră în vigoare? (DOCUMENTE)
În urma reoganizării vor avea loc testări profesionale: Primăria Constanța are o nouă organigramă! De când
06 Sep, 2023 17:00
ZIUA de Constanta
5358
Marime text
- Primarul Vergil Chițac a emis dispoziția pentru aplicarea dispoziție aplicarea HCL nr.298/31.07.2023 privind aprobarea organigramei și statului de funcții ale Primăriei Municipiului Constanța
- Noua organigramă a Primăriei Constanța va intra în vigoare din 7 septembrie a.c.
- Funcționarii publici de conducere cărora ca urmare a reorganizării li s-a redus postul ocupat au dreptul de a participa la înscriere la examenul de testare profesională
- Cabinetul primarului va avea în componență 6 posturi în loc de 4 iar cabinetul viceprimar se desființează
- Direcția dezvoltare și fonduri europene se redimensionează la 48 de posturi
- Serviciul de Management Proiecte se transformă în Compartiment iar Direcția activități economice va avea 40 de funcții publice
- În subordinea Secretarului General al Municipiului vor funcționa serviciul secretariat și Biroul agricol
Primarul Vergil Chițac a emis dispoziția pentru aplicarea dispoziție aplicarea HCL nr.298/31.07.2023 privind aprobarea organigramei și statului de funcții ale Primăriei Municipiului Constanța, vezi secțiunea „documente”.
Noua organigramă a Primăriei Constanța va intra în vigoare din 7 septembrie a.c.
Potrivit dispoziției, funcționarii publici de conducere cărora ca urmare a reorganizării li s-a redus postul ocupat în conditiile art. 519 alin. (1) lit. c) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, și care, potrivit legii, au dreptul de a participa la ocuparea funcției publice de conducere vacante reorganizate vor depune la SRU cererea de înscriere la examenul de testare profesională.
Opțiunea se poate face pentru o singură funcție publică vacanta din cele oferite, în conditiile prezenței metodologii.
Candidații care nu-și manifestă opțiunea de participare la examenul de testare profesională sau care din motive diverse nu se prezintă la examenul de testare profesională pierd dreptul de ocupare a funcțiilor publice în cauză.
În urma participării la examenul de testare profesională, personalul care obține punctajul de promovare va fi numit în limita posturilor vacante existente, ceilalți urmând a fi eliberați din funcțiile publice, cu posibilitatea de a opta, în perioada de preaviz, pentru o altă funcție publică vacantă corespunzătoare din cadrul instituției.
Potrivit proiectului adoptat de aleșii locali încă din luna iulie a.c., cabinetul primarului va avea în componență 6 posturi în loc de 4 iar cabinetul viceprimar se desființează. Fostul consilier personal al viceprimarului Ionuț Rusu (n.r.Tiberiu Viorel Cojan) va fi încadrat la cabinetul primarului.
O dată cu noua organigramă se desființează postul de șef serviciu dezvoltare și management proiecte din cadrul Direcției dezvoltare și fonduri europene ocupat de Niculae Stângă Noni Adrian, un vechi angajat în cadrul Primăriei Constanța și prim-vicepreședintele Sindicatului Liber al Salariaților din Administrația Publică Constanța.
Direcția Dezvoltare și Fonduri Europene condusă de Ani Viorica Merlă se redimensionează de la 52 la 48 de posturi din care 42 posturi publice și 10 contractuale.
Totodată, Serviciul de Management Proiecte se transformă în Compartiment proiecte internaționale cu 5 funcții publice.
Se înființează Compartimentul Comunicare prin preluarea unor funcții publice din cadrul Biroului Relații Internaționale iar posturile de la BRI vor fi transferate la Compartimentul Turism, Relații Comunitare și Minorități.
Potrivit proiectului de Organigramă se înființează Direcția activități economice care va avea 40 de funcții publice.
Organigrama vine cu modificări și la nivelul Direcției generale Urbanism și Patrimoniu.
Direcția administrare servicii publice devine Direcția Servicii Publice și va fi condusă de Raluca Georgescu.
Serviciul spații verzi va avea 17 funcții publice ca urmare a preluării Compartimentului întreținere copaci și irigații.
În subordinea Secretarului General al Municipiului vor funcționa serviciul secretariat și Biroul agricol iar alte două posturi de la Arhivă și monitorizare ADI-uri se transformă în inspector, respectiv consilier debutant.
Modificări vor fi și la Direcția Logistică iar Serviciul Achiziții va avea doar 13 posturi.
Organigrama care cuprinde 800 de posturi în aparatul de specialitate al primarului, din care sunt utilizate 487, alte 200 de posturi la nivelul Serviciului Public de Taxe și Impozite și alte 30 la Clubul Sportiv Municipal poate fi studiată în detaliu în secțiunea „documente”.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Știri din Constanța Șeful Serviciului dezvoltare și management proiecte din Primărie rămâne fără post iar viceprimarul fără consilier (DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii