Licitația pentru continuarea lucrărilor, lansată abia zilele trecute Reabilitarea imobilului Teatrului de Stat Contanța, departe de a se termina în 2024!
Licitația pentru continuarea lucrărilor, lansată abia zilele trecute: Reabilitarea imobilului Teatrului de Stat
28 Apr, 2024 17:00
ZIUA de Constanta
805
Marime text
- Primăria Constanța organizează licitație pentru achiziţia și contractarea lucrărilor de construcții aferente obiectivului de investitii „Creșterea eficienței energetice a imobilului Teatrul de Stat, Constanța”, conform proiectului tehnic de execuţie elaborat în conformitate cu prevederile HG 907/2016, anexat documentației de atribuire
- Valoarea estimată a contractului este de 10.837.986.6 lei
- Urmare a începerii execuției, pe parcursul lucrărilor, a intervenit necesitatea unei reexpertizări tehnice din punct de vedere structural, funcțional și al deficiențelor sesizate pe parcursul execuției, urmând a se continua lucrările începute prin AC nr. 286/12.03.2021 și finalizate prin PVRTL nr.33137/15.02.2024, se arată în dosarul achiziției publicat pe SEAP
- Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 16.05.2024, ora 15:00 în SEAP
Primăria Constanța organizează licitație pentru achiziţia și contractarea lucrărilor de construcții aferente obiectivului de investitii „Creșterea eficienței energetice a imobilului Teatrul de Stat, Constanța”, conform proiectului tehnic de execuţie elaborat în conformitate cu prevederile HG 907/2016, anexat documentației de atribuire.
Valoarea estimată a contractului este de 10.837.986.6 lei.
UAT Municipiul Constanța implementează proiectul „Creșterea eficienței energetice a imobilului Teatrul de Stat, Constanța’’, cod SMIS 124052 – continuare cu modificare proiect autorizat, finanțat în cadrul Programului Operațional Regional 2014-2020, Axa Prioritară 3 - Sprijinirea tranziției către o economie cu emisii scăzute de carbon, Prioritatea de investiții 3.1 - Sprijinirea eficienței energetice, a gestionării inteligente a energiei și a utilizării energiei din resurse regenerabile în infrastructurile publice, inclusiv în clădirile publice, și în sectorul locuințelor, Operațiunea B - Clădiri publice.
Urmare a începerii execuției, pe parcursul lucrărilor, a intervenit necesitatea unei reexpertizări tehnice din punct de vedere structural, funcțional și al deficiențelor sesizate pe parcursul execuției, urmând a se continua lucrările începute prin AC nr. 286/12.03.2021 și finalizate prin PVRTL nr.33137/15.02.2024, se arată în dosarul achiziției publicat pe SEAP.
Persoanele cu funcție de decizie din cadrul autorității contractante sunt: Vergil Chitac, primar al municipiului Constanța; Ionuț Rusu, viceprimar al municipiului Constanța; Fulvia Antonela Dinescu, secretar municipiu; Georgeta Gheorghe, director executiv Direcția financiară; Oana Dobre, șef serviciu financiar buget; Lenuța Petcu, șef serviciu contabilitate; Ilie Daniela, inspector serviciul contabilitate; Alin Cezar Vintilă, director executiv Direcția logistică; Andreea Stan, director executiv adjunct Direcția logistică; Viorica Ani Merlă, director executiv Direcția strategii și fonduri europene;Popescu Carmina Ionela, șef serviciu management proiecte; Marian Filip, șef serviciu urmărire execuție lucrări și Loredana Iacob, șef serviciu pregătire investiții
Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 16.05.2024, ora 15:00 în SEAP.
La începutul anului, Primăria Constanța a atribuit serviciul de elaborare documentatie tehnico-economică aferentă obiectivului de investitii „Creșterea eficienței energetice a imobilului Teatrul de Stat Constanta'', (PT, DTAC, avize, altele: DTOE, DDE, caiete de sarcini și asistență tehnică din partea proiectantului), contract în valoare de 358.128 lei către Holiday D'Sign Consult SRL din Constanța.
Elaborarea documentației tehnico-economice s-a realizat conform cerințelor din caietul de sarcini în două faze, respectiv:
Faza I – Elaborare Proiect pentru Autorizarea Executării Lucrărilor de Construire (PAC), Documentaţie Tehnică pentru Organizarea
Execuției lucrărilor (DTOE), documentaţii pentru obţinerea avizelor, Proiect Tehnic (PT), Caiete de sarcini (CS), detalii de execuție
(DDE).
Faza II – Prestarea serviciului de asistență tehnică din partea proiectantului.
Despre Holiday D'Sign Consult SRL
Înfiinţată în anul 2006, firma are sediul social în municipiul Ploieşti, pe strada Italiană nr.16.
Capitalul social subscris, de 250 de lei, integral vărsat, este compus din 25 de părţi sociale.
Valoarea unei părţi sociale este de 10 lei. Firma este controlată de Dinu Adrian.
Acesta este unic asociat și administrator al firmei, care se ocupă de activităţi de arhitectură.
Pentru 2022, compania a raportat o cifră de afaceri de 1.376.575 lei și profit de 106.708 lei la un număr mediu de 3 angajați.
Comparativ cu anul anterior, compania a înregistrat o scădere a cifrei de afaceri cu 2.64%, potrivit www.termene.ro.
Holiday D'Sign Consult SRL figurează cu peste 30 de contracte din achiziții publice în valoare totală de 2.5 milioane lei.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Licitații publice Primăria Constanța a atribuit contractul de elaborare a documentației tehnico economice pentru Teatrul de Stat (DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii