Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
22:42 24 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Noi negocieri pentru sediul arhivei Primăriei Constanţa (document)

ro

27 Jan, 2016 00:00 2542 Marime text

 
În prima şedinţă ordinară din acest an a Consiliului Local Municipal Constanţa, aleşii vor supune la vot un proiect de hotărâre prin care viceprimarului Decebal Făgădău îi vor reveni noi responsabilităţi.
 
Cum de ceva vreme fostul viceprimar al municipiului Constanţa, Gabriel Stan, a dat semne de oboseală, iar curând se va stabili un succesor al său pe funcţie, Decebal Făgădău trebuie să-şi asume noi responsabilităţi. Acesta este şi unul dintre motivele pentru care consilierii municipali vor aproba, vineri, modificarea articolelor 4 şi 6 din HCL nr. 18/2015, în sensul înlocuirii lui Stan cu Făgădău, precum şi împuternicirea acestuia din urmă de a „aproba procesul-verbal de negociere şi a semna actele adiţionale care se vor încheia cu proprietarii spaţiului situat pe strada Plevnei nr. 4, pentru închirierea acestuia cu destinaţia de arhivă“.
 
Este vorba despre un spaţiu de 115 metri pătraţi care adăposteşte arhiva Primăriei Constanţa şi care aparţine Veronicăi Marilena Trifu, domiciliată în Bucureşti, şi Anei Sorina Mathier, cu domiciliul în Elveţia. Acesta a fost închiriat în baza contractului nr. 33443 din 6 martie 2015, document care expiră pe 5 martie anul curent. Cele două coproprietare ale spaţiului au confirmat, în scris, la începutul anului, că sunt de acord cu prelungirea contractului de închiriere cu un an, dar cu „observarea şi sub rezerva clauzei prevăzute în contract privitoare la renegocierea chiriei“.
 
În contextul prezentat, viceprimarul Decebal Făgădău va fi împuternicit să aprobe constituirea comisiei de negociere a preţului chiriei şi a duratei contractului de închiriere a spaţiului din strada Plevnei nr. 4, să aprobe procesul-verbal de negociere care se va încheia cu proprietarii spaţiului şi să semneze actele adiţionale la contractul respectiv. 
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii

  • andrei 29 Jan, 2016 18:26 SEDIUL ARHIVEI AR TREBUI SA FIE MUTAT LA DNA PTR CA AR FI MAI USOR DE ANCHETAT SI NU S-AR PLATI CHIRIE...DECI ECONOMIE DE TIMP PTR DNA SI DE BANI PTR CETATENI.