Noul Regulament de organizare și funcționare al Consiliului Județean Constanța se află în consultare publică (DOCUMENTE)
Noul Regulament de organizare și funcționare al Consiliului Județean Constanța se află în consultare publică
19 Oct, 2022 13:05
ZIUA de Constanta
1562
Marime text
Consiliul Județean Constanța a lansat în consultare publică proiect de hotarare nr. 268/14.10.2022 privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare al aparatului de specialitate al Consiliului Județean Constanța.
Persoanele interesate pot transmite în scris propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de hotarare supus consultării publice, la adresa de e-mail presedinte@cjc.ro sau la adresa postala Constanța, Bulevardul Tomis, nr. 51, cam. 354.
Proiectul poate fi studiat în secțiunea „documente".
S-a identificat necesitatea reactualizării Regulamentului de organizare și functionare al aparatului de specialitate al Consiliului județean Constanța prin prisma Codului Administrativ aplicabil din anul 2019.
De asemenea, în raport cu atribuțiile prevăzute de actele normative în vigoare și cu recomandările formulate de Curtea de Conturi a României, au fost înființate compartimente de specialitate cu atribuții în guvernanța corporativă, disciplină în construcții și gestiune baze de date urbane și totodată, în contextul încheierii contractelor de delegare a gestiunii serviciului de transport public județean de persoane prin curse regulate, au fost identificate atribuții suplimentare în sarcina Serviciului Autoritatea Județeană de Transport, atribuții care au fost transpuse în prezentul regulament.
La nivelul Județului Constanța a fost implementat proiectul Sistemul de Management Integrat al Deșeurilor.
Odata cu finalizarea implementării proiectului, în conformitate cu Analiza Instituțională aferenta proiectului, în faza operațională, unitatea de implementare a proiectului se transformă în unitate de management al proiectului, în vederea evaluării performanțelor contractuale.
Aplicația de finanțare prevede ca această transformare să aibă loc în ultimul an de implementare, atribuțiile unității de management al SMID flind diferite de cele ale unității de implementare SMID.
PRECIZĂRI
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii