O nouă organigramă la TSC. Se desfiinţează funcţia Danei Dumitrescu şi se creează un birou de organizare spectacole şi mai multe posturi de actor (document)
O nouă organigramă la TSC. Se desfiinţează funcţia Danei Dumitrescu şi se creează un birou de organizare
30 Sep, 2019 00:00
ZIUA de Constanta
3085
Marime text
Consilierii judeţeni vor aproba în şedinţa de astăzi noua organigramă a Teatrului de Stat Constanţa. Potrivit proiectului de hotărâre, la propunerea managerului, Erwin Șimșensohn, faţă de organigrama şi statul de funcţii aprobate prin HCJC nr.235/2017, se operează următoarele modificări:
1. Se înfiinţează Biroul de Marketing şi Organizare spectacole. Teatrul de Stat Constanţa fundamentează această solicitare prin faptul că acest lucru este necesar pentru cu activitatea de marketing, comunicare şi promovare este absolut vitală pentru o instituţie publică de cultură.
Biroul presupune un post de şef-birou cu atribuţii executive de marketing şi comunicare şi două compartimente funcţionale, fiecare cu câte un angajat, unul pentru organizare spectacole şi coordonare proiecte culturale (consultantul artistic) şi unul pentru comunicare marketing (secretar marketing). Consultantul artistic trece astfel din cadrul Compartimentului artistic în cadrul Biroului de Marketing şi Organizare spectacole.
2. Se înfiinţează postul de „regizor artistic”, în cadrul Compartimentului Artistic.
3. Se desfiinţează postul de „secretar literar”.
Teatrul de Stat Constanţa, prin directorul general/managerul, consideră ca nu este necesară existenţa a două posturi cu atribuţii de organizare spectacole, coordonare proiecte culturale, traduceri, realizare caiete program etc.
4. Se desfiinţează postul de „director artistic”. Pentru desfiinţarea acestui post, ocupat în prezent de fostul manager, Daniela Dumitrescu (n.r. postul a fost înfiinţat de Virgil Iosif pe timpul mandatului sau iar Dana Dumitrescu a fost singura care dat concurs pentru acest an), Teatrul de Stat Constanţa argumentează prin faptul că, potrivit legislaţiei în vigoare, managerul instituţiei este cel care propune, prin proiectul de management, viziunea şi strategia culturală a instituţiei.
Potrivit celor fundamentate de către Teatrul de Stat Constanţa, în această formă, existenţa unei direcţii artistice şi unui post de conducere a unei direcţii (director) sunt inutile şi încarcă excesiv structura organizatorică a instituţiei. Astfel, Compartimentul Artistic (cuprinzând actorii, regizorul artistic şi sufleurii) trece în subordinea directă a managerului. Mai mult, prin desfiinţarea unui post de director se realizează şi o economie lunară de aproximativ 9.000 lei.
5. Se înfiinţează, în cadrul „Serviciului regizorat” posturile de „operator lumini“.
6. Se desfiinţează postul de „şef birou producţie”, deoarece dispare din organigramă acest birou, pentru că cel care va coordona în mod direct activitatea de producţie va fi directorul tehnic.
7. Se înfiinţează 7 posturi de actor, ca o măsură extrem de importantă, care va sprijini dezvoltarea artistică a instituţiei. „Trupa este mult subdimensionată în acest moment, existând doar 24 de posturi. Într-un teatru de repertoriu este imperios necesar ca actorii sa acopere întreg spectrul de vârste, de la cei mai tineri până la cei mai în vârstă. În acest moment, conform fundamentării înaintate, cei mai „tineri” membri ai trupei au 40 de ani.
Toate aceste minusuri duc la o limitare extrem de restrictivă a opţiunilor repertoriale pe care le poate avea Teatrul de Stat Constanţa prin proiectele alese de manager sau regizorii invitaţi sa monteze” - se menţionează în proiectul de hotărâre, pe care îl puteţi consulta în secţiunea „Documente”.
1. Se înfiinţează Biroul de Marketing şi Organizare spectacole. Teatrul de Stat Constanţa fundamentează această solicitare prin faptul că acest lucru este necesar pentru cu activitatea de marketing, comunicare şi promovare este absolut vitală pentru o instituţie publică de cultură.
Biroul presupune un post de şef-birou cu atribuţii executive de marketing şi comunicare şi două compartimente funcţionale, fiecare cu câte un angajat, unul pentru organizare spectacole şi coordonare proiecte culturale (consultantul artistic) şi unul pentru comunicare marketing (secretar marketing). Consultantul artistic trece astfel din cadrul Compartimentului artistic în cadrul Biroului de Marketing şi Organizare spectacole.
2. Se înfiinţează postul de „regizor artistic”, în cadrul Compartimentului Artistic.
3. Se desfiinţează postul de „secretar literar”.
Teatrul de Stat Constanţa, prin directorul general/managerul, consideră ca nu este necesară existenţa a două posturi cu atribuţii de organizare spectacole, coordonare proiecte culturale, traduceri, realizare caiete program etc.
4. Se desfiinţează postul de „director artistic”. Pentru desfiinţarea acestui post, ocupat în prezent de fostul manager, Daniela Dumitrescu (n.r. postul a fost înfiinţat de Virgil Iosif pe timpul mandatului sau iar Dana Dumitrescu a fost singura care dat concurs pentru acest an), Teatrul de Stat Constanţa argumentează prin faptul că, potrivit legislaţiei în vigoare, managerul instituţiei este cel care propune, prin proiectul de management, viziunea şi strategia culturală a instituţiei.
Potrivit celor fundamentate de către Teatrul de Stat Constanţa, în această formă, existenţa unei direcţii artistice şi unui post de conducere a unei direcţii (director) sunt inutile şi încarcă excesiv structura organizatorică a instituţiei. Astfel, Compartimentul Artistic (cuprinzând actorii, regizorul artistic şi sufleurii) trece în subordinea directă a managerului. Mai mult, prin desfiinţarea unui post de director se realizează şi o economie lunară de aproximativ 9.000 lei.
5. Se înfiinţează, în cadrul „Serviciului regizorat” posturile de „operator lumini“.
6. Se desfiinţează postul de „şef birou producţie”, deoarece dispare din organigramă acest birou, pentru că cel care va coordona în mod direct activitatea de producţie va fi directorul tehnic.
7. Se înfiinţează 7 posturi de actor, ca o măsură extrem de importantă, care va sprijini dezvoltarea artistică a instituţiei. „Trupa este mult subdimensionată în acest moment, existând doar 24 de posturi. Într-un teatru de repertoriu este imperios necesar ca actorii sa acopere întreg spectrul de vârste, de la cei mai tineri până la cei mai în vârstă. În acest moment, conform fundamentării înaintate, cei mai „tineri” membri ai trupei au 40 de ani.
Toate aceste minusuri duc la o limitare extrem de restrictivă a opţiunilor repertoriale pe care le poate avea Teatrul de Stat Constanţa prin proiectele alese de manager sau regizorii invitaţi sa monteze” - se menţionează în proiectul de hotărâre, pe care îl puteţi consulta în secţiunea „Documente”.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii