O nouă tentativă eșuată de a atribui contractul pentru extinderea Delfinariului din Constanța
O nouă tentativă eșuată de a atribui contractul pentru extinderea Delfinariului din Constanța
13 Jul, 2023 09:57
ZIUA de Constanta
1272
Marime text
O nouă încercare eșuată de atribuire a contractului pentru extinderea Delfinariului din Constanța. Conform platformei SEAP, pe 12 iulie s-a publicat rezultatul final al procedurii de atribuire a contractului de „Execuție lucrări pentru obiectivul de investiții Extindere Delfinariu”. Pe 5 iulie procedura a fost anulată deoarece la data limita de depunere oferta nu au existat ofertanți.
Amintim că la începutul lunii iunie, nu era nicio ofertă depusă pentru ce lucrări au mai rămas de a fi executate în cadrul proiectului „Extindere Delfinariu, municipiul Constanța”. Vorbim așadar de o licitație organizată de către Consiliul Județean Constanța, care rămâne neatribuită, după cum anunțaseră la finele ședinței de CJ, la sfârșitul lunii mai, Mihai Lupu, președintele CJC.
Anularea licitației a avut loc pe data de 29 mai 2023, conform platformei SEAP. În cadrul conferinței de presă de după ședința CJ Constanța din data de 30 mai, Mihai Lupu a declarat că în cadrul proiectului de extindere a Delfinariului 4 ofertanți s-au retras, astfel că procedura va fi reluată.
Amintim că, în luna aprilie 2023, Contractul pentru execuţia obiectivul de investiţie „Extindere Delfinariu, Municipiul Constanţa” fusese scos la licitație de Consiliul Judetean Constanta. Obiectul achiziției constă în atribuirea unui contract de execuţie de lucrări pentru realizarea obiectivului „Extindere Delfinariu, Municipiul Constanţa” – rest de executat, conform proiectului tehnic (PT+DE+CS) întocmit pentru execuţia lucrărilor de construire (arhitectură, rezistenţă, instalaţii electrice, instalaţii sanitare, instalaţii termice), organizare de şantier.
Obiectul contractului ce rezultă din această procedură este:
- execuţia tuturor lucrărilor identificate în documentaţia tehnico-economică (SF/DALI, PT+DE+CS, DTAC, DTOE) aprobată şi anexele aferente;
- achiziţionarea tuturor materialelor şi produselor necesare, a tuturor utilajelor, mijloacelor şi echipamentelor (inclusiv orice utilaj de ridicare sau manipulare necesar pentru execuţia lucrărilor);
- orice activitate sau lucrare provizorie necesară pentru pregătirea şantierului, sau orice autorizaţie necesară Contractantului de la autorităţile competente pentru executarea lucrărilor şi realizarea activităţilor şi lucrărilor temporare;
- transportul la şantier a oricăror materiale, utilaje, componente şi echipamente de lucru necesare pentru execuţia lucrărilor;
- orice testare şi testele relevante, aşa cum sunt aceste testări şi teste solicitate prin legislaţia şi reglementările în domeniul sistemului de asigurare a calităţii în construcţii;
- orice consumabile necesare pentru execuţia lucrărilor şi realizarea testărilor;
- întreţinerea normală a lucrărilor până la predarea acestora către Autoritatea Contractantă;
- activităţi şi consumabile necesare pentru menţinerea şantierului curat şi funcţional, demontarea şi îndepărtarea oricăror lucrări sau activităţi provizorii;
- pregătirea oricărei documentaţii necesare Contractantului pentru execuţia lucrărilor, documentaţie care include dar nu se limitează la:
• grafice generale de realizare a investiţiei publice (fizice şi valorice);
• planul calităţii pentru execuţie;
• planul de control al calităţii;
• certificările şi rezultatele testelor materialelor;
- documentarea informaţiilor necesare pentru Cartea tehnică a construcţiei, inclusiv documentarea instrucţiunilor de exploatare . Cerinţele specifice ale lucrărilor sunt prezentate în prezentul caiet de sarcini şi documentaţia tehnico-economică (SF/DALI, PT+DE+CS, DTAC, DTOE) aprobată, pusă la dispoziţie de autoritatea contractantă.
Valoarea estimată a contractului a fost stabilită conform devizului general, rest de executat și nu cuprinde sume provizionate și nici suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute precizată în buget (devizul general). Acestea din urmă (diverse și neprevăzute) pot fi accesate, după caz, în funcţie de necesităţi, prin modificarea contractului în condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare și sunt prevăzute în cuantum de 527.509,52 lei fără TVA.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și
Consiliul Județean a dat în judecată antreprenorul care trebuia să extindă Delfinariul din Constanța
Amintim că la începutul lunii iunie, nu era nicio ofertă depusă pentru ce lucrări au mai rămas de a fi executate în cadrul proiectului „Extindere Delfinariu, municipiul Constanța”. Vorbim așadar de o licitație organizată de către Consiliul Județean Constanța, care rămâne neatribuită, după cum anunțaseră la finele ședinței de CJ, la sfârșitul lunii mai, Mihai Lupu, președintele CJC.
Anularea licitației a avut loc pe data de 29 mai 2023, conform platformei SEAP. În cadrul conferinței de presă de după ședința CJ Constanța din data de 30 mai, Mihai Lupu a declarat că în cadrul proiectului de extindere a Delfinariului 4 ofertanți s-au retras, astfel că procedura va fi reluată.
Amintim că, în luna aprilie 2023, Contractul pentru execuţia obiectivul de investiţie „Extindere Delfinariu, Municipiul Constanţa” fusese scos la licitație de Consiliul Judetean Constanta. Obiectul achiziției constă în atribuirea unui contract de execuţie de lucrări pentru realizarea obiectivului „Extindere Delfinariu, Municipiul Constanţa” – rest de executat, conform proiectului tehnic (PT+DE+CS) întocmit pentru execuţia lucrărilor de construire (arhitectură, rezistenţă, instalaţii electrice, instalaţii sanitare, instalaţii termice), organizare de şantier.
Obiectul contractului ce rezultă din această procedură este:
- execuţia tuturor lucrărilor identificate în documentaţia tehnico-economică (SF/DALI, PT+DE+CS, DTAC, DTOE) aprobată şi anexele aferente;
- achiziţionarea tuturor materialelor şi produselor necesare, a tuturor utilajelor, mijloacelor şi echipamentelor (inclusiv orice utilaj de ridicare sau manipulare necesar pentru execuţia lucrărilor);
- orice activitate sau lucrare provizorie necesară pentru pregătirea şantierului, sau orice autorizaţie necesară Contractantului de la autorităţile competente pentru executarea lucrărilor şi realizarea activităţilor şi lucrărilor temporare;
- transportul la şantier a oricăror materiale, utilaje, componente şi echipamente de lucru necesare pentru execuţia lucrărilor;
- orice testare şi testele relevante, aşa cum sunt aceste testări şi teste solicitate prin legislaţia şi reglementările în domeniul sistemului de asigurare a calităţii în construcţii;
- orice consumabile necesare pentru execuţia lucrărilor şi realizarea testărilor;
- întreţinerea normală a lucrărilor până la predarea acestora către Autoritatea Contractantă;
- activităţi şi consumabile necesare pentru menţinerea şantierului curat şi funcţional, demontarea şi îndepărtarea oricăror lucrări sau activităţi provizorii;
- pregătirea oricărei documentaţii necesare Contractantului pentru execuţia lucrărilor, documentaţie care include dar nu se limitează la:
• grafice generale de realizare a investiţiei publice (fizice şi valorice);
• planul calităţii pentru execuţie;
• planul de control al calităţii;
• certificările şi rezultatele testelor materialelor;
- documentarea informaţiilor necesare pentru Cartea tehnică a construcţiei, inclusiv documentarea instrucţiunilor de exploatare . Cerinţele specifice ale lucrărilor sunt prezentate în prezentul caiet de sarcini şi documentaţia tehnico-economică (SF/DALI, PT+DE+CS, DTAC, DTOE) aprobată, pusă la dispoziţie de autoritatea contractantă.
Valoarea estimată a contractului a fost stabilită conform devizului general, rest de executat și nu cuprinde sume provizionate și nici suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute precizată în buget (devizul general). Acestea din urmă (diverse și neprevăzute) pot fi accesate, după caz, în funcţie de necesităţi, prin modificarea contractului în condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare și sunt prevăzute în cuantum de 527.509,52 lei fără TVA.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și
Consiliul Județean a dat în judecată antreprenorul care trebuia să extindă Delfinariul din Constanța
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii