Primăria face consultare de preţ pentru achiziţia serviciului de pază şi transport valori
Primăria face consultare de preţ pentru achiziţia serviciului de pază şi transport valoriDetalii privind anunţul de consultare a pieţei
Transportul şi paza valorilor se realizează zilnic, în zilele lucrătoare, de la sediile Primăriei Municipiului Constanţa, la casieria centrală a achizitorului, ulterior la Trezoreria Municipiului Constanţa şi retur, folosind autovehicule blindate, pe traseele prestabilite.
Locaţiile instituţiei de unde se vor colecta valorile sunt următoarele: City Park Mall - bulevardul Alexandru Lăpuşneanu nr. 116C, etaj 2; Casa Căsătoriilor - strada Mihai Eminescu nr. 20; Administraţie Cimitire - strada Bărăganului nr. 2-4; parcarea verde din zona Spitalului Clinic Judeţean Constanţa, în momentul când se va achiziţiona serviciul de încasare a taxei. Suplimentar, în funcţie de necesităţile achizitorului, se vor transporta valori şi la o altă locaţie, în baza ordinului de lucru transmis de achizitor, pe traseele prestabilite.
Serviciul de monitorizare sisteme de alarmare antiefracţie şi intervenţie rapidă se realizează cu autovehicule special amenajate, cu minimum doi agenţi de securitate, din cadrul unei societăţi specializate de pază şi protecţie, dotaţi cu arme de foc, în condiţiile legii, cu bastoane din cauciuc sau tip tonfe şi spray-uri iritant-lacrimogene. Serviciul se va realiza în program permanent.
Obligaţiile prestatorului cu privire la serviciul monitorizare sisteme antiefracţie şi intervenţie cu agenţi înarmaţi sunt:
- să deţină minimum trei echipaje de intervenţie specializate (minimum trei autoturisme), formate din cel puţin doi agenţi de securitate dotaţi cu armă de foc şi muniţie aferentă, cu bastoane de cauciuc sau tip tonfe, spray-uri iritant-lacrimogene, uniforme de serviciu cu însemnele distinctive ale societăţii de pază, mijloace de protecţie individuală (veste antiglonţ etc.) şi ecusoane de identificare cu fotografie;
- să instaleze fără niciun cost dispozitivele necesare conectării sistemelor de alarme existente la dispecerat, în vederea monitorizării (GPRS, butoane panică, senzori etc.), aceste dotări rămânând în custodia beneficiarului, pe toată perioada derulării contractului.
Se solicită furnizorilor preţul serviciului de pază şi transport valori, monitorizare sisteme de alarmare antiefracţie şi intervenţie rapidă, cu agenţi înarmaţi, precum şi eliminarea disfuncţionalităţilor echipamentelor tehnice, cu schimbare de piese. Data-limită de transmitere a propunerilor este 24.02.2017, iar data-limită de consultare, 3.03.2017. Orice persoană interesată are posibilitatea de a transmite oferta de preţ în vederea determinării valorii estimate, cu respectarea celor precizate în anunţ.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp