Primăria Mihail Kogălniceanu cumpără echipamente IT pentru elevii din localitate. Liceul va avea dotări de ultimă generație
Primăria Mihail Kogălniceanu cumpără echipamente IT pentru elevii din localitate. Liceul va avea dotări de
31 Mar, 2021 10:29
ZIUA de Constanta
2901
Marime text
Primăria comunei Mihail Kogălniceanu organizează o licitație pentru atriburiea contractului pentru îmbunătățirea infrastructurii educaționale TIC de pe raza comunei Mihail Kogălniceanu, județul Constanța.
Termenul limită pentru transmiterea ofertelor este 12 aprilie 2021. Valoarea estimată a contractelor este de 1.230.281,63 lei fără T.V.A., rezultată din însumarea valorilor estimate ale celor 2 loturi.
Cele două loturi sunt:
Lotul 1 – Furnizare 850 tablete școlare, cu abonament la internet pe o perioadă de minim 24 luni - 821.406 lei fără T.V.A.;
Lotul 2 – Dotarea Liceului Teoretic Mihail Kogălniceanu cu 32 laptopuri, 32 table interactive, 32 camere web, 18 camere videoconferință, 1 ecran de proiecție, 1 hard disk și 1 switch - 408.875,63 lei fără T.V.A.
Documente necesare
Documentele justificative care probează îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmează a fi prezentate, la solicitarea autorității/entității contractante doar ofertantului clasat pe primul loc în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluării ofertelor sunt:
- certificate constatatoare privind lipsa datoriilor restante, cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contribuțiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat etc.), valabile la momentul prezentării;
- cazierul judiciar al operatorului economic și al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control în cadrul acestuia, așa cum rezultă din certificatul constatator emis de ONRC / actul constitutiv, valabil la momentul prezentarii;
- după caz, documente prin care se demonstrează faptul că operatorul economic poate beneficia de derogările prevăzute la art. 166 alin. (2), art. 167 alin. (2), art. 171 din Legea 98/2016 privind achizițiile publice;
- alte documente edificatoare, după caz.
Responsabili licitație
Persoanele cu funcție de decizie din cadrul autorității/entității contractante cu privire la organizarea, derularea și finalizarea procedurii de atribuire sunt: Belu Ancuța Daniela – primar; Pandrea Daniel Ionel - viceprimar, consilier, Panfile Elena - secretar, Pariza Gabriela – inspector contabil, Boghiu Raluca – inspector asistent compartiment urbanism, Ghiță Liliana – Consilier Juridic, Gheorghe Elena – Inspector superior, Pariza Rodica – Referent contabilitate, Oprea Grațiela – furnizor servicii auxiliare achiziției, Consilieri Locali: Pandrea Daniel – Ionel, Petre Floriana, Turea Alexandru, Bogza Mihaita Ovidiu, Guraliuc Daniel, Caiali Zulchefir, Bursuc Lăcrămioara – Emilia, Panainte Toader, Puiu Constantin, Butcaru Sorin, Corbeanu Emilian, Sandu Adrian, Mureșan Valer-Iosif, Păunescu Monica-Ecaterina, Iorganda Hristu, Poliac Catalin, Cioancă Adela.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii