Primăria Mihail Kogălniceanu organizează licitație pentru asfaltarea drumurilor comunale din localitate
Primăria Mihail Kogălniceanu organizează licitație pentru asfaltarea drumurilor comunale din localitate
12 Aug, 2022 11:05
ZIUA de Constanta
1530
Marime text
Se organizează licitație pentru atribuirea contractului cu privire la noi asfaltări în comuna Mihail Kogălniceanu. Astfel, Primăria Mihail Kogălniceanu organizează o licitație pentru execuție lucrări în cadrul proiectului „Asfaltare drumuri comunale în localitatea Mihail Kogălniceanu, județul Constanța – Etapa I”.
Termenul limită pentru depunerea ofertelor este 24 august 2022, valoarea estimată fiind de 4.534.623,73 lei. Modalitatea de îndeplinire:
Se va completa DUAE în conformitate cu art. 193 alin. (1) din Legea nr. 98/2016, respectiv art. 202 alin. (1) din Legea 99/2016.
Documentele justificative care probează îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmează a fi prezentate, la solicitarea autorității/entității contractante doar ofertantului clasat pe primul loc în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluării ofertelor sunt:
- certificate constatatoare privind lipsa datoriilor restante, cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contribuțiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat etc.) la momentul prezentării;
- declarație pe propria răspundere privind îndeplinirea obligațiilor de plată a impozitelor, taxelor sau contribuțiilor la bugetul general consolidat datorate pentru sediile secundare sau punctele de lucru în conformitate cu prevederile art.165 alin.(3) din Legea nr.98/2016, cu modificarile și completările ulterioare.
- cazierul judiciar valabil al operatorului economic și al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control în cadrul acestuia, așa cum rezultă din certificatul constatator emis de ONRC / actul constitutiv, valabil la momentul prezentarii;
- cazier fiscal al operatorului economic;
- după caz, documente prin care se demonstrează faptul că operatorul economic poate beneficia de derogările prevăzute la art. 166 alin. (2), art. 167 alin. (2), art. 171 din Legea 98/2016 privind achizițiile publice;
- alte documente edificatoare, după caz.
Persoanele cu funcție de decizie din cadrul autorității/entității contractante cu privire la organizarea, derularea și finalizarea procedurii de atribuire sunt:
Belu Ancuta Daniela – primar; Pandrea Daniel Ionel - viceprimar, consilier, Panfile Elena – secretar general, Pariza Gabriela – inspector contabil, Filip Oana - Inspector asistent, Responsabil achizitii publice, Ghita Liliana - consilier juridic, Gheorghe Elena - inspector superior, Pariza Rodica - referent contabilitate, Oprea Stelian Daniel – furnizor servicii auxiliare achizitiei, consultant achizitii, Consilieri Locali: Petre Floriana, Turea Alexandru, Bogza Mihaita Ovidiu, Bursuc Lacramioara, Panainte Toader, Puiu Constantin, Sandu Adrian, Guraliuc Daniel, Caiali Zulchefir, Butcaru Sorin, Corbeanu Emilian, Muresan Valer-Iosif, Paunescu Monica-Ecaterina, Iorganda Hristu, Poliac Catalin, Cioanca Adela.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii