Primăria Tuzla, județul Constanța, organizează licitația pentru achiziția de mobilier școlar și echipamente digitale
Primăria Tuzla, județul Constanța, organizează licitația pentru achiziția de mobilier școlar și echipamente
14 Apr, 2024 13:30
ZIUA de Constanta
762
Marime text
Primăria Tuzla, județul Constanța, organizează două licitații, în cadrul proiectului „Dotarea cu mobilier, materiale didactice si echipamente digitale a unitatilor de invatamant preuniversitar din comuna Tuzla, judetul Constanta”.
Una vizează mobilier școlar și mobilier grădiniță, suma estimată fiind de 439.485,72 lei, iar a doua vizează echipamente digitale, valoarea aproximativă a achiziției fiind estimată la 607.438,37 lei. Ambele licitații au ca termen 24.04.2024, când va fi organizată procedura.
Documentele justificative care probează îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmează a fi prezentate, la solicitarea autorității contractante doar de catre ofertantul clasat pe primul loc în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluării ofertelor, sunt:
- certificate constatatoare privind lipsa datoriilor restante, cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contribuțiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat etc.) la momentul prezentării; operatorul economic prezintă pentru sediul principal documente din care să reiasă neîncadrarea în prevederile art. 165 alin. (1) din Legea nr.98/2016, iar pentru sediile secundare/ punctele de lucru, o declaraţie pe propria răspundere privind îndeplinirea obligaţiilor de plată a impozitelor, taxelor sau contribuţiilor la bugetul general consolidat datorate;
- cazierul judiciar al operatorului economic și al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control în cadrul acestuia, așa cum rezultă din certificatul constatator emis de ONRC / actul constitutiv;
- după caz, documente prin care se demonstrează faptul că operatorul economic poate beneficia de derogările prevăzute la art. 166 alin. (2), art. 167 alin. (2), art. 171 din Legea 98/2016 privind achizițiile publice;
- alte documente edificatoare, după caz.
Persoanele cu funcție de decizie din cadrul autorității contractante cu privire la organizarea, derularea și finalizarea procedurii de atribuire sunt: Resit Taner – primar, Moisei Ion – viceprimar, Borcan Daniela Alina – secretar general, Zevri Saber – administrator public; Consilieri locali: Pirvu Pirvu, Ban Constantin, Baluta Gheorghe, Barbu Stefanel, Berghila Marian, Alis Osman Amdi, Buzoiu Flaviu, Dicu Bogdan Cristian, Dumitru Anghel, Dolana Petruta, Hinza Dumitru, Stoica Daniela, Vitalia Cristian Stefan, Sirbu Adrian, Dogaru Catalin.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Primăria Tuzla, județul Constanța, contract pentru efectuarea de audit energetic! Iată cine se va ocupa
Una vizează mobilier școlar și mobilier grădiniță, suma estimată fiind de 439.485,72 lei, iar a doua vizează echipamente digitale, valoarea aproximativă a achiziției fiind estimată la 607.438,37 lei. Ambele licitații au ca termen 24.04.2024, când va fi organizată procedura.
Documentele justificative care probează îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmează a fi prezentate, la solicitarea autorității contractante doar de catre ofertantul clasat pe primul loc în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluării ofertelor, sunt:
- certificate constatatoare privind lipsa datoriilor restante, cu privire la plata impozitelor, taxelor sau a contribuțiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat etc.) la momentul prezentării; operatorul economic prezintă pentru sediul principal documente din care să reiasă neîncadrarea în prevederile art. 165 alin. (1) din Legea nr.98/2016, iar pentru sediile secundare/ punctele de lucru, o declaraţie pe propria răspundere privind îndeplinirea obligaţiilor de plată a impozitelor, taxelor sau contribuţiilor la bugetul general consolidat datorate;
- cazierul judiciar al operatorului economic și al membrilor organului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control în cadrul acestuia, așa cum rezultă din certificatul constatator emis de ONRC / actul constitutiv;
- după caz, documente prin care se demonstrează faptul că operatorul economic poate beneficia de derogările prevăzute la art. 166 alin. (2), art. 167 alin. (2), art. 171 din Legea 98/2016 privind achizițiile publice;
- alte documente edificatoare, după caz.
Persoanele cu funcție de decizie din cadrul autorității contractante cu privire la organizarea, derularea și finalizarea procedurii de atribuire sunt: Resit Taner – primar, Moisei Ion – viceprimar, Borcan Daniela Alina – secretar general, Zevri Saber – administrator public; Consilieri locali: Pirvu Pirvu, Ban Constantin, Baluta Gheorghe, Barbu Stefanel, Berghila Marian, Alis Osman Amdi, Buzoiu Flaviu, Dicu Bogdan Cristian, Dumitru Anghel, Dolana Petruta, Hinza Dumitru, Stoica Daniela, Vitalia Cristian Stefan, Sirbu Adrian, Dogaru Catalin.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Primăria Tuzla, județul Constanța, contract pentru efectuarea de audit energetic! Iată cine se va ocupa
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii