Proiectul de hotărâre pentru delegarea gestiunii serviciului de iluminat public din municipiul Constanța, în consultare publică
Proiectul de hotărâre pentru delegarea gestiunii serviciului de iluminat public din municipiul Constanța, în
03 Oct, 2022 13:43
ZIUA de Constanta
1244
Marime text
Primăria municipiului Constanța a lansat în transparenţă decizională a procesului de elaborare a proiectului de hotărâre privind aprobarea documentației pentru delegarea gestiunii serviciului de iluminat public din municipiul Constanța.
Documentaţia aferentă proiectului de hotărâre include:
• Referat de aprobare privind aprobarea documentației pentru delegarea gestiunii serviciului de iluminat public din municipiul Constanța;
• Raport de specialitate privind aprobarea documentației pentru delegarea gestiunii serviciului de iluminat public din municipiul Constanța;
• Proiect de hotărâre privind aprobarea documentației pentru delegarea gestiunii serviciului de iluminat public din municipiul Constanța (Studiul de oportunitate în vederea determinării formei de gestiune a serviciului de iluminat public în municipiul Constanța şi Raportul de audit energetic şi luminotehnic al sistemului de iluminat public pentru obiectivul de investiţii, anexă la Studiul de oportunitate, Regulamentul serviciului de iluminat public din municipiul Constanța, Caietul de sarcini al serviciului de iluminat public în municipiul Constanța și Contractul-cadru de delegare a gestiunii serviciului de iluminat public din municipiul Constanța).
• Studiul de oportunitate în vederea determinării formei de gestiune a serviciului de iluminat public în municipiul Constanța şi Raportul de audit energetic şi luminotehnic al sistemului de iluminat public pentru obiectivul de investiţii, anexă la Studiul de oportunitate;
• Regulamentul serviciului de iluminat public din municipiul Constanța;
• Caietul de sarcini al serviciului de iluminat public în municipiul Constanța;
• Contractul-cadru de delegare a gestiunii serviciului de iluminat public din municipiul Constanța.
Documentaţia poate fi consultată în secțiunea „documente", pe pagina de internet a Primăriei Constanța, la sediul Primăriei municipiului Constanța sau se poate obţine în copie, pe bază de cerere depusă la Biroul iluminat public din cadrul Direcției generale gestionare servicii publice, situat în Constanța, str. Ștefan Mihăileanu nr. 10.
Constănțenii pot depune propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de hotărâre supus procedurii de transparenţă decizională până la data de 13.10.2022, astfel: prin poștă, la sediul Primăriei municipiului Constanța, Direcția generală gestionare servicii publice, Birou iluminat public din strada Ștefan Mihăileanu nr. 10 sau prin email, la adresa: iluminat@primaria-constanta.ro.
Materialele transmise vor purta mențiunea: „Propuneri pentru proiectul de hotărâre privind aprobarea documentației pentru delegarea gestiunii serviciului de iluminat public din municipiul Constanța (Studiul de oportunitate în vederea determinării formei de gestiune a serviciului de iluminat public în municipiul Constanța şi Raportul de audit energetic şi luminotehnic al sistemului de iluminat public pentru obiectivul de investiţii, anexă la Studiul de oportunitate, Regulamentul serviciului de iluminat public din municipiul Constanța, Caietul de sarcini al serviciului de iluminat public în municipiul Constanța și Contractul-cadru de delegare a gestiunii serviciului de iluminat public din municipiul Constanța)”.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii