Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
16:14 22 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Proiectul, depus la APM Constanța Primăria Medgidia va investi într-un ansamblu mixt cu funcțiunea predominantă de educație (DOCUMENT)

ro

08 May, 2024 10:53 709 Marime text
  • Primăria Medgidia intenționează să realizeze un ansamblu mixt cu funcțiunea predominantă de educație (învățământ preșcolar și primar). 
  • Conform Certificatului de urbanism nr. 197 din 26.10.2023, terenul care face obiectul prezentului proiect (și care generează PUZ) este amplasat în intravilanul municipiului Medgidia, se află în domeniul privat al municipiului Medgidia și are categoria de folosință “curți-construcții”.
  • Pentru construcții ce înglobează spații cu diferite destinații, pentru care există norme diferite de dimensionare a parcajelor, vor fi luate în considerare cele care prevăd un număr mai mare de locuri de parcare.
 
Municipiul Medgidia a depus la APM Constanța  Plan Urbanistic Zonal  (Puz)  - reglementare și instituire subzonă de educație, sport, agrement și dotări.
 
Prin prezentul proiect, se dorește creșterea calității zonei în care acesta va fi amplasat prin crearea unui punct de atractie atât pentru localnici, cât și pentru localitățile învecinate. Beneficiarul investiției dorește realizarea unui ansamblu mixt cu funcțiunea predominantă de educație (învățământ preșcolar și primar). Având în vedere poziția amplasamentului într-o zonă cu precădere industriala, se dorește diversificarea acesteia prin crearea de noi funcțiuni: pe lângă cea principală, se propun funcțiuni ce pot fi considerate conexe: dotări pentru sănătate (creșe și instituții de îngrijire a copiilor), social-culturale, servicii publice și administrative, sport, agrement, spații verzi (recreere, parc).
 
În prezent terenul studiat este liber de construcții, cu excepția unor anexe gospodărești improvizate (fără acte). Zona adiacentă acestor terenuri este ocupată de dotări publice și servicii de interes general, locuințe în blocuri P+1-4, terenuri agricole, etc. Pentru a continua evoluția și dezvoltarea zonei, se propune diversificarea funcțiunilor si integrarea terenului/terenurilor studiate prin P.U.Z., în zone de reglementare care să permită dezvoltarea de noi funcțiuni legate de învățământ / sănătate (grădinițe, școli, creșe), social-culturale, servicii publice și administrative, sport, agrement, spații verzi (recreere, parc).

Conform Certificatului de urbanism nr. 197 din 26.10.2023, terenul care face obiectul prezentului proiect (și care generează PUZ) este amplasat în intravilanul municipiului Medgidia, se află în domeniul privat al municipiului Medgidia și are categoria de folosință “curți-construcții”.
 
Terenul este liber de construcții, are o suprafață de 20.000 mp și este identificat cu nr. cad./CF 111164. Accesul la teren se poate realiza din trei laturi – strada Vîlcelelor (est), strada Dezrobirii (sud) și De 1856 tr. 1 (vest). În temeiul reglementărilor Documentatiei de Urbanism al RLU, faza PUG, aprobata prin Hotararile Consiliului Local nr. 13/2000, 40/2011, 4/2013, 45/2013, 34/2016 si 98/2018, imobilul este situat în U.T.R. N2.
 
 
Accesul rutier si pietonal la zona studiată se vor face din trei laturi - str. Vîlcelelor (est), str. Dezrobirii (sud) si De 1856 tr. 1 (vest). De asemenea, este propusă o stradă în zona de nord a sitului, ce se va racorda la trama stradală existentă.
Se vor amenaja spații de parcare, numărul necesar de locuri fiind calculat pentru fiecare functiune în parte:
- pentru instituții de învățământ (grădinițe, școli): 3 - 4 locuri de parcare la 12 cadre didactice.

- pentru dotări sanatate (creșe, îngrijire copii): 1 loc de parcare la  10 persoane angajate.
- pentru social-cultural: 1 loc de parcare la 50 mp spațiu epunere;
- 1 loc de parcare la 10-20 locuri in sala
- pentru servicii publice si administrative: 1 loc de parcare la 10-40 angajați;
- un spor de 20% pentru invitați;
- pentru agrement: 1 loc de parcare la 10-30 persoane.
- 1 loc de parcare la 3-10 membri club (pentru cluburi),
- pentru sport: 1 loc de parcare la 5-20 locuri (pentru complexuri sportive, sali antrenament, sali de competitii sportive);
- pentru stadioane, patinoare, poligoane, popicarii. 1 loc de parcare la 30 de personae

- 1-3 locuri de parcare pentru autocare.
 
Pentru construcții ce înglobează spații cu diferite destinații, pentru care există norme diferite de dimensionare a parcajelor, vor fi luate în considerare cele care prevăd un număr mai mare de locuri de parcare.
  
Beneficiarul investiției dorește realizarea unui ansamblu mixt cu funcțiunea predominantă de educație (învățământ preșcolar și primar). Având în vedere poziția amplasamentului într-o zonă cu precădere industrială, se dorește diversificarea acesteia prin crearea de noi funcțiuni: pe lângă cea principală, se propun funcțiuni ce pot fi considerate conexe: dotări pentru sănătate (creșe și instituții de îngrijire a copiilor), social-culturale, servicii publice și administrative, sport, agrement, spații verzi (recreere, parc)
 
PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
 
În secțiunea Documente puteți consulta proiectul depus la APM Constanța de Primăria Medgidia.
 
Citește și:

 
Cumpărări directe: Spectre Fit Concept SRL din Constanța va asigura dirigenția de șantier pentru reabilitarea energetică a Liceului Tehnologic „Dragomir Hurmuzescu“ din Medgidia (DOCUMENT)
 
 
Cumpărări directe Constanța: Primăria Medgidia, licitație deschisă pentru servicii de asistență și dezvoltare programe software (DOCUMENT)
 
Licitații Constanța: Primăria Medgidia cumpără mobilier școlar, materiale didactice și echipamente cu peste 730.000 de euro (DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii