Rapoarte de activitate. Probleme ridicate de constănţeni în audienţele consilierului municipal PNL Adriana Câmpeanu
Rapoarte de activitate. Probleme ridicate de constănţeni în audienţele consilierului municipal PNL Adriana
03 Aug, 2019 00:00
ZIUA de Constanta
2150
Marime text
În conformitate cu prevederile art. 51, alin. 4 din Legea nr. 215/2001, cu modificările şi completările ulterioare, aleşii locali şi judeţeni au început să-şi publice rapoartele de activitate. Astăzi, vă prezentăm raportul de activitate al consilierului local municipal PNL Adriana Câmpeanu.
„Cred că este foarte important ca oamenii care ne-au ales să ştie ce am făcut într-un an de mandat. Poate exemplul meu va fi urmat în al 12-lea ceas şi de primarul Constanţei şi de cei doi viceprimari care nu au catadicsit până acum să le spună oamenilor ce au făcut”, apreciază consilierul PNL.
Potrivit raportului de activitate, Câmpeanu spune că în relaţia cu cetăţenii a organizat săptămânal audienţe la sediul Partidului Naţional Liberal Constanţa, sediul din b-dul Ferdinand nr.49, în fiecare miercuri, între orele 17-19, iar în urma solicitărilor cetăţenilor a făcut interpelări.
„Problematica a fost: posibilitatea de a obţine bilete de tratament de la Casa Judeţeană de Pensii, referitor la obţinerea formularelor pentru cardul european de sănătate, privitor la scutirea de impozite pentru beneficiarii legilor speciale. Cu toate că mare parte din probleme nu erau de competenţa mea în calitate de ales local, am încercat să îndrum cetăţenii către serviciile competenţe conducerii. Alte probleme, mai ales ale cetăţenilor care locuiesc în zona centrală: canalizările subdimensionate, parcările insuficiente stadiul unor dosare de repartiţie în blocurile din cartierul Henri Coandă - am cerut lămuriri la RADPP”, notează Câmpeanu în raportul de activitate.
În altă ordine de idei, Adriana Câmpeanu a fost co-iniţiator al unor proiecte de hotărâri: proiect de hotărâre privind desemnarea reprezentanţilor Consiliului Local al Municipiului Constanţa în consiliile de administraţie şi comisiile pentru evaluarea calităţii în unităţile de învăţământ postuniversitar din municipiul Constanţa; proiect de hotărâre privind modificarea HCL nr.55/2018 pentru aprobarea reţelei unităţilor de învăţământ din municipiul Constanţa pentru anul şcolar 2018-2019 sau proiect de hotărâre privind modificarea HCL nr.55/2018 privind aprobarea reţelei unităţilor de învăţământ din municipiul Constanţa pentru anul 2018-2019”.
Alesul municipal a depus şi interpelări, către Inspectoratul Şcolar Judeţean - privind numărul de locuri alocat învăţământului profesional dual şi profesional clasic în unităţile de învăţământ din judeţul Constanţa în ciclul şcolar 2017-2019, către Direcţia de Asistenţă Socială - expertize sociale şi acordarea de ajutor de urgenţă pentru Mustafa Omer Ali, dar şi amendamente la proiectul de hotărâre privind regulamentul de organizare şi desfăşurare a concursului/examenului pentru ocuparea funcţiilor specific comitetului director al Spitalului Clinic de Boli infecţioase, şi anume adăugarea în comisia de concurs a doi reprezentanţi ai Consiliului Local şi a unui reprezentant al DSPJ Constanţa, atât pentru comisia de concurs a directorului medical, cât şi pentru directorul financiar contabil.
„Pentru înscrierea la concurs, la criteriile specifice am adăugat condiţia de a avea curs de management, manager sanitar, manager de proiect - orice formă de formare inclusiv master”, precizează Câmpeanu în raportul de activitate.
„Cred că este foarte important ca oamenii care ne-au ales să ştie ce am făcut într-un an de mandat. Poate exemplul meu va fi urmat în al 12-lea ceas şi de primarul Constanţei şi de cei doi viceprimari care nu au catadicsit până acum să le spună oamenilor ce au făcut”, apreciază consilierul PNL.
Potrivit raportului de activitate, Câmpeanu spune că în relaţia cu cetăţenii a organizat săptămânal audienţe la sediul Partidului Naţional Liberal Constanţa, sediul din b-dul Ferdinand nr.49, în fiecare miercuri, între orele 17-19, iar în urma solicitărilor cetăţenilor a făcut interpelări.
„Problematica a fost: posibilitatea de a obţine bilete de tratament de la Casa Judeţeană de Pensii, referitor la obţinerea formularelor pentru cardul european de sănătate, privitor la scutirea de impozite pentru beneficiarii legilor speciale. Cu toate că mare parte din probleme nu erau de competenţa mea în calitate de ales local, am încercat să îndrum cetăţenii către serviciile competenţe conducerii. Alte probleme, mai ales ale cetăţenilor care locuiesc în zona centrală: canalizările subdimensionate, parcările insuficiente stadiul unor dosare de repartiţie în blocurile din cartierul Henri Coandă - am cerut lămuriri la RADPP”, notează Câmpeanu în raportul de activitate.
În altă ordine de idei, Adriana Câmpeanu a fost co-iniţiator al unor proiecte de hotărâri: proiect de hotărâre privind desemnarea reprezentanţilor Consiliului Local al Municipiului Constanţa în consiliile de administraţie şi comisiile pentru evaluarea calităţii în unităţile de învăţământ postuniversitar din municipiul Constanţa; proiect de hotărâre privind modificarea HCL nr.55/2018 pentru aprobarea reţelei unităţilor de învăţământ din municipiul Constanţa pentru anul şcolar 2018-2019 sau proiect de hotărâre privind modificarea HCL nr.55/2018 privind aprobarea reţelei unităţilor de învăţământ din municipiul Constanţa pentru anul 2018-2019”.
Alesul municipal a depus şi interpelări, către Inspectoratul Şcolar Judeţean - privind numărul de locuri alocat învăţământului profesional dual şi profesional clasic în unităţile de învăţământ din judeţul Constanţa în ciclul şcolar 2017-2019, către Direcţia de Asistenţă Socială - expertize sociale şi acordarea de ajutor de urgenţă pentru Mustafa Omer Ali, dar şi amendamente la proiectul de hotărâre privind regulamentul de organizare şi desfăşurare a concursului/examenului pentru ocuparea funcţiilor specific comitetului director al Spitalului Clinic de Boli infecţioase, şi anume adăugarea în comisia de concurs a doi reprezentanţi ai Consiliului Local şi a unui reprezentant al DSPJ Constanţa, atât pentru comisia de concurs a directorului medical, cât şi pentru directorul financiar contabil.
„Pentru înscrierea la concurs, la criteriile specifice am adăugat condiţia de a avea curs de management, manager sanitar, manager de proiect - orice formă de formare inclusiv master”, precizează Câmpeanu în raportul de activitate.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii