S-a lansat aplicaţia prin care puteţi face sesizări şi reclamaţii către municipalitatea Constanţa Vă puteţi conecta şi prin intermediul conturilor de Facebook sau SPIT (galerie foto)
S-a lansat aplicaţia prin care puteţi face sesizări şi reclamaţii către municipalitatea Constanţa: Vă puteţi
14 Oct, 2017 00:00
ZIUA de Constanta
8524
Marime text
Primăria Constanţa a lansat o aplicaţie online prin intermediul căreia constănţenii vor putea face sesizări şi reclamaţii. Aplicaţia a fost testată timp de două săptămâni, este gratuită şi acum este disponibilă tuturor deţinătorilor de smartphone-uri.
Primarul Decebal Făgădău a explicat că scopul aplicaţiei este preluarea sesizărilor şi direcţionarea lor către instituţia ce are competenţă pentru soluţionarea acestora. Aplicaţia „Sesizări Constanţa“ poate fi descărcată din Google Play şi din App Store, permite ataşarea de fotografii, iar utilizatorii se pot conecta şi prin contul de Facebook.
Reclamantul va putea urmări în timp real care este stadiul soluţionării reclamaţiei sale. Constănţenii au la dispoziţie şase domenii pentru sesizări: dotări urbane, drumuri publice, igiena publică, spaţii verzi, câini fără stăpân şi iluminat public.
Evident, pentru cei mai tradiţionalişti, rămâne în vigoare şi sistemul clasic de reclamaţii, pe adresa de mail a Primăriei.
Primarul Constanţei face, pe această cale, un apel la răbdare din partea concetăţenilor, deoarece sesizările, care sunt aşteptate în număr foarte mare, nu vor putea fi rezolvate peste noapte.
Aplicaţia face parte din conceptul smart city, alături de altele, care sunt la stadiul de test. „Anul acesta, testăm tot felul de soluţii, tehnologii, produse. Până în momentul de faţă, am testat aplicaţii legate de catalogul electronic, parcare inteligentă, iluminat inteligent, supraveghere video, anunţuri publice, staţie de încărcare electrică. Avem în teste în momentul de faţă o semaforizare inteligentă, la fel cum au toate oraşele mari ale României. Suntem puţin în urma altor centre urbane mai dezvoltate din acest punct de vedere, dar încercăm să accelerăm procesul de actualizare din punct de vedere tehnologic a Constanţei“, a declarat primarul.
Adrian Drăgan, creatorul aplicaţiei, a adăugat că aplicaţia poate fi accesată şi prin intermediul contului de la SPIT. Drăgan a mai spus că aplicaţia poate fi îmbunătăţită, tocmai de aceea se lucrează la ea în continuare.
Primarul Decebal Făgădău a explicat că scopul aplicaţiei este preluarea sesizărilor şi direcţionarea lor către instituţia ce are competenţă pentru soluţionarea acestora. Aplicaţia „Sesizări Constanţa“ poate fi descărcată din Google Play şi din App Store, permite ataşarea de fotografii, iar utilizatorii se pot conecta şi prin contul de Facebook.
Reclamantul va putea urmări în timp real care este stadiul soluţionării reclamaţiei sale. Constănţenii au la dispoziţie şase domenii pentru sesizări: dotări urbane, drumuri publice, igiena publică, spaţii verzi, câini fără stăpân şi iluminat public.
Evident, pentru cei mai tradiţionalişti, rămâne în vigoare şi sistemul clasic de reclamaţii, pe adresa de mail a Primăriei.
Primarul Constanţei face, pe această cale, un apel la răbdare din partea concetăţenilor, deoarece sesizările, care sunt aşteptate în număr foarte mare, nu vor putea fi rezolvate peste noapte.
Aplicaţia face parte din conceptul smart city, alături de altele, care sunt la stadiul de test. „Anul acesta, testăm tot felul de soluţii, tehnologii, produse. Până în momentul de faţă, am testat aplicaţii legate de catalogul electronic, parcare inteligentă, iluminat inteligent, supraveghere video, anunţuri publice, staţie de încărcare electrică. Avem în teste în momentul de faţă o semaforizare inteligentă, la fel cum au toate oraşele mari ale României. Suntem puţin în urma altor centre urbane mai dezvoltate din acest punct de vedere, dar încercăm să accelerăm procesul de actualizare din punct de vedere tehnologic a Constanţei“, a declarat primarul.
Adrian Drăgan, creatorul aplicaţiei, a adăugat că aplicaţia poate fi accesată şi prin intermediul contului de la SPIT. Drăgan a mai spus că aplicaţia poate fi îmbunătăţită, tocmai de aceea se lucrează la ea în continuare.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii