Se caută administrator public al judeţului Palaz şi Donţu, reprezentanţii CJC în comisia de concurs!
Se caută administrator public al judeţului: Palaz şi Donţu, reprezentanţii CJC în comisia de concurs!
25 May, 2017 00:00
ZIUA de Constanta
3406
Marime text
Consiliul Judeţean Constanţa organizează, în perioada 19.06.2017 - 21.06.2017, concurs de recrutare pentru ocuparea unei funcţii contractuale de conducere vacante de administrator public. Potrivit anunţului CJC, scopul principal al postului este eficientizarea managementului în administraţia publică locală prin organizarea, coordonarea şi gestionarea activităţii aparatului de specialitate al Consiliului Judeţean şi/sau a serviciilor publice de interes judeţean, conform contractului de management.
Cei interesaţi să participe la concurs trebuie să aibă studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul economic, administrativ, juridic, tehnic; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: minimum nouă ani şi experienţă minimum cinci ani în funcţii de conducere, din care cel puţin doi ani în cadrul unei instituţii publice, dar şi perfecţionări cum ar fi studii postuniversitare sau de masterat în domeniul managementului, administraţiei publice sau în specialitatea studiilor absolvite. Totodată, candidaţii trebuie să aibă şi cunoştinţe de operare pe calculator - nivel mediu şi capacitate de exprimare (scris, vorbit, citit) în cel puţin o limbă de circulaţie internaţională.
Candidatul ideal trebuie să deţină şi abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare, precum: organizare şi coordonare, analiză şi sinteză, planificare şi acţiune strategică, control şi depistare a deficienţelor, rezolvarea eficientă a obiectivelor şi a problemelor, excelentă comunicare orală şi scrisă, lucru eficient în echipă, atât ca lider, cât şi ca membru al acesteia, bună capacitate de relaţionare cu superiorii, colegii, subordonaţii şi publicul general, bune abilităţi în gestionarea resurselor umane, capacitate de consiliere şi îndrumare, abilităţi de mediere şi negociere şi capacităţi de gestionarea eficientă a resurselor alocate.
Printre atribuţiile postului, regăsim: coordonarea aparatul de specialitate al Consiliului Judeţean, potrivit delegării de competenţă; coordonarea serviciilor publice de interes judeţean prestate prin intermediul aparatului de specialitate şi/sau prin intermediul organismelor prestatoare de servicii publice şi de utilitate publică de interes judeţean, potrivit delegării de atribuţii; să propună soluţii pentru îmbunătăţirea funcţionării aparatului de specialitate al Consiliului Judeţean; să urmărească rezolvarea de către structurile din cadrul Consiliului Judeţean a sarcinilor rezultate din corespondenţa repartizată, să reprezinte instituţia la diferite evenimente, în baza delegării de către preşedintele Consiliului Judeţean, să coordoneze proiectele Consiliului Judeţean cu finanţare din fonduri nerambursabile de la bugetul local, de la bugetul de stat sau din alte surse; să coordoneze activitatea privind promovarea şi implementarea proiectelor cu finanţare din fonduri nerambursabile, de la bugetul local, de la bugetul de stat sau din alte surse, potrivit delegării de atribuţii.
Administratorul judeţului poate exercita, prin delegare, atribuţiile de ordonator principal de credite şi trebuie să asigure gestionarea şi utilizarea eficientă a bunurilor aflate în proprietatea publică şi privată a judeţului. Limitele de competenţă sunt stabilite de preşedintele Consiliului Judeţean. Menţionăm că anunţul privind recrutarea administratorului public a fost publicat şi în Monitorul Oficial partea III-a nr.704 din 24.05.3017.
Pe site-ul administraţiei judeţene a fost publicată şi bibliografia pentru concursul de ocupare a funcţiei contractuale de conducere vacante de administrator public. Candidaţii au de studiat: Legea nr. 215 / 2001 a administraţiei publice locale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare; Legea nr.188/1999 privind statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare; Legea nr. 7/2004 privind codul de conduită a funcţionarilor publici, republicată; Legea nr. 477 din 8 noiembrie 2004 privind codul de conduită a personalului contractual din autorităţile şi instituţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare; Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare; Legea nr. 82/1991 a contabilităţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare etc.
În ultima şedinţă de Consiliu Judeţean, consilierii i-au desemnat pe vicepreşedintele CJ Claudiu Palaz şi pe consilierul judeţean Gheorghe Donţu să facă parte din comisia de concurs, iar pe vicepreşedintele Daniel Learciu şi pe consilierul judeţean Adrian Bereş, din comisia de soluţionare a contestaţiilor, în vederea ocupării funcţiei de administrator public la nivelul judeţului Constanţa.
Cei interesaţi să participe la concurs trebuie să aibă studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul economic, administrativ, juridic, tehnic; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: minimum nouă ani şi experienţă minimum cinci ani în funcţii de conducere, din care cel puţin doi ani în cadrul unei instituţii publice, dar şi perfecţionări cum ar fi studii postuniversitare sau de masterat în domeniul managementului, administraţiei publice sau în specialitatea studiilor absolvite. Totodată, candidaţii trebuie să aibă şi cunoştinţe de operare pe calculator - nivel mediu şi capacitate de exprimare (scris, vorbit, citit) în cel puţin o limbă de circulaţie internaţională.
Candidatul ideal trebuie să deţină şi abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare, precum: organizare şi coordonare, analiză şi sinteză, planificare şi acţiune strategică, control şi depistare a deficienţelor, rezolvarea eficientă a obiectivelor şi a problemelor, excelentă comunicare orală şi scrisă, lucru eficient în echipă, atât ca lider, cât şi ca membru al acesteia, bună capacitate de relaţionare cu superiorii, colegii, subordonaţii şi publicul general, bune abilităţi în gestionarea resurselor umane, capacitate de consiliere şi îndrumare, abilităţi de mediere şi negociere şi capacităţi de gestionarea eficientă a resurselor alocate.
Printre atribuţiile postului, regăsim: coordonarea aparatul de specialitate al Consiliului Judeţean, potrivit delegării de competenţă; coordonarea serviciilor publice de interes judeţean prestate prin intermediul aparatului de specialitate şi/sau prin intermediul organismelor prestatoare de servicii publice şi de utilitate publică de interes judeţean, potrivit delegării de atribuţii; să propună soluţii pentru îmbunătăţirea funcţionării aparatului de specialitate al Consiliului Judeţean; să urmărească rezolvarea de către structurile din cadrul Consiliului Judeţean a sarcinilor rezultate din corespondenţa repartizată, să reprezinte instituţia la diferite evenimente, în baza delegării de către preşedintele Consiliului Judeţean, să coordoneze proiectele Consiliului Judeţean cu finanţare din fonduri nerambursabile de la bugetul local, de la bugetul de stat sau din alte surse; să coordoneze activitatea privind promovarea şi implementarea proiectelor cu finanţare din fonduri nerambursabile, de la bugetul local, de la bugetul de stat sau din alte surse, potrivit delegării de atribuţii.
Administratorul judeţului poate exercita, prin delegare, atribuţiile de ordonator principal de credite şi trebuie să asigure gestionarea şi utilizarea eficientă a bunurilor aflate în proprietatea publică şi privată a judeţului. Limitele de competenţă sunt stabilite de preşedintele Consiliului Judeţean. Menţionăm că anunţul privind recrutarea administratorului public a fost publicat şi în Monitorul Oficial partea III-a nr.704 din 24.05.3017.
Pe site-ul administraţiei judeţene a fost publicată şi bibliografia pentru concursul de ocupare a funcţiei contractuale de conducere vacante de administrator public. Candidaţii au de studiat: Legea nr. 215 / 2001 a administraţiei publice locale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare; Legea nr.188/1999 privind statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare; Legea nr. 7/2004 privind codul de conduită a funcţionarilor publici, republicată; Legea nr. 477 din 8 noiembrie 2004 privind codul de conduită a personalului contractual din autorităţile şi instituţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare; Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare; Legea nr. 82/1991 a contabilităţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare etc.
În ultima şedinţă de Consiliu Judeţean, consilierii i-au desemnat pe vicepreşedintele CJ Claudiu Palaz şi pe consilierul judeţean Gheorghe Donţu să facă parte din comisia de concurs, iar pe vicepreşedintele Daniel Learciu şi pe consilierul judeţean Adrian Bereş, din comisia de soluţionare a contestaţiilor, în vederea ocupării funcţiei de administrator public la nivelul judeţului Constanţa.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii