Se înființează un număr de 4 compartimente Direcția de Evidență a Persoanelor Constanţa îşi modifică organigrama (DOCUMENT)
Se înființează un număr de 4 compartimente : Direcția de Evidență a Persoanelor Constanţa îşi modifică
27 Aug, 2024 17:00
ZIUA de Constanta
3085
Marime text
- Ordinea de zi al sedinței ordinare a Consiliului Județean Constanța din data de 29.08.2024, a fost suplimentată cu proiectul de hotărâre nr.180/26.08.2024 privind aprobarea Organigramei, Statului de funcții și Regulamentului de Organizare și Funcționare pentru Direcția Generală de Evidență a Persoanelor Constanța
- DGEP Constanța a solicitat modificarea și aprobarea Organigramei, Statului de funcții și Regulamentului de Organizare și Funcționare în conformitate cu prevederile Legii nr. 296/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare pentru asigurarea sustenabilității financiare
- Direcția are aprobat un număr de 51 de posturi, conform Hotărârii Consiliului Județean Constanța nr. 202/ 19.06.2018
- Se înființează un număr de 4 compartimente prin desființarea Serviciului de Evidență a Persoanelor și Serviciului Stare Civilă ca urmare a reorganizării, cu repartizarea celor 27 de posturi
Ordinea de zi al sedinței ordinare a Consiliului Județean Constanța din data de 29.08.2024, ora 10.00, convocată legal prin dispoziția nr.537/23.08.2024 a fost suplimentată cu proiectul de hotărâre nr.180/26.08.2024 privind aprobarea Organigramei, Statului de funcții și Regulamentului de Organizare și Funcționare pentru Direcția Generală de Evidență a Persoanelor Constanța, vezi secțiunea „documente”.
Potrivit proiectului, DGEP Constanța a solicitat modificarea și aprobarea Organigramei, Statului de funcții și Regulamentului de Organizare și Funcționare în conformitate cu prevederile Legii nr. 296/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare pentru asigurarea sustenabilității financiare
Direcția are aprobat un număr de 51 de posturi, conform Hotărârii Consiliului Județean Constanța nr. 202/ 19.06.2018.
Având în vedere prevederile Legii 296/2023 conform căreia pentru constituirea unui serviciu este necesar un număr de minimum 10 posturi de execuție și art.XXII alin.(1) conform căruia numărul total al funcțiilor publice de conducere din cadrul autorității sau instituției publice este de maximum 8% din numărul total al posturilor aprobate, Direcția Generală de Evidență a Persoanelor Constanța se va reorganiza astfel:
Serviciul Financiar - Contabilitate se reorganizează prin majorare numărului de posturi de la 8 la 11, din care funcții publice de conducere - 1, funcții publice de executie și o funcție contractuală - 9 prin preluarea celor 2 funcții publice de execuție de la Compartimentul Resurse Umane și a funcției contractuale de execuție de Arhivar din cadrul Serviciului Relații Publice și Achizitii, în subordinea directă a Directorului Executiv, devenind Serviciul Financiar Contabilitate - Resurse Umane.
Serviciul Relații Publice și Achiziții se reorganizează prin majorarea numărului de posturi de la 8 la 11, din care o functie publică de conducere, 8 funcții publice de executie și 2 funcții contractuale, prin preluarea celor 4 funcții publice de execuție de la Compartimentul juridic, în subordinea directă a Directorului Executiv, devenind Serviciul Relații Publice – Juridic - Administrativ.
Se înființează un număr de 4 compartimente prin desființarea Serviciului de Evidență a Persoanelor și Serviciului Stare Civilă ca urmare a reorganizării, cu repartizarea celor 27 de posturi astfel:
1. Compartimentul Control și Coordonare Metodologică -7 posturi funcții publice de execuție;
2. Compartimentul Evidența Persoanelor - 5 posturi funcții publice de execuție;
3.Compartimentul Ghișeu Unic - 5 posturi funcții publice de execuție;
4.Compartimentul Stare Civilă -10 posturi funcții publice de execuție.
Se reorganizează Serviciul Stare Civilă prin desființarea Compartimentului Regim stare civilă și mențiuni cu numărul de 5 posturi, funcții publice de execuție, ca urmare a reducerii activității, motiv pentru care Serviciul Stare Civilă nu mai îndeplinește norma de structură impusă de lege, respectiv, art. XX alin.(1) al Legii nr. 296/2023, conform căruia pentru constituirea unui serviciu este necesar un număr de minimum 10 posturi de execuție și devine Compartimentul Stare Civilă.
Drept urmare, neexistând niciun post vacant de execuție în cadrul Serviciului Stare Civilă pentru a fi pus la dispozitie, funcția publică de conducere de sef Serviciu Stare Civilă se transformă în funcție publică de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior și va fi preluată de Compartimentul de Control și Coordonare Metodologică.
Se reorganizează Serviciul de Evidență a Persoanelor, în cadrul a 2 compartimente distincte: Compartimentul Evidența Persoanelor și Compartimentul Ghișeu Unic, motiv pentru care Serviciul de Evidență a Persoanelor nu mai îndeplineste norma de structură impusă de lege.
Drept urmare, neexistând niciun post vacant de execuție în cadrul Serviciului de Evidență a Persoanelor pentru a fi pus la dispoziție, funcția publică de conducere de șef Serviciu Evidență a Persoanelor se transformă în funcție publică de execuție de consilier, clasa I, grad profesional superior și va fi preluată de către Compartimentul de Control și Coordonare Metodologică.
Activitatea specifică de stare civilă și evidență a persoanelor se desfășoară prin cele 3 compartimente de specialitate, respectiv: 1.Compartimentul Evidența Persoanelor; 2.Compartimentul Ghișeu Unic; 3.Compartimentul Stare Civilă și este coordonată de Directorul Executiv adjunct, prin aceasta, respectându-se încadrarea în numărul maxim admis al funcțiilor de conducere la nivelul instituției, respectiv 8%, conform prevederilor art.XXII alin.(1) din Legea nr. 296/2023.
Proiectul în integralitate poate fi consultat în secțiunea Documente a materialului.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Ședință CJ Constanța Rectificarea bugetului Direcției Generale de Evidență a Persoanelor Constanța pe anul 2024, pe ordinea de zi (DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii