Ședință CJ Constanța Organigrama Statului de Funcții şi a Regulamentului de Organizare și Funcționare pentru Unitatea de Asistență Medico-Socială Agigea, proiect retras de pe ordinea de zi (DOCUMENT)
Ședință CJ Constanța: Organigrama Statului de Funcții şi a Regulamentului de Organizare și FuncționareConsiliul Județean Constanța a fost convocat în ședință ordinară pentru data de 15.12.2023, ora 10.00, în sala „Remus Opreanu” din cadrul Palatului Administrativ. Ședința s-a desfășurat în format fizic.
Pe ordinea de zi s-a aflat și proiectul de hotărâre nr. 310/07.12.2023 privind aprobarea Organigramei, a Statului de Funcții şi a Regulamentului de Organizare și Funcționare pentru Unitatea de Asistență Medico-Socială Agigea.
Inițiator a fost Președintele Consiliului Județean Constanța, Mihai Lupu.
Facem precizarea că acest proiect a fost unul controversat în cadrul ședinței. A luat cuvântul în cadrul ședinței, Donțu Gheorghe cuvântul.
El spunea că nu scrie nicaieri de disponibilizare. Se reduce numărul de angajați de la 316 la 311 și puțin.
Nicoleta Bercaru spunea că trebuia sa se discute cu sindicatul pentru a se da afara cinci oameni. Enciu spunea că trebuie făcută economie.Domnule președinte, este invocat greșit ca un prim ministru social democrat sa eficientizeze o societate prin a da oameni afară.
“Dacă ați fost traumatizat la Petromidia continuăm să traumatizăm oameni dându-i afară în prag de sărbători?”- a punctat Bercaru.
“Nu președintele CJC dă afară oameni”- a punctat Mihai Lupu.
Filipescu spunea că mai trebuie lucrată la organigramă.“Ați vorbit de eficiență și economie. De ce este nevoie de o direcție iar de presă și relații cu publicul? Cred ca societatea are nevoie de personal tehnic și nu cu relația cu presa. Cred ca poate o persoana de la CJ se poate ocupa de comunicare.”- a punctat Răzvan Filipescu.
“Eram curios ce economii se face, dacă ați făcut un calcul, prin desființarea posturilor.”- a precizat Claudiu Palaz.
“Nu trebuie să acceptăm tot ce ne bagă pe gât o societate din subordinea CJ”, a mai spus Palaz.
Lupu spunea că a văzut rapoarte și bilanțuri ale companiilor.
S-a votat retragerea proiectului de pe ordinea de zi susținut de către Nicoleta Bercaru. Proiectul a fost retras. S-au înregistrat 26 voturi pentru retragere.
Detalii din nota de fundamentare apentru aprobarea Regulamentului de Organizare și Funcționare (R.O.F.) al Unității de Asistență Medico Socială Agigea
Unitatea de Asistență Medico Socială Agigea este institutie publică cu personalitate juridica înființată în subordinea Consiliului Județean Constanța, având sediul în comuna Agigea, strada Rezervației, nr. I , județ Constanța
Regulamentul de Organizare și Functionare al Unității de Asistenta Medico-Sociale Agigea, este aprobat prin Hotararea nr.177/18.08.2021 a Consiliului Judetean Constanta, cu respectarea standardelor minime de calitate aplicabile și a asigurării accesului persoanelor beneficiare/reprezentanți legali la infomații privind condițiile de admitere, serviciile oferite etc.
Prevederile regulamentului sunt obligatorii atât pentru persoanele beneficiare, cât și pentru angajații unitatii, dupa caz, pentru membrii familiei beneficiarilor/ reprezentanților legali.
Având în vedere necesitatea actualizarii Regulamentului existent, ca urmare a modificarii organigramei și statului de funcții privind structura organizatorica si categoriile de personal, au intervenit următoarele modificari:
I. La Cap.l, art.8, alin.I a fost modificat astfel:
(1) Unitatea de Asistența Medico Sociala-Agigea funcționeaza cu un numar de 58 de angajati, conform statului de functii si a organigramei aprobate conform Hotararii Consiliului Județean Constanta, din care:
a) personal de conducere: director, contabil șef, asistent medical șef: 3 posturi;
b) personal de specialitate medico-sanitar: medici si asistenti medicali-7 posturi;
c) personal de specialitate paraclinic: psiholog si asistent social-2 posturi:
d) personal sanitar auxiliar: infirmiera si infirmier brancardier- 35 posturi;
e) personal de specialitate financiar contabil, achizitii si resurse umane: inspector resurse umane, economist, referent achizitor-3
j) personal administrativ si de deservire: referent administrativ, referent gestionar, muncitor calificat-bucatar, muncitor calificat instalator si electrician, muncitor calificat-șofer, spalatoreasa: 8 posturi
Unitatea de Asistență Medico Socială Agigea este organizata funcțional astfel:
- Personal de conducere: 3 posturi
- Compartiment medical: 44 posturi
- Compartiment administrativ si de deservire: 8 posturi
- Compartiment financiar contabil:2 posturi
- Compartiment resurse umane-salarizare: 1 post
Litera "E "devine litera" D"
2. La Cap.l art.ll, alin.l se modifica astfel:
"Art.11 Personalul de specialitate de îngrijire și asistența. Personal de specialitate și auxiliar"
(1) Personalul de specialitate medico-sanitar:
a) medic de medicina defamilie (221108),'
b) asistent medical generalist (325901),
(2) Personal de specialitate paraclinic:
c) psiholog (263411);
d) asistent social (263501);
(3) Personal sanitar auxiliar:
e) infirmiera (532103)
f)infirmier brancardier(532103)
Aliniatul"2" devine aliniatul 4
3.La Cap I , art. 12 se modifica astfel:
"Personalul TESA, personalul administrativ si de deservire asigura activitațile auxiliare serviciului social,financiar-contabile, aprovizionare, mentenanța, achiziții etc, si este:
1)Personal de specialitate financiar -contabil, achizitii si resurse umane:
a) inspector resurse umane (263102)
b) referent achizitor(331309)
c) economist(263106)
2)Personal administrativ se de deservire:
a) referent administrativ(242204)
b) referent gestionar(263106)
c) muncitor calificat-bucatar(512001)
d) muncitor calificat intretinere(712602)
e) muncitor calificat-sofer(832201)
f) spalatoreasa(912103)
Ce prevede Hotărârea Nr.102 privind înființarea Unitatii de Asistenta Medico-Sociala Agigea
Consiliul Judetean Constanta, intrunit in sedinta ordinară,analizand
-Expunerea de motive a Comisiei pentru sanatate, protectie sociala, sport si agrelment
-Avizul Ministerului Sanatatii nr. 686/09.07.2003,
-Avizul Ministerului Adnlinistratiei si Internelor nr. / • 2003
- Raportul Directiei Judetene pentru Protectie Sociala ,
-Raportul Directiei Buget-Finante, Coordonarea Institutiilor de Cultura de Interes Judetean ,
-Avizul Comisiei de studii, prognoze econonlico-sociale, buget f-nante si adnlinistrarea donleniului public si privat al judetului;
-Avizul Comisiei pentru administratie publica, juridica, apararea orclinli publice, respectarea drepturilor cetatenilor ;
Avand in vedere prevederile art. 1-3 din Hotararea Guvernului Romaniei nr.4 1 2/2003 pentru aprobarea Normelor privind organizarea, functionarea si finantarea unitatilor de asistenta medico-sociale;
In temeiul art. 104, alin. l , lit."o" si art. 109 din Legea a administratiei publice locale,
HOTARASTE:
Art. I . (l )Se intiinteaza Unitatea de Asistenta Medico-Sociala Agigea, Institutie publica specializata cu personalitate juridica sub autoritatea Consiliului Judetean Constanta.
(2) Unitatea de Asistenta Medico-Sociala se afla in coordonarea Directiei Judetene pentru Protectie Sociala.
Art. 2. - Se aproba organigrama Unitatii de Asistenta Medico-Sociala Agigem conform anexei I la prezenta hotarare.
Se aproba statul de functii si numarul de personal ale Unitatii de Medico-Sociala Agigea, conform anexei 2 la prezenta hotarare.
Se aproba bugetul de venituri si cheltuieli al Unitatii de Asistenta "Sociala Agigea, conform anexei 3 la prezenta hotarare.
Art. 5. - Se numeste domnul Ovidiu Preda in functia de Director al Unitatii de Asistență Medico-Sociala Agigea, cu delegatie pâna la ocuparea postului prin concurs
Art. 6. - Directia Administratie Publica Locala va conulnica prezenta hotarare persoanelor interesate in vederea aducerii la indeplinire
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Mai multe detalii despre proiect, în secțiunea Documente a materialului.
Citește și:
Ședință CJ ConstanțaCe sume vor primi primăriile din județ, pentru susținerea proiectelor locale?
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp