Ședință CL Constanța O reconfigurare organizatorică pentru Serviciul Public de Impozite, Taxe și alte venituri ale Bugetului Local Constanța (DOCUEMNT)
Ședință CL Constanța: O reconfigurare organizatorică pentru Serviciul Public de Impozite, Taxe și alte venituri
25 Dec, 2023 15:34
ZIUA de Constanta
1244
Marime text
În cadrul ședinței Consiliului Local Municipal Constanța, programată să aibă loc în curând, un proiect esențial intră în dezbatere.
Este vorba despre Proiectul de Hotărâre nr. 591/2023, inițiat de către primarul Vergil Chițac, care vizează aprobarea organigramei și statului de funcții ale Serviciului Public de Impozite, Taxe și alte venituri ale Bugetului Local Constanța.
Date din referatul privind aprobarea organigramei și statului de funcții ale Serviciului Public de Impozite, Taxe și alte Venituri ale Bugetului Local Constanța
Potrivit documentului, luând în considerare măsurile fiscal-bugetare cu„ caracter imperativ, adoptate prin Legea nr. 296/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare pentru asigurarea sustenabilității financiare a României pe termen lung, necesare pentru a consolida sustenabilitatea financiară a României pe termen lung astfel încât unitățile sale administrativ-teritoriale să poată susține din fonduri publice finanțarea tuturor categoriilor de servicii publice destinate cetățenilor la un nivel calitativ și competitiv impus de standardele europene, dar și tinând cont de necesitatea optimizării funcționalității administrației publice locale, cu scopul de a asigura cadrul organizatoric optim pentru realizarea obiectivelor stabilite de lege, implementarea strategiilor de dezvoltare locală, reducerea timpului necesar pentru luarea deciziilor și o superioară coordonare la nivelul întregii structuri este necesară modificarea statului de funcții și organigramei aparatului de specialitate al Serviciului Public de Impozite, Taxe și alte Venituri ale Bugetului Local Constanța.
Care sunt modificările vizate
Modificările vizate sunt rezultatul unei analize a atribuțiilor, a modului de funcționare a Serviciului Public de Impozite, Taxe și alte Venituri ale Bugetului Local Constanța, a modului de organizare a resurselor umane, a raporturilor ierarhice, a fișelor de post și vizează implementarea cadrului legislativ existent, prioritizarea interesului public, eliminarea/corectarea deficiențelor identificate, definirea și separarea competențelor, toate acestea converg la eficientizarea activității institutiei și consolidarea capacității administrative, se mai arată în referat.
În structura organizatorică anterioară, aprobată prin H.C.L. nr. 219/30.07.2021, la nivelul Serviciului Public de Impozite, Taxe și alte Venituri ale Bugetului Local Constanta, au intervenit o serie de modificări în structura funcțiilor publice ca urmare a promovării în clasă si a promovării în grad profesional a funcționarilor publici, precum și în situația funcționarilor publici, prin acte administrative care privesc numirea în funcția publică, modificarea, suspendarea, încetarea raporturilor de serviciu, etc., modificări comunicate Agenției Naționale a Funcționarilor Publici în conformitate cu art. 409 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
În secțiunea Documente a materialului puteți consulta proiectul integral.
Citește și:
Ședință ordinară a Consiliului Local al municipiului Constanța. Iată ce se află pe ordinea de zi
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii