Servicii de curăţenie pentru clădirile Primăriei Constanţa. Câţi bani sunt alocaţi (document)
Servicii de curăţenie pentru clădirile Primăriei Constanţa. Câţi bani sunt alocaţi (document)
22 Apr, 2019 00:00
ZIUA de Constanta
2600
Marime text
Primăria municipiului Constanţa organizează o licitaţie pentru atribuirea unui contract privind achiziţia de servicii de curăţenie. Astfel, conform licitatiapublica.ro, termenul-limită pentru transmiterea ofertelor este 22 mai, iar valoarea estimată a achiziţiei este de 9.591.940,7 lei.
Achiziţia serviciilor de curăţenie, cu asigurare de personal şi materiale, se realizează pentru sediile Primăriei municipiului Constanţa, obiectivele de investiţii fiind: „Construire parcare multietajată P+7E+T, în staţiunea Mamaia, zona Cazino-Albatros“, „Parcare Verde - zona Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Constanţa, judeţul Constanţa“, „Reabilitarea şi amenajarea Parcului Arheologic“, respectiv foişoare grupuri sanitare - Parc Arheologic şi complex sportiv - Stadion Gheorghe Hagi“. Operaţiunile de curăţenie solicitate sunt descrise în caietul de sarcini. Numărul imobilelor (locaţiile Primăriei) poate varia în funcţie de necesităţile achizitorului, apărute pe parcursul derulării acordului-cadru, încadrându-se în maximul estimat la momentul iniţial.
Se solicită prestatorului să asigure un număr maxim de 49 şi minim de 35 agenţi de curăţenie, cu normă întreagă sau parţială şi 2 coordonatori/pe lună. Persoanele responsabile de buna desfăşurare a licitaţiei sunt: Făgădău Decebal, Babu Dumitru, Răsăuţeanu Costin Ioan, Enache Marcela, Dinescu Fulvia, Liuta Mihaela, Voicu Iuliana, Nica Viorel Mircea, Laţea Fabiola Iuliana, Bobeş Laura, Merla Viorica Ani, Stan Mihaela, Popescu Carmina Ionela, Niculae-Stânga Noni Adrian, Florescu Nicoleta, Gherasim Sorina, Balaban Mihai, Simion Georgiana, Georgescu Raluca-Florenţa, Iordache Rareş George, Bica Alexandru Ştefan, Pătruţoiu Mihaela, Paiu Elena, Bela Inna Mihaela, Zana Irina, Itoafa Cristina Laurenţia, Vaduva Ionuţ, Morcov Manolache Dragoş, Vânturache Radu Mihai, Constantin Nicoleta, Giman Iuliu Valeriu, Nanu Daniela, Niţă Mihaela, Stan Andreea, Carunţu Eugen, Dragomir Mariana Cristina, Pînzariu Irina Roxana, Mocanu Florin, Frigioiu Marcela, Gheorghe Georgeta, Dobre Oana, Petcu Lenuţa, Dudaş Camelia, Hagi Monica, Stănişor Carmen, Popescu Mihaela, Vârlan Dorel, Encică Draguţ, Bratu Daniel, Baltag Dan, Dumitru Ionuţ, Petcu Mugurel Leonard, Untaru Adrian Constantin, Tudose Florin, Nache Mihaela Rodica, Todireanu Catalin Demetriad, Zelca Hristian Ionuţ, Dancu Antuanela, Toma Cristina, Gorpin Petrescu Loredana Sorina, Crăciun Ana Rodica, Gavrilă Gabriela, Andrei Mihaela, Andreiaş Cristian Marius, Arghirescu Adriana, Avătavului Costin-Valeriu, Cantaragiu Secil-Givan, Câmpeanu Adriana Teodora, Cojoc Mărioara, Constantin Victor, Dede Perodin, Florea Răzvan Ionuţ, Marin Aurelian-Marius, Nicolae Irinela, Papuc Cătălin-Florin, Patrichi Teodor, Pîrvulescu Gabriel-Valentin, Popescu George-Andrei, Solomon Ioan, Mihăilescu Cristian, Trandafir Raluca-Andreea, Văsii Cristina-Andreea, Tincu Cristian, Zabara Alexandru, Merdinian Liviu, Gavrilă Florin Tudor, Tulică Marius.
În secţiunea „Documente” puteţi vizualiza anunţul de participare.
Achiziţia serviciilor de curăţenie, cu asigurare de personal şi materiale, se realizează pentru sediile Primăriei municipiului Constanţa, obiectivele de investiţii fiind: „Construire parcare multietajată P+7E+T, în staţiunea Mamaia, zona Cazino-Albatros“, „Parcare Verde - zona Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Constanţa, judeţul Constanţa“, „Reabilitarea şi amenajarea Parcului Arheologic“, respectiv foişoare grupuri sanitare - Parc Arheologic şi complex sportiv - Stadion Gheorghe Hagi“. Operaţiunile de curăţenie solicitate sunt descrise în caietul de sarcini. Numărul imobilelor (locaţiile Primăriei) poate varia în funcţie de necesităţile achizitorului, apărute pe parcursul derulării acordului-cadru, încadrându-se în maximul estimat la momentul iniţial.
Se solicită prestatorului să asigure un număr maxim de 49 şi minim de 35 agenţi de curăţenie, cu normă întreagă sau parţială şi 2 coordonatori/pe lună. Persoanele responsabile de buna desfăşurare a licitaţiei sunt: Făgădău Decebal, Babu Dumitru, Răsăuţeanu Costin Ioan, Enache Marcela, Dinescu Fulvia, Liuta Mihaela, Voicu Iuliana, Nica Viorel Mircea, Laţea Fabiola Iuliana, Bobeş Laura, Merla Viorica Ani, Stan Mihaela, Popescu Carmina Ionela, Niculae-Stânga Noni Adrian, Florescu Nicoleta, Gherasim Sorina, Balaban Mihai, Simion Georgiana, Georgescu Raluca-Florenţa, Iordache Rareş George, Bica Alexandru Ştefan, Pătruţoiu Mihaela, Paiu Elena, Bela Inna Mihaela, Zana Irina, Itoafa Cristina Laurenţia, Vaduva Ionuţ, Morcov Manolache Dragoş, Vânturache Radu Mihai, Constantin Nicoleta, Giman Iuliu Valeriu, Nanu Daniela, Niţă Mihaela, Stan Andreea, Carunţu Eugen, Dragomir Mariana Cristina, Pînzariu Irina Roxana, Mocanu Florin, Frigioiu Marcela, Gheorghe Georgeta, Dobre Oana, Petcu Lenuţa, Dudaş Camelia, Hagi Monica, Stănişor Carmen, Popescu Mihaela, Vârlan Dorel, Encică Draguţ, Bratu Daniel, Baltag Dan, Dumitru Ionuţ, Petcu Mugurel Leonard, Untaru Adrian Constantin, Tudose Florin, Nache Mihaela Rodica, Todireanu Catalin Demetriad, Zelca Hristian Ionuţ, Dancu Antuanela, Toma Cristina, Gorpin Petrescu Loredana Sorina, Crăciun Ana Rodica, Gavrilă Gabriela, Andrei Mihaela, Andreiaş Cristian Marius, Arghirescu Adriana, Avătavului Costin-Valeriu, Cantaragiu Secil-Givan, Câmpeanu Adriana Teodora, Cojoc Mărioara, Constantin Victor, Dede Perodin, Florea Răzvan Ionuţ, Marin Aurelian-Marius, Nicolae Irinela, Papuc Cătălin-Florin, Patrichi Teodor, Pîrvulescu Gabriel-Valentin, Popescu George-Andrei, Solomon Ioan, Mihăilescu Cristian, Trandafir Raluca-Andreea, Văsii Cristina-Andreea, Tincu Cristian, Zabara Alexandru, Merdinian Liviu, Gavrilă Florin Tudor, Tulică Marius.
În secţiunea „Documente” puteţi vizualiza anunţul de participare.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii