Unde pot constănțenii să sesizeze situațiile neplăcute cu care se confruntă în relația cu transportatorii din județul Constanța?
Unde pot constănțenii să sesizeze situațiile neplăcute cu care se confruntă în relația cu transportatorii
05 Jan, 2023 00:00
ZIUA de Constanta
2044
Marime text
- Președintele CJC, Mihai Lupu a semnat anul trecut noile contracte de delegare de gestiune a serviciului de transport public judeţean de persoane, prin curse regulate, în judeţul Constanţa
- Acestea s-au semnat pentru opt grupe de trasee, stabilite în urma efectuării studiului de trafic şi de oportunitate și urmare a încheierii procedurilor de licitație privind delegarea gestiunii serviciului de transport public judeţean de persoane
- Transportatorii cărora le-a fost delegată gestiunea serviciului de transport public judeţean de persoane au obligația de a respecta, printre altele, graficele stabilite sau capacitatea de transport a autovehiculului pe care îl operează
- Cetățenii pot transmite reclamații/sesizări, direct către Consiliul Județean Constanța, în vederea îmbunătățirii programului, pe adresa instituției, bulevardul Tomis nr.51, cod postal 900725 – camera 345, la adresa e-mail: transporturi@cjc.ro sau la numerele de telefon puse la dispoziție
Anul trecut, președintele CJC, Mihai Lupu a semnat contractele de delegare de gestiune a serviciului de transport public judeţean de persoane, prin curse regulate, în judeţul Constanţa.
Contractele s-au semnat pentru opt grupe de trasee, stabilite în urma efectuării studiului de trafic şi de oportunitate și urmare a încheierii procedurilor de licitație privind delegarea gestiunii serviciului de transport public judeţean de persoane.
Delegarea acestui serviciu a presupus o amplă analiză ce a stat la baza stabilirii documentației necesare, a caietelor de sarcini și a regulamentului privind transportul public de persoane.
În acest sens, președintele CJC, Mihai Lupu spune că transportatorii cărora le-a fost delegată gestiunea serviciului de transport public judeţean de persoane au obligația de a respecta, printre altele, graficele stabilite sau capacitatea de transport a autovehiculului pe care îl operează.
„Consiliul Județean Constanța, în calitate sa de instituție contractoare, va interveni acolo unde se constată că frecvența și orarul curselor, calitatea serviciilor sau numărul stațiilor stabilite, nu corespund necesităților cetățenilor. Problema transportului local aparține UAT-urilor, dar până când acestea vor reuși să susțină propriul transport local vom face modificări ale graficelor, astfel încât, acestea să se coreleze mai bine cu necesitățile de transport ale navetiștilor, inclusiv ale elevilor.
Pe această cale, cetățenii județului Constanța să fie partenerii noștri în soluționarea acestor probleme, prin sesizarea la Consiliul Județean Constanța a tuturor dificultăților sau situațiilor neplăcute cu care se confruntă” – a precizat Mihai Lupu, președintele CJC.
Cetățenii pot transmite reclamații/sesizări, direct către Consiliul Județean Constanța, în vederea îmbunătățirii programului, la adresa instituției: bulevardul Tomis nr.51, cod postal 900725 – camera 345, la numărul de telefon : +40.241.488.455 (luni - joi 08:00 - 16:30, vineri 08:00 - 14:00) sau la adreda de e-mail: transporturi@cjc.ro.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menționează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare și protecția datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Constanța LIVE TEXT. Se semnează contractele de delegare de gestiune a serviciului public de transport judeţean de persoane (GALERIE FOTO)
JTA Trans Group SRL – Grup Media Sud Călători SA vor semna contractul de delegare transport județean pentru ruta Constanța- Năvodari (DOCUMENTE)
Tags: Mihai Lupu
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii